2018-10-16, 16:00
Medlem
SpiderMCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.giroux
Han har i alla fall en son i 24 års åldern. Från tidigare äktenskap.

Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Han har minst en egen son som nu ser sin farsa pulla eller rentav våldföra sig på småflickor.

Fyfan vad man hade skämts. Han lär inte heta Schiller i efternamn länge till.. stackars kille, får reda på att farsan är våldtäktsman/ ligger med underåriga
Citera
2018-10-16, 16:00
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Ja, men jag gick emot det på grund av att expressen skrivit att det skedde i en lägenhet i norra stockholm. Självklart måste jag då ifrågasätta att det skulle vara G.S. då det inte var rimligt då han inte bor i norra stockholm eller har någon lägenhet där.

Kan vara bra att vara lite skeptisk när det finns sådana uppgifter på bordet innan man dömer någon.
Men som jag skrev redan igår kväll så räckte det med att konstatera att det inte finns fler män som bor i Stockholm som är runt 60 och har spelat i fler en en allsvensk klubb och har flera SM än GS.
Citera
2018-10-16, 16:01
Medlem
Sulacoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Att bli sexuellt utnyttjad av en obetydlig, sliskig has been medan arbetsgivaren ligger och sover i rummet bredvid måste väl ändå klassas som "jättedåligt" oavsett vilken stad hon vuxit upp i. Tror inte hon var särskilt imponerad av G.S.

Om hon nu var i beroendeställning till frun skulle hon väl inte valt att knulla hennes man, snarare tvärtom.

Jag hade förstått "spänningen" om frun istället hette Emma Zetterberg, fd Andersson, och det var Zäta som klev in i rummet påflugen och påverkad.
Ja. Du har dragit upp ett antal kändisar du skulle gått igång på mera. Vi fattar det nu! Sluta tjata och älta om det nu tack.
Citera
2018-10-16, 16:01
Medlem
Om de nu är hon, borde då inte hennes släktingar ta bort han som fb vän?
Tåls o kolla upp, isf kan man ju styrka mer att de kan vara hon
Citera
2018-10-16, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulacos
Stämmer inte. 3086 i skrivandes stund. Har du lässvårigheter? Nån som vet hur många han hade innan detta drogs igång?

En del som försvunnit. Men han kanske får nya följare också.

Många snuskgubbar som drömmer om att knulla tonårsbrudar.

Schiller ser ju ut att vara en glad gamäng om man kollar in hans sociala medier.

Hur blir hans liv nu tror ni?
Citera
2018-10-16, 16:04
Medlem
-98-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
MGM är GS. Bekräftat.

https://minfil.com/a0V0j4jabe/Stockholms_TR_B13985-18_Aktbil_5_pdf

100% säker nu!!
Citera
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Ja, men jag gick emot det på grund av att expressen skrivit att det skedde i en lägenhet i norra stockholm. Självklart måste jag då ifrågasätta att det skulle vara G.S. då det inte var rimligt då han inte bor i norra stockholm eller har någon lägenhet där.

Då kanske vi kan sammanfatta den journalistiska geografilektionen med att vi har lärt oss ”norra Stockholm = allt norr om Gamla Stan, oavsett distans och annat väderstreck”.

Samt även att ”60-årsåldern” kan sägas vara i åren 56-64.
Citera
Medlem
Om de nu e HF vilka kopplingar har hon med Glenn?
Citera
2018-10-16, 16:05
Medlem
Geheimniss avatar
Citat:

Inte annorlunda från fotbollskarriären. Han kommer få nöta mycket bänk.
Citera
2018-10-16, 16:05
Bannlyst
Citat:
En del som försvunnit. Men han kanske får nya följare också.

Många snuskgubbar som drömmer om att knulla tonårsbrudar.

Schiller ser ju ut att vara en glad gamäng om man kollar in hans sociala medier.

Var " den snygge" i IFK Göteborg.
Citera
2018-10-16, 16:06
Medlem
Det här med ”norra Stockholm” kommer från en flash släppt av POLISEN. Den är länkad/dumpad tidigt i tråden. Sluta gnäll på expressen för det.
Citera
2018-10-16, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MILFMAN
För er som gillar statistik kan jag meddela att de sjunkit till 2946 vänner nu. Vad kan det bero på?

Antalet vänner har ju inte sjunkit. Varför skriver du så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in