2018-09-29, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Medlemmen Evinta svarade inte heller på det jag skrev. För vad ska hon säga, hon vet precis det jag sa är sant. Brudar badar i kuk/dejtande men ska hela hävda det är såååå svårt träffa någon. Går att skaffa en pojkvän inom 2 veckor som tjej om tjejen i fråga söker killar på samma nivå. Men dom vill inte ha sådana killar. Dom vill ha fuck Boys och grina ut för polaren att killar är svin.

Tänk vilken lyx för oss killar att kunna dejta regelbundet med tjejer på samma nivå. Dom små sliddjuren vet inte hur bra dom har det. Dom har levt för bra utan ansträgning alldeles för länge.

Går att dra en parallell till när man var tonåring och bodde hos päronen. Maten stod på bordet, tvätten gjordes av sig själv, senaste tv spelet fick man vid tillräckligt mkt gnäll /Tjat.

Därmed brudar är precis densamma som barn/tonåringar i mentaliteten när det kommer till dejting. Helvetes bortskämda och får allt dom pekar på.

Hear hear broder, det är precis så det är.

För att återgå till frågan, som TS säger, en majoritet av män får inget eller väldigt lite sex, en liten minoritet dock, dom har brudarna roligt med.

Min player-polare skickade mig igår denna konversation. Från tinder, tjejens BIO är:

Citat:
Söker enbart seriöst, är du ute efter sex eller något annat oseriöst så gör dig inte besvär.

Min polare, 9/10 utseende, tatuerad, riktig "fuck boy" skriver:

Han: Händer
Hon: Inget, tv, trååkigt ...
Han: Bor du i XXX alltså?
Hon: Ja .. Du med?
Han: Varannan vecka, beror på jobb.
Hon: Vad jobbar du med då?
Han: xyzåä
Hon: Okej, kul!
Han: Alltså, du är snygg men du vill nog inte träffa mig
Hon: Ok, varför?
Han: Jag är oseriös, player, ej ute efter förhållande för tillfället.
Hon: Nej gud, inte jag heller tack, vill inte ha sånt nu på ett tag (!!!!, läste ni bion vad hon skrev?)
Han: Är du vild?
Hon: Vad menar du med vild?
Han: Glöm det
Hon: Vadå glöm, jag gillar att bli smiskad, fastbunden, dominerad av killen!
Han: Måste tänka
Hon: På vadå?
Han: 070-xxxxxxx ring

Hon ringer honom.

Inom 15 minuter har hon bjudit över han, dom knullar halva natten.

Detta är vad som pågår i Sverige idag. Kvinnorna "filtrerar" betas genom att säg dom enbart söker seriöst, när en snygg fuckboy kommer förbi då säger dom sanningen, blir knullade, sen börjar det om. Ingen parbildning, bara massa lösa relationer, sönderknullade kvinnor och ensamma män, ingen kärlek.

Detta är anledningen till varför man alltid haft starka restriktioner på kvinnlig sexualitet, så ja, det fanns visst ett syfte med det ändå, annat än "män är såå onda!!".
Citera
2018-09-29, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad

För att återgå till frågan, som TS säger, en majoritet av män får inget eller väldigt lite sex, en liten minoritet dock, dom har brudarna roligt med.

Min player-polare skickade mig igår denna konversation. Från tinder, tjejens BIO är:

Hon: Nej gud, inte jag heller tack, vill inte ha sånt nu på ett tag (!!!!, läste ni bion vad hon skrev?)

Hon ringer honom.

Detta är vad som pågår i Sverige idag. Kvinnorna "filtrerar" betas genom att säg dom enbart söker seriöst, när en snygg fuckboy kommer förbi då säger dom sanningen, blir knullade, sen börjar det om. Ingen parbildning, bara massa lösa relationer, sönderknullade kvinnor och ensamma män, ingen kärlek.

Detta är anledningen till varför man alltid haft starka restriktioner på kvinnlig sexualitet, så ja, det fanns visst ett syfte med det ändå, annat än "män är såå onda!!".

