Alltså... jag tittar på en av de oooootaliga live hon har gjort senaste dagarna och blir tokig för att jag inte kan kommentera utan att bli blockad så då kommenterar jag här (eftersom jag VET att Tant Fyrkant följer den här tråden slaviskt

)
- Tycker du att en snart 50-årig tant utan något vettigt att säga ska använda flera timmar varje dag för att prata "bajs"? What about your family?
- Tycker du inte att ditt sätt att screena (och senare blocka) varenda person som våååågar fråga ngt som inte passar är ett bevis för att Queen Anna tål kritik?
-Tycker du att dina kommentarer - som nu är på samma nivå som mitt 10-åriga barnbarn får - är "trevliga"? ?
- Tycker du inte att kommentarer om
"hur gamla dina barn är", om "du vill vara med i Mellon igen", din favvisfärg, favviskrydda, favvis i Idol, favvis TV-program,'", var du köpt dina glajor ... osv är signaler om att en del följare faktiskt driver med dig?
- Är du medveten om att du har storhetsvansinne?
- Är du medveten om hur ofta du dissar Roberto (på ett jäkligt snäsigt sätt) för skitsaker?
- Är du medveten om att det inte är speciellt "gulligt" när du gömmer dig bakom "jag är crazy, helt tokig, är sååå kul utan alkohol...", när det egentligen handlar om att du är dum i huvudet?