2018-10-16, 10:01
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Enligt Expressen

Stämmer inte för fem öre på GS! Inse det! I annat fall har kvällspressen bajsat på sig rejält med formuleringarna.

UEFA-guldet skulle i så fall renderat "stora internationella framgångar"

GS är en profil för oss som funnits i kretsen kring blåvitt på 80talet. Men att kalla honom STOR PROFIL i allsvenskan är fel.

Jag kan ha fel så klart men varför snöar alla in sig på IFK Göteborg?

Jag skall villigt krypa in under stenen om det är GS men utifrån kvällspressen så kan det inte vara GS, så enkelt är det.

Börja leta i Sthlm-klubbar som 1a-klubb...

Är man f.d. fotbollspelare i 60-årsåldern med flera SM-guld är det stor chans att man spelat i blåvitt.

GS har tre SM-guld och har representerat IFK Göteborg och Djurgården.
UEFA Cup-guldet var ju en knall utan dess like med snickare och rörmokare som gick och vann så ja, det kan ses som en stor internationell framgång.

Tycker det stämmer bra på GS. Vem tycker du passar in bättre?
Citera
2018-10-16, 10:01
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av So21
Jag tror helt klart att det är Glenn Sch***** och skulle gissa att BO är Birgitte Sönd*****d
Är det inte hans fru Monica Ahlberg som är BO?
Citera
2018-10-16, 10:04
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock

I Expressen står det att frun till den misstänkte sov i lägenheten under tiden den förmodade våldtäkten pågick. Så ingen fru verkar vara våldtagen.
Citera
2018-10-16, 10:06
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Varför det? Inget 08-lag vann SM-guld under 80-talet. Öster, IFK Göteborg, Örgryte, Norrköping eller Malmö FF är det som gäller som en av klubbadresserna.

Enligt media kan en "stor profil" vara någon som satt på bänken en hela säsong, andra epitet som nämns om spelare är "stjärna" så länge denne har ett allsvenskt kontrakt.
Eeh...jag skrev kolla sthlm-klubb som 1a klubb som förslag ok? Jag har inte påstått att spelaren vunnit SM med 1a klubben...

Nä du, GS var inte en "stor profil" i allsvenskan. Å du tror att pressen skulle kalla en bänknötare för "stjärna"??!! Sorry grabben...

Har du en bra vinkling på "flera SM-guld också?
(Ej redovisade) Internationella framgångar?
Citera
2018-10-16, 10:07
Medlem
Rompers avatar
Citat:
JOO Det Måste vara hans Fru...

https://www.expressen.se/sport/svens...-for-valdtakt/

Larmet om den misstänkta våldtäkten kom från den före detta fotbollsspelarens hem i Stockholm natten till lördag. Enligt Expressens uppgifter hade det hållits en middag i profilens hem innan den misstänkta våldtäkten ägde rum.
Fotbollsprofilens fru låg och sov i lägenheten medan maken misstänks ha våldtagit en annan kvinna, enligt Expressens uppgifter.
Kvinnan i fråga är känd från sin medverkan i ett populärt tv-program.
Citera
2018-10-16, 10:08
Medlem
Citat:

Otrohet är väl inget brott för domstolar. Hon sussade tydligen i samma lägenhet när hennes misstänkte man våldtog en kvinnlig kompis till familjen.
Citera
2018-10-16, 10:09
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Är man f.d. fotbollspelare i 60-årsåldern med flera SM-guld är det stor chans att man spelat i blåvitt.

GS har tre SM-guld och har representerat IFK Göteborg och Djurgården.
UEFA Cup-guldet var ju en knall utan dess like med snickare och rörmokare som gick och vann så ja, det kan ses som en stor internationell framgång.

Tycker det stämmer bra på GS. Vem tycker du passar in bättre?
Att jag ej har andra som passar in bättre betyder inte någonting.

Varför skriver dom inte om internationella framgångar då? Har jag missat det?

Har GS tre SM så stämmer "flera". Då backar jag på det.

Jag försöker bara lyfta resonemanget från trådsanningen GS eftersom vi inte har BEVIS för att denne är MGM.

Att behöva försvara en trådsanning inför er blir ju löjligt så länge vi inte har facit.

Visst kan det vara GS men i så fall...som jag skrivit tidigare... Stor profil?!?! Ingen visste om han spelade eller satt på läktaren i DIF. I blåvitt var GS ALDRIG ordinarie.
Senast redigerad av Bluekeeper 2018-10-16 kl. 10:14.
Citera
2018-10-16, 10:13
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Eeh...jag skrev kolla sthlm-klubb som 1a klubb som förslag ok? Jag har inte påstått att spelaren vunnit SM med 1a klubben...

Nä du, GS var inte en "stor profil" i allsvenskan. Å du tror att pressen skulle kalla en bänknötare för "stjärna"??!! Sorry grabben...

Har du en bra vinkling på "flera SM-guld också?
(Ej redovisade) Internationella framgångar?

Varför? Det står i artikeln att det är flera SM-guld och mannen är i 60 års åldern? Det diskvalificerar en rad klubbadresser.

Har läst flera gånger om mediokra spelare som benämns som stjärnor ja, skulle aldrig skriva det själv men media funkar på annat sätt.
Citera
2018-10-16, 10:14
Medlem
0.999...s avatar
Såg på Aftonbladet nu att han blivit häktad. Kan inte vara någon höjdare att få stifta bekantskap med häktningsrutiner första gången när man är drygt 60 år.

Fattar som tidigare nämnt i tråden här inte heller hur man orkar vara en horbock när man kommit upp i den åldern.
Citera
2018-10-16, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Nu blandar ni ihop Anders Timell med Martin Timell

MGM har Instagram. Där fyllekramar han A Timell. Han Timell har inte åkt dit för något kriminellt. Men sliskighetsskvallret är väl på den nivån att en mer PK person skulle undvika att publikt publicera en selfie där man fyllehånglar.

Därefter får var och en dra sina egna slutsatser över Schi**ers framtoning.
Citera
2018-10-16, 10:16
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Att jag ej har andra som passar in bättre betyder inte någonting.

Varför skriver dom inte om internationella framgångar då? Har jag missat det?

Har GS tre SM så stämmer "flera". Då backar jag på det.
Det enkla är att det inte finns nån annan runt 60 år boende i Stockholm som vunnit flera SM i fotboll och har repr flera allsv klubbar. Du kan leta hela dagen men hittar ingen annan än GS.
Citera
2018-10-16, 10:16
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Såg på Aftonbladet nu att han blivit häktad. Kan inte vara någon höjdare att få stifta bekantskap med häktningsrutiner första gången när man är drygt 60 år.

Fattar som tidigare nämnt i tråden här inte heller hur man orkar vara en horbock när man kommit upp i den åldern.
Hur kan man ens få upp den när tjejen inte vill?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in