2018-09-28, 22:16
Medlem
Sibutramin kombinerat med kokain?

Tja! Undrar om det är farligt att blanda sibutramin och kokain?

Verkar vara ok att blanda med alkohol, men undrar hur det ser ut med kokain?
Citera
2018-10-01, 22:29
Medlem
Ska precis påbörja en 4 veckors kortison kur och undrar om de går att röka cannabis under tiden jag går på kuren eller krockar de med varandra ?
Citera
2018-10-03, 22:30
Medlem
coxhuvuds avatar
Blanda tramadol med melatonin

Jag har svårt att sova på tramadol, brukar ta melatonin när jag i vanliga fall har svårt att sova. Kan jag blanda tramadol med melatonin?
Citera
2018-10-03, 22:34
Medlem
MackinawPeachezs avatar
Det är ingen fara alls. De går på helt olika receptorer och har ingen som helst interaktion mellan varandra. Och Melatonin sänker inte andningsfrekvensen såvitt jag vet, så det bör inte föreligga någon risk där heller.

Ta det lugnt med Tramadolen bara!
Senast redigerad av MackinawPeachez 2018-10-03 kl. 22:36.
Citera
2018-10-03, 22:37
Medlem
coxhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MackinawPeachez
Det är ingen fara alls. De går på helt olika receptorer och har ingen som helst interaktion mellan varandra. Ta det lugnt med Tramadolen bara!

Tack för det snabba svaret! Absolut tar det bara ibland, detta var nog sista gången.
Citera
2018-10-04, 23:16
Medlem
Mattsson69s avatar
Tog citadon igår och märkte det var slut så tänkte köra 100mg lyrica mot min rygg. Chill o ta en sådan 24timmar efter 60mg cidodon?

Vill bara sova och har noll kunskap om halveringstider och dylikt. Hur länge är safe o vänta innan man skiftar mediciner?
Citera
2018-10-06, 03:12
Medlem
Hej jag tänkte bara fråga en liten snabb fråga ...

Jag har intagit cirkka 6 mg sub idag.. ( är en väldigt van brukare av sub)

sen tog hag 900 mg gabapentin I morse tillsammans med subben... sen ett par timmar senare tog jag 2 st Ksalol 1 mg (serbiska alprazolam)... "tyckte dem sög skit.. så jag slängde i mig 4 st till) och nu så känner jag mig trött som fan... (Har även benso tolerans .) men de var ju ett par månader sedan jag tog xanor ... stesolid får jag utskrivet så de käkar ja varje månad... men just xanor har jag inte tagit på ett tag och alldrig blandat xanor med sub bara lyrica ,gaba,samt stesolid,

Nu till min fråga .. är de okej om jag tar lite tjack nu?... för jag vågar inte somna?...

eller kan de vara farligt för hjärtat elr dylikt?

Skulle uppskatta snabba svar ifall någon annan "Brukare" är online :P...

innan jag somnar framför laptopppen o dör av andnings depp.
Citera
2018-10-06, 15:27
Medlem
who-s avatar
Hur är det att ta Kratom när man går i subprogrammet. Slöseri med kratom?
Citera
2018-10-06, 16:33
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyschen
Hej jag tänkte bara fråga en liten snabb fråga ...

Jag har intagit cirkka 6 mg sub idag.. ( är en väldigt van brukare av sub)

sen tog hag 900 mg gabapentin I morse tillsammans med subben... sen ett par timmar senare tog jag 2 st Ksalol 1 mg (serbiska alprazolam)... "tyckte dem sög skit.. så jag slängde i mig 4 st till) och nu så känner jag mig trött som fan... (Har även benso tolerans .) men de var ju ett par månader sedan jag tog xanor ... stesolid får jag utskrivet så de käkar ja varje månad... men just xanor har jag inte tagit på ett tag och alldrig blandat xanor med sub bara lyrica ,gaba,samt stesolid,

Nu till min fråga .. är de okej om jag tar lite tjack nu?... för jag vågar inte somna?...

eller kan de vara farligt för hjärtat elr dylikt?

Skulle uppskatta snabba svar ifall någon annan "Brukare" är online :P...

innan jag somnar framför laptopppen o dör av andnings depp.
Skulle inte varit farligt med lite tjack bara så hålla sig vaken.
Men du, hur gick det? Du får gärna återkomma om du lever.
Citera
2018-10-09, 01:22
Medlem
NioLivs avatar
Skrev i tramadoltråden först men kom på att det passade bättre här.

Drack massa öl och sen blev det så här:

Tog 100mg ingen fara men har även tagit en liten lina(tjack). Som jag förstått det sitter Tramadolen i ca 10 timmar så undrar kan jag ta två blåa(benzo) om ca fem timmar? Vill sova orkar inte rulla på tjacket. Är van vid opiater tjack och benzo. Men aldrig blandat så här med tramadol förut så därför undrar jag.

Tacksam för svar.
Citera
2018-10-12, 07:21
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Skrev i tramadoltråden först men kom på att det passade bättre här.

Drack massa öl och sen blev det så här:

Tog 100mg ingen fara men har även tagit en liten lina(tjack). Som jag förstått det sitter Tramadolen i ca 10 timmar så undrar kan jag ta två blåa(benzo) om ca fem timmar? Vill sova orkar inte rulla på tjacket. Är van vid opiater tjack och benzo. Men aldrig blandat så här med tramadol förut så därför undrar jag.

Tacksam för svar.

Ja fick ju inget svar igår men om nån annan kanske funderar över liknande så kan jag säga att det gick bra.
Hade ju druckit 10stora öl så därför tog jag bara 100mg tramadol läste även lite om att det kunde va lite farligt att blanda med tjack men jag tog två normalstora liner under natten. Sen framåt morgonen tog jag 2mg xanor.
Inga problem där.

Mvh
Citera
2018-10-12, 13:21
Medlem
antidepp + drugs

Tja, jag tar Sertralin 50 mg. Röker gräs med jämna mellanrum, men i helgen tänkte jag och några polers pröva lite annat. Jag har hört att MDMA inte är så bra med anti-depp. Jag kommer förmodligen inte pröva nån dödlig kombination, och därför frågar jag;

Någon som vet nåt annat bortsett från röka som man kan/inte är livsfarligt att ta tillsammans med Sertralin? Skiter i om jag låter hjärndöd helt ärligt, är som sagt bara nyfiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in