Hej bra skrivit, många yngre kvinnor går igång på bad boy mentaliteten men de gifter sig med soyalatte mannen pga säkra upp barnens framtid.

Och så mycket för bad boy är de inte om de träffar på orten killar som har gkort nån mille dit och hit.
Då är de tystlåtna pöjkar.

U can walk the walk but can u talk the talk.

Kvinnor som är snygga läs 8 till tiopoängare är det bara fulla män som går fram till de.
Gå fram till henne och för en diskussion där du inte håller med henne, så får ni se saker i hennes ögon. Ha ögon konkat nästan hela tiden, viktigt när hon blir arg över något FLACKA INTE MED BLICKEN. BJUD aldrig på något varken på dejten eller när du ser henne på krogen.

Intensiv blick går kvinnor igång på, kvinnor söker män obs 28 år och över.

Kan du sticka ut på en klubb är det redan där vunnit. HAr alla kostym ha ngt annat.
FRAMFÖR ALLT VÅGA, INGET FALRIGT KOMMER HÄNDA. Det värsta är att du få gå därifrån Och?

Tinder är för amatörer (mer för att jag skulle inte ha ngn chans på 10 orna pga jag använder rösten ögonkontakten kläder, och för diskussioner där jag tränger in i deras omedvetna där de släpper garden. Och Bjuder mig på dricka.

Tack för att du läste.
Citera
2018-09-29, 21:24
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Medlemmen Evinta svarade inte heller på det jag skrev. För vad ska hon säga, hon vet precis det jag sa är sant. Brudar badar i kuk/dejtande men ska hela hävda det är såååå svårt träffa någon. Går att skaffa en pojkvän inom 2 veckor som tjej om tjejen i fråga söker killar på samma nivå. Men dom vill inte ha sådana killar. Dom vill ha fuck Boys och grina ut för polaren att killar är svin.

Tänk vilken lyx för oss killar att kunna dejta regelbundet med tjejer på samma nivå. Dom små sliddjuren vet inte hur bra dom har det. Dom har levt för bra utan ansträgning alldeles för länge.

Går att dra en parallell till när man var tonåring och bodde hos päronen. Maten stod på bordet, tvätten gjordes av sig själv, senaste tv spelet fick man vid tillräckligt mkt gnäll /Tjat.

Därmed brudar är precis densamma som barn/tonåringar i mentaliteten när det kommer till dejting. Helvetes bortskämda och får allt dom pekar på.

Fast dom är inte attraherade av män överhuvudtaget så då spelar tillgången ingen roll. Kvinnans lidande består i att ha en sexualitet dom inte själva begriper varför dom har. Män vet vad dom vill ha, men kan inte få det. Kvinnan vet inte vad hon vill ha utan är konstant förvirrad i sin sexualitet.
Det är två olika sorters lidande, av vilka mäns är värre på så sätt att det är ett mer direkt lidande som man vet orsaken till. Kvinnans förvirring är ett mer svårmätt lidande. Men när kvinnan väl inser sin lesbiska natur har hon det bättre än män så jag skulle nog klassa männens lidande som värst iallafall.
Citera
2018-09-29, 21:29
Bannlyst
Alltså kvinnor verkar vara attraherade av män bara om mannen är bättre på något sätt. Snyggare, högre status, nåt som imponerar. Så hon är inte attraherad av mannen i sig, men känslan av att vara undergiven honom.

Kom också ihåg att i princip alla kvinnor vill bli dominerade i sängen, deras sexuella attraktion till män handlar i princip ENBART om undergivenhet.

