Citat:
Ursprungligen postat av
NinoRojo
Nej. Än en gång, jag invänder inte mot ett ordval, utan mot ett faktapåstående ("sex miljoner döda judar i lägren enligt historieskrivningen"). Det handlar om grunderna för historieskrivningen kring Förintelsen, det ämne du försöker diskutera i tråden. Du och den andra sinnesslöa användaren kanske inte gillar eller tycker att det är att skjuta budbäraren att det ses som okunnigt och oseriöst att ni inte känner till grunderna om det ämne ni ger er in på att diskutera, men jag håller fast vid det omdömet.
Du bara svamlar, och självklart har jag rätt. Du har dina tricks du försöker köra med och självklart kan jag och många andra dem när vi väl ser dem. Jag har sett din sort flera gånger här på FB, alltid samma billiga tricks.
Citat:
Du vet ingenting om min inställning till USA och det har inte med ämnet att göra. Det är inte USA:s regering som har forskat och forskar om Förintelsen. Det är mängder av forskare av olika nationalitet, inklusive tyskar, som gör och har gjort det under lång tid. Du verkar inte förstå vad forskning och vetenskap innebär.
Och du vet ingenting om vad jag kan om forskning, ändå fortsätter du att pladdra. Fåntratt där.
Men visst har det väl med ämnet att gör vilka som slutgiltigt får beskriva förintelseberättelsen? Vad yrar du nu om? Du verkar heller inte fatta att alla de så kallade "olika nationerna" är inte så oberoende, speciellt inte efter WW2, och EU. Vad enfaldig du är. Lär dig lite grann om modern historia för guds skull.
Citat:
Detta tycks mest vara ett försök att slingra dig undan från att besvara frågorna.
Du är för dum. Punkt slut.
Citat:
Att du skriver om "hörsägen" tyder bara på att du inte har en aning om hur bevisningen för Förintelsen faktiskt ser ut, och därmed kan du omöjligt se helheten. Men du ska få en chans till att svara på frågorna:
Vilken bevisning som brukar anföras för Förintelsen har du tagit del av? Om du kan ge något exempel. Och om du avfärdar den, på vilka grunder gör du det?
Jag behöver inte "ta en chans" till för din skull, varför det? Du är ingen självutnämnd domare i den här frågan, och inte heller är du en trovärdig sådan, mer likt en billig bluffare. Hahaha...så vem skall jag redovisa och slösa bort min tid på, ingenting är svaret.
Jag har redan skrivit min sak i förra brevet, och där står det klart och tydligt att du har en "myras perspektiv", du bevisar bara det om och om igen med ditt ensidiga stirrande på de bevis som finns idag.