2018-10-12, 20:47
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Mannen som sitter anhållen har blivit hyrd utav den personen som misshandlade Therese. Varför skulle hon annars försvinna?

Lägg ner själv.

Att Therese försvinner precis innan en rättegång hon skulle vittna och blir hittad död är knappast en tillfällighet.

Personen hon skulle vittna mot ligger definitivt bakom hennes försvinnande på ett eller annat sätt.
Personen har en agressiv sida då han misshandlar Therese och sedan försvinner hon helt plötsligt?
Snälla den personen står garanterat bakom hennes försvinnande!

Han har ju erkännt.
Citera
2018-10-12, 20:49
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dvara
Självklart skall hon portas då men jag tror inte hon själv kan förstå varför hon fick rött kort gång på gång. På vägen ut kan jag tänka mig att en person som agerar så här inte följer snällt med. Hon gapar säkert på vägen ut med att,krogen ska anmälas, vakterna får höra att de misshandlar henne, gästerna på vägen ut får säkert höra ett och annat de med bara för att dom råkar sitta brevid. Väl utanför fortsätter säkert det okontrollerade beteendet, hon gapar och skriker säkert där med och pekar finget.

Frågan är om mannen som sitter anhållen var där eller inte, eller så ringde hon honom i fyllan på väg hem. Kanske ville ha skjuts hem med hopp om att få med honom hem på ett ligg. Något litet har dom ju uppenbart på honom.

Kanske inte portad har och dar, men definitivt kollades det hur mycket hon drack och det sades nej nar det var for mycket (till hennes fortret). Precis samma grej som for paret T & C i Kallhall, ni som vet, vet vilka jag menar.
Senast redigerad av Terror-Ister-Band 2018-10-12 kl. 20:52.
Citera
2018-10-12, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resursteam
Ja man förstår ju varför folk blir mördade..
För säger du vad du tycker o tänker o kanske har en yvig personlighet så får du fan räkna med att bli mördad... Det är ditt eget fel så skyll dig själv...
"Om du bara lärde dig att hålla käften så skulle jag ju inte bli förbannad "
Inget eget ansvar, låter som den terror jag levde under i 14 år

Inte riktigt så jag menade, vissa personer man snackar med som från början visar vad dom är för några och bli aggresiva i diskutiner och liknande dom struntar man i och försöker ta avstånd ifrån, men vissa personer har tydligen inte den förmågan utan dom måste hävda sig och och fortsätta tjaja osv tills dom får rätt....men som tyvär slutar i mord som i det här fallet, hemskt som fan menar inte att hon förtjänade det....men vissa människor ska man undvika och inte alla personer som förstår hur illa det kan gå bara just pga av dom måste ha "rätt"
Citera
2018-10-12, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggsvinet
Tänkte bara om vår ”relation” inte var så exklusiv som jag trodde.

Om hon inte förändrat sig radikalt det senaste året så var det inte så hon gjorde.
Citera
2018-10-12, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
Är du säker på det? För det låter inte som hon. Hon var väldigt mycket för det "systerliga" och uppenbarligen kände hon ju hans flickvän.

Ar val inte forsta gangen nagot som detta hant?
Citera
2018-10-12, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaven88
Inte riktigt så jag menade, vissa personer man snackar med som från början visar vad dom är för några och bli aggresiva i diskutiner och liknande dom struntar man i och försöker ta avstånd ifrån, men vissa personer har tydligen inte den förmågan utan dom måste hävda sig och och fortsätta tjaja osv tills dom får rätt....men som tyvär slutar i mord som i det här fallet, hemskt som fan menar inte att hon förtjänade det....men vissa människor ska man undvika och inte alla personer som förstår hur illa det kan gå bara just pga av dom måste ha "rätt"

Tack, då förstår jag bättre hur du menar!
Citera
2018-10-12, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Hatar att upprepa vad andra sagt 10 trådar bakåt. Men jag har kollat det finns ingen uppgift om det, men säkert är att Nancy´s bar är stängd och kommer att var det ett bra tag framåt. Undersöks den noggrant i så fall efter vad då? Slog de ihjäl henne där inne och fraktade den döda kroppen till Arlanda?
Jag träffade f.d ägaren till Nancys ikväll och frågade om ryktet om konkurs och han bekräftade att de sökt om konkurs.

Intressant att Nancys stängde samtidigt som Tess hittades. Finns det ett samband med det?

Sista kvällen hon syntes var på Nancys.

Idag, i kväll har jag fått veta att killen som sitter anhållen har många gånger varit på Elegant Garden med Tess. Han har också varit där många gånger med sin sambo. Alla i personalen känner honom som kund, med Tess eller sin sambo när jag visade hans facebook som länkats här. De säger att de alltid var trevliga och vänliga.

Flera känner igen honom och hans tjej också från Nancys.
Citera
2018-10-12, 21:06
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resursteam
Sidan kan inte hittas står det när jag försöker gå in på hans sida... Däremot så kommer jag in på hans flickväns sida.
Har du tagit bort * i länken?
Citera
2018-10-12, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Ar val inte forsta gangen nagot som detta hant?

För andra ja, men hon hade då inte satt något sådant i system. Kände du henne?
Citera
2018-10-12, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskenth
Jag träffade f.d ägaren till Nancys ikväll och frågade om ryktet om konkurs och han bekräftade att de sökt om konkurs.

Intressant att Nancys stängde samtidigt som Tess hittades. Finns det ett samband med det?

Sista kvällen hon syntes var på Nancys.

Idag, i kväll har jag fått veta att killen som sitter anhållen har många gånger varit på Elegant Garden med Tess. Han har också varit där många gånger med sin sambo. Alla i personalen känner honom som kund, med Tess eller sin sambo när jag visade hans facebook som länkats här. De säger att de alltid var trevliga och vänliga.

Flera känner igen honom och hans tjej också från Nancys.

Som jag sagt tidigare, de hade en relation, och det ar val elegant att bjussa pa Kina-buffe for SEK 85 spann for lite samkvam.
Citera
2018-10-12, 21:14
Medlem
Citat:
Om hon inte förändrat sig radikalt det senaste året så var det inte så hon gjorde.
Får verkligen hoppas att du har rätt då. Fick verkligen inte intrycket av att hon hade någon annan också.
Citera
2018-10-12, 21:15
Medlem
Citat:
För andra ja, men hon hade då inte satt något sådant i system. Kände du henne?

Kande henne ja, jag var Shamanen i hennes trassliga liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in