Så om man tar bort den faktorn hos män, att vara bättre än kvinnan, att dominera kvinnan, då finns det heller ingen sexuell attraktion kvar för dessa män och bara ett litet antal duger. Det, eller så blir som lesbiska (tills dom hittar en dominant man).
Citera
2018-09-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Fast dom är inte attraherade av män överhuvudtaget så då spelar tillgången ingen roll. Kvinnans lidande består i att ha en sexualitet dom inte själva begriper varför dom har. Män vet vad dom vill ha, men kan inte få det. Kvinnan vet inte vad hon vill ha utan är konstant förvirrad i sin sexualitet.
Det är två olika sorters lidande, av vilka mäns är värre på så sätt att det är ett mer direkt lidande som man vet orsaken till. Kvinnans förvirring är ett mer svårmätt lidande. Men när kvinnan väl inser sin lesbiska natur har hon det bättre än män så jag skulle nog klassa männens lidande som värst iallafall.

Kvinnan har ingen lesbisk natur, kvinnan blir lesbiska av andra orsaker:

1. De har växt upp utan en mor.

2. De har lärs ogilla män

3.De har någon hormonstörning

4. Har dålig erfarenhet av män.

5. Indoktrinering av olika statliga skolor och olika media.

Är de i naturligt tillstånd så dras de till män och vill att de ska ha sex med dem , för att de ska bli gravida. De kan ibland ha sex för nöjes skull.

Att kvinnor är undergivna är heller inte något naturligt , och de flesta kvinnor är nog inte det , undergivenhet är en störning.

Om en man skulle ha en relation med en kvinna som är undergiven så borde han ha som mål att träna bort detta drag eftersom det inte gynnar en familj att ha det.

Hur man ska få bort det är genom att diskutera med kvinnan om detta ur olika synvinklar och göra henne trygg med sin man så hon ej känner att hon behöver vara något speciellt. Det är som allt annat när kvinnan når högre kärlek så blir hon mer som naturen vill att hon ska vara och det är inte undergiven och inte dominant heller utan samarbetsvillig och effektiv.
Citera
2018-09-29, 23:34
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Alltså kvinnor verkar vara attraherade av män bara om mannen är bättre på något sätt. Snyggare, högre status, nåt som imponerar. Så hon är inte attraherad av mannen i sig, men känslan av att vara undergiven honom.

Kom också ihåg att i princip alla kvinnor vill bli dominerade i sängen, deras sexuella attraktion till män handlar i princip ENBART om undergivenhet.

Så om man tar bort den faktorn hos män, att vara bättre än kvinnan, att dominera kvinnan, då finns det heller ingen sexuell attraktion kvar för dessa män och bara ett litet antal duger. Det, eller så blir som lesbiska (tills dom hittar en dominant man).

Skulle du fråga kvinnor om dom är undergivna eller inte skulle merparten säga att dom inte är undergivna. Men det beror på att media lurat dem att tro att dom är dominanta när dom har en kuk i munnen

Nej, alla kvinnor som ännu ej nått slutmålet lesbianism vill vara undergivna mannen i sängen. Men den lusten kommer försvinna med tiden den med. Det vi ser idag är dödsryckningarna i den kvinnliga heterosexualiteten, där kvinnor är så undergivna och perversa dom bara kan med ett fåtal män.

Egentligen tycker jag tråden borde behandlat romantik istället för sex. För kvinnor är totalt ointresserade av romantik med män. T.om med dom snygga och dominanta männen.
Citera
2018-09-29, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Kvinnan har ingen lesbisk natur, kvinnan blir lesbiska av andra orsaker:

1. De har växt upp utan en mor.

2. De har lärs ogilla män

3.De har någon hormonstörning

4. Har dålig erfarenhet av män.

5. Indoktrinering av olika statliga skolor och olika media.

Är de i naturligt tillstånd så dras de till män och vill att de ska ha sex med dem , för att de ska bli gravida. De kan ibland ha sex för nöjes skull.

Att kvinnor är undergivna är heller inte något naturligt , och de flesta kvinnor är nog inte det , undergivenhet är en störning.

Om en man skulle ha en relation med en kvinna som är undergiven så borde han ha som mål att träna bort detta drag eftersom det inte gynnar en familj att ha det.

Hur man ska få bort det är genom att diskutera med kvinnan om detta ur olika synvinklar och göra henne trygg med sin man så hon ej känner att hon behöver vara något speciellt. Det är som allt annat när kvinnan når högre kärlek så blir hon mer som naturen vill att hon ska vara och det är inte undergiven och inte dominant heller utan samarbetsvillig och effektiv.

Är du full? Lesbisk är man född till.

Tack för att du läste,

Nu ska jag ut och erövra.

Kvinnor antingen älskar de mig eller så hatar killarna mig.
Citera
2018-09-29, 23:43
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo
Är du full? Lesbisk är man född till.

Tack för att du läste,

Nu ska jag ut och erövra.

Kvinnor antingen älskar de mig eller så hatar killarna mig.

En del är födda lesbiska. Men lesbisk är något man kan bli till skillnad från bög. Att attraheras av kvinnor är ett normaltillstånd för båda könen. Det är därför dom flesta män inte får kvinnor längre.
Citera
2018-09-30, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
En del är födda lesbiska. Men lesbisk är något man kan bli till skillnad från bög. Att attraheras av kvinnor är ett normaltillstånd för båda könen. Det är därför dom flesta män inte får kvinnor längre.

Det är mest unga kvinnor männen inte får för tillfället och jag tror att de flesta kvinnor kommer välja bli heterosexuella när de blir äldre , av den anledningen det kommer bli tuffare i Sverige och kvinnor kommer alla fall vilja ha något slags beskydd och ha relation med en man. Det är helt enkelt inte tryggt vara lesbisk och något kvinnor eftersträvar är maximal trygghet. Så jag tror snarare att lesbiska om några år kommer vara mycket ovanliga och detta p.g.a att kvinnor inte vill riskera utmana omgivningen.

Det är mycket möjligt att det lesbiska redan har passerat sin höjdpunkt och kommer börja dala.

De kvarvarande lesbiska i Sverige kommer känna sig otrygga och begränsade. Detta orsakat av de som säger sig vilja värna om de lesbiska men istället lyckades de sabba totalt den lesbiska arenan.

I USA kommer däremot de lesbiska fortsätta att öka under många år ,lesbiska kommer ha det tryggare där eftersom det inte finns några som direkt motsätter sig dem om de gör det så är de oftast beskedliga och fridfulla.

Jo man kan bli lesbisk förut kallades det politiskt lesbiska och det var rätt så vanligt i Universitetsmiljöer. Dessa grupper agerade mycket aggressivt och gjorde mycket väsen av sig. Men det är en nackdel att vara politiskt lesbisk , man är det inte oreserverat det finns något som säger att det är fel , så man agerar mot sig själv medans de äkta lesbiska känner att det är rätt vara lesbisk.

Så småningom kommer män att få mer sex säkert kommer siffrorna upp till 70% om ca. 10 år fast det är naturligtvis ingen tröst för dagens unga män.
Citera
2018-09-30, 02:06
Medlem
HB991s avatar
Kvinnor behöver inte välja män som är på samma nivå, de kan enkelt hoppa upp flera nivåer men det kan inte männen
Citera
2018-09-30, 11:29
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:

Hon ringer honom.

Du skriver inget om i vilken ålder personerna befinner sig i. Men vi ponerar att de är kring de 20. Då är det tämligen normalt att man leker av sig och prövar sig fram till man hittat den rätte/rätta att stadga sig med. Inget konstigt alls.

Lite tveksamt detta med bion att hon ej håller sig till sanningen där. Får hon korrigera, annars helt normalt.
Citera
2018-10-11, 20:06
Medlem
Är det någon som kan förklara att vara män drabbas av detta? Jag är en av de i vissa undersökningar 30% som aldrig får och har aldrig heller fått sex vilket säkert har flera orsaker, men jag har iaf försökt och jag har inte haft ett enda krav förutom att det ska vara en hon. Inga tjejer verkar vara utan sex om de inte har krav. Jag är introvert och behöver lugn och ordning omkring mig men det finns ändå många killar med de egenskaperna som haft lätt att träffa rätt tjej. Vet någon var man kan leta när jag aldrig har träffat någon utanför datorn ( jag spelar aldrig spel och använder bara datorn i nätdejtingsyfte)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in