Denne Lee verkar inte sitta anhållen. Han följer nämligen tråden och skriver på Facebook.
"To those of you on Flashback forum who think it's perfectly fine to discuss me as a suspect in the tragic murder of Tess Karlsson, who think it's fine to post my place of work, my fiéncees name, and discuss my bi-polar disorder....
I have reported the discussion to the police.... And if anyone has anything to discuss with me... Please feel free to contact me directly instead of talking behind my back."
Denne Lee verkar inte sitta anhållen. Han följer nämligen tråden och skriver på Facebook.
"To those of you on Flashback forum who think it's perfectly fine to discuss me as a suspect in the tragic murder of Tess Karlsson, who think it's fine to post my place of work, my fiéncees name, and discuss my bi-polar disorder....
I have reported the discussion to the police.... And if anyone has anything to discuss with me... Please feel free to contact me directly instead of talking behind my back."
Han slet ju ut henne i håret och armen en gång då de var tillsammans, för att hon råkat somna i hans barns säng. Hon bröt kontakten då och hotade polisanmäla. Vet att hon sade att han var helt galen. Skedde liksom 0-100 utan egentlig orsak. Såg nu att de blivit vänner igen. Precis som hon alltid gjort. Kanske hon hämtade honom på flyget och att det blev tjafs om något. Han åkte utomlands den 6:e augusti, så om han varit borta i två veckor t ex så hade han kunnat komma hem den 19:e..
Diagnosticerad som minst bipolär, och har varit inlagd minst en längre period inom psykiatrin. Mannen alltså.
Det är nästan så jag ångrar att jag tog bort min Facebook efter senaste skandalen, för nu kan jag inte se något av det ni länkar där. Vill någon vänlig själ fixa skärmdumpar och ladda upp på t.ex. https://minfil.com/ Tack på förhand.
Hatar att upprepa vad andra sagt 10 trådar bakåt. Men jag har kollat det finns ingen uppgift om det, men säkert är att Nancy´s bar är stängd och kommer att var det ett bra tag framåt. Undersöks den noggrant i så fall efter vad då? Slog de ihjäl henne där inne och fraktade den döda kroppen till Arlanda?
Hatar att upprepa vad andra sagt 10 trådar bakåt. Men jag har kollat det finns ingen uppgift om det, men säkert är att Nancy´s bar är stängd och kommer att var det ett bra tag framåt. Undersöks den noggrant i så fall efter vad då? Slog de ihjäl henne där inne och fraktade den döda kroppen till Arlanda?