Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-14, 15:37
  #1333
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Kör också serie a med savic och hamsik på mitten, naingolan känns som nästa steg men jäkligt dyr

Vilka kör du som anfallare? Jag kör immobile och IF mandzukic. E Nöjd med dom

Ja, verkligen, men det jag hört är att han känns riktigt kantig och klumpig på detta.

Kör Dybala och IF Icardi på anfallet, riktigt nöjd med dem!
Citera
2018-10-14, 15:39
  #1334
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Då vet jag inte om vi pratar om samma sak. Du kan inte spela upp dig till Rank 1 i divisions och sen bara låta den vara, exempelvis, och sen inte trilla ner. Det är en omöjlighet.

Du måste vara aktiv och spela en hel del för att bibehålla Rank 1, eftersom poängen ökar i takt med att resterande spelare ökar sina rankingpoäng.

Gissar att du tänker på division och inte rank.

Jo, jag vet det, men jag vet inte om du spelar div 8 så du måste vinna en himla massa matcher för att få poäng för att ligga på rank 1, men för mig räcker det med att spela typ 4-5 matcher per dag i rivals för att hålla mig på rank 1.

Gissa på du, men jag har koll på vad jag menar. Kanske känns som jag spelar mindre än jag gör, men har aldrig upplevt stress över det och har aldrig halkat ner till rank 2.
__________________
Senast redigerad av RobertoSaviano 2018-10-14 kl. 15:44.
Citera
2018-10-14, 15:50
  #1335
Medlem
Precis börjat med Division Rivals och har några frågor.

Vart kan man se statistik, målskillnad osv?

När kommer belöningarna?

Vanliga divisioner där du börjar i 10an är alltså helt borttaget?
Citera
2018-10-14, 16:00
  #1336
Medlem
Hallå fick inget svar.. Behöver tips på kemikort på;

Keita OTW, Fernandinho, Fred OTW

Och är Eriksen värd att köpa och sälja någon av ovanstående?
Citera
2018-10-14, 16:00
  #1337
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxnbm
Precis börjat med Division Rivals och har några frågor.

Vart kan man se statistik, målskillnad osv?

När kommer belöningarna?

Vanliga divisioner där du börjar i 10an är alltså helt borttaget?

Det kan man inte se.

De kommer direkt efter tävlingen är klar typ.

Jepp, du rankas efter fem matcher och slängs in i en division som matchar dig. Sen tar du dig upp med intjänade poäng.
Citera
2018-10-14, 16:06
  #1338
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Hallå fick inget svar.. Behöver tips på kemikort på;

Keita OTW, Fernandinho, Fred OTW

Och är Eriksen värd att köpa och sälja någon av ovanstående?

Keita: Catalyst

Fernandinho: Anchor

Fred OTW: Engine

Baserat enbart på deras egenskaper och antagna positioner. Sen beror det så klart på hur du vill spela med dem.
Citera
2018-10-14, 17:01
  #1339
Medlem
Hunden007s avatar
kvala in till futchamps för första gången nu.

några som har tips på taktik man skall ha till formation 433 (2 CM 1 CDM) ?
Citera
2018-10-14, 17:05
  #1340
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Jo, jag vet det, men jag vet inte om du spelar div 8 så du måste vinna en himla massa matcher för att få poäng för att ligga på rank 1, men för mig räcker det med att spela typ 4-5 matcher per dag i rivals för att hålla mig på rank 1.

Gissa på du, men jag har koll på vad jag menar. Kanske känns som jag spelar mindre än jag gör, men har aldrig upplevt stress över det och har aldrig halkat ner till rank 2.


Jag trodde bara man fick Championspoäng lättare i högre divisioner. Men jag som kan matte räknar med enkelhet ihop att 4-5 matcher per dag är 28-35 matcher. Alltså stämmer det jag sa från början som du kommenterade...
Citera
2018-10-14, 17:10
  #1341
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Jag trodde bara man fick Championspoäng lättare i högre divisioner. Men jag som kan matte räknar med enkelhet ihop att 4-5 matcher per dag är 28-35 matcher. Alltså stämmer det jag sa från början som du kommenterade...

ja de är futpoäng för kvala in som är högre om du lirar i högre division.

vet inte exakt poäng för er men i div 6 är den 50 poäng för vinst, 20 för lika och 9 för torsk.
Citera
2018-10-14, 17:16
  #1342
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
ja de är futpoäng för kvala in som är högre om du lirar i högre division.

vet inte exakt poäng för er men i div 6 är den 50 poäng för vinst, 20 för lika och 9 för torsk.

Exakt. Div 1 är exempelvis "25x points", men att poäng för ranking ökar per division är inte korrekt eftersom man enbart jämförs med de i ens egen division.

Men herrn har ovanför "spelar knappt några matcher alls och har aldrig ramlat ner i rank".
Citera
2018-10-14, 17:34
  #1343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Ja, verkligen, men det jag hört är att han känns riktigt kantig och klumpig på detta.

Kör Dybala och IF Icardi på anfallet, riktigt nöjd med dem!


hur är dybala i år, är han inte lite för liten och klen?

kanske blir nästa investering istället för immobile
Citera
2018-10-14, 17:36
  #1344
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Exakt. Div 1 är exempelvis "25x points", men att poäng för ranking ökar per division är inte korrekt eftersom man enbart jämförs med de i ens egen division.

Men herrn har ovanför "spelar knappt några matcher alls och har aldrig ramlat ner i rank".

jo vet. sen ökar ju också prispengarna jo högre upp man är.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback