Oavsett vem fotbollsprofilen är kan man inte låta bli att fråga sig: Varför utsätter man sig för sådant här när man ju tycks ha allt?
Man har framgång, pengar, fru, kanske barn och så ställer man till det så att man förlorar åtminstone frun och troligen en massa pengar samt anseendet hos de närmast anhöriga och vänner.
En annan filur som också ställde till det på liknande sätt var ju den där kulturprofilen.
Han verkade ju också ha allt men även han skulle kladda på damer och vara otrogen precis som den här fotbollsprofilen.
Vad är det för fel på folk numera? Varför kan folk inte vara nöjda med vad de har?
Bra fråga. Varför i helskotta Zlatan, Ronaldo, och nu senast Elton John ställer upp i reklam. Dessa har ju pengar som gräs så det är inte en ekonomisk fråga utan snarare en narcissistisk grej där synas har blivit ett självändamål.
Märkligt detta, har aldrig varit i närheten av att kunna tänka mig begå våldtäkt och som varande i 60-års åldern är jag minst 10 gånger längre ifrån att ens kunna tämka mig det.
Tvivlar att någon begår väldtäktsdebut i den åldern så jag är lite tveksam men har haft fel förr.
Numera är det väl enligt lag våldtäkt om man tar fingrarna på fel ställen. Skulle tro att det är något sådant det rör sig om här och inte en fullbordad våldtäkt i traditionell mening.
Oavsett vem fotbollsprofilen är kan man inte låta bli att fråga sig: Varför utsätter man sig för sådant här när man ju tycks ha allt?
Han var förmodligen ganska berusad efter en trevlig middag, och därmed är ju omdömet som bekant nedsatt. Hans halvtråkiga fru hade somnat, som vanligt. Kvar är en lite yngre kvinna som inbjuder med djup ögonkontakt. MGMG kladdar lite för mycket och BO ser sin chans att casha in. #metoo!
Märkligt detta, har aldrig varit i närheten av att kunna tänka mig begå våldtäkt och som varande i 60-års åldern är jag minst 10 gånger längre ifrån att ens kunna tämka mig det.
Tvivlar att någon begår väldtäktsdebut i den åldern så jag är lite tveksam men har haft fel förr.
Jag är i 40-årsåldern och tvivlar på att jag skulle kunna genomföra det, även om jag hade sån tvivelaktig moral. Vore jag dessutom halvpackad, det skulle på sin höjd bli det lutande tornet i Pisa. Upphör aldrig att förvånas över att dessa farbröder orkar hålla på. Och saknar den moraliska resningen att låta bli förstås. Det blir två olika typer av resning när jag tänker efter..