Citat:
Ursprungligen postat av
GizmoBoy
Det spelar liksom ingen roll, isväggen är svårt att nå, du måste ha tur med strömmarna som finns o dom leder dig dit om du kommer i en bra position. Att navigera via stjärnorns är stenålders sätt att åka båt.
Citat:
Ursprungligen postat av
GizmoBoy
Helt korrekt rummet är i en cirkel som tiden, inga konstigheter här inte. Isväggen omger hela vår platta runda jord i omrekts
Citat:
Ursprungligen postat av
GizmoBoy
Ja den är både platt o ihålig i cirkulär form, det finns en värld under platta jorden precis som på ytan, inga konstigheter. Jorden består av massa lager, flytande lava finns i andra lagret det som gör att det finns vulkaner får utbrott, samma sak med jordbävningar den ligger i första lagret.
Citat:
Ursprungligen postat av
GizmoBoy
Vad är det för fel att tro att jorden är platt, undersökningar och dylikt har visat sig att den är platt, ni skeptiker tål ju inte kritik, o man blir kallad för troll för såna här saker, jävligt lågt nivå tycker jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
GizmoBoy
Vadå fantasi?? Säg mig vad är det för konstigt jag skrivit hittills? Vad är det ni skeptiker inte egentligen begriper? Inget jag skriver är påståenden, det är 100 procent ren fakta.
Ni lever i er bubbla i garderoben o kommer aldrig ut o ta reda på sanningen.
De här inläggen är bara några av de idiotier du har slängt fram. Frasen
inga konstigheterär ju bara löjlig, eftersom ingenting i dina skriverier stämmer med erfarenheter och vetenskap sedan 500 år. Några "unersökningar och dylikt" som visar att jorden är platt existerar inte. Och om det du skriver är
100 procent ren fakta så kan du bevisa det du säger. Det kan du inte trots att både jag och andra har sagt åt dig att göra det.
Du bara trollar, ljuger och larvar dig. Och det kommer du naturligtvis att förneka, det gör alla troll, larvpottor och lögnare.
Tills du blir avstängd för du tramsa vidare utan kommentarer från mig.