Citat:
Medlemmen Evinta svarade inte heller på det jag skrev. För vad ska hon säga, hon vet precis det jag sa är sant. Brudar badar i kuk/dejtande men ska hela hävda det är såååå svårt träffa någon. Går att skaffa en pojkvän inom 2 veckor som tjej om tjejen i fråga söker killar på samma nivå. Men dom vill inte ha sådana killar. Dom vill ha fuck Boys och grina ut för polaren att killar är svin.
Tänk vilken lyx för oss killar att kunna dejta regelbundet med tjejer på samma nivå. Dom små sliddjuren vet inte hur bra dom har det. Dom har levt för bra utan ansträgning alldeles för länge.
Går att dra en parallell till när man var tonåring och bodde hos päronen. Maten stod på bordet, tvätten gjordes av sig själv, senaste tv spelet fick man vid tillräckligt mkt gnäll /Tjat.
Därmed brudar är precis densamma som barn/tonåringar i mentaliteten när det kommer till dejting. Helvetes bortskämda och får allt dom pekar på.
Tänk vilken lyx för oss killar att kunna dejta regelbundet med tjejer på samma nivå. Dom små sliddjuren vet inte hur bra dom har det. Dom har levt för bra utan ansträgning alldeles för länge.
Går att dra en parallell till när man var tonåring och bodde hos päronen. Maten stod på bordet, tvätten gjordes av sig själv, senaste tv spelet fick man vid tillräckligt mkt gnäll /Tjat.
Därmed brudar är precis densamma som barn/tonåringar i mentaliteten när det kommer till dejting. Helvetes bortskämda och får allt dom pekar på.
Hear hear broder, det är precis så det är.
För att återgå till frågan, som TS säger, en majoritet av män får inget eller väldigt lite sex, en liten minoritet dock, dom har brudarna roligt med.
Min player-polare skickade mig igår denna konversation. Från tinder, tjejens BIO är:
Citat:
Söker enbart seriöst, är du ute efter sex eller något annat oseriöst så gör dig inte besvär.
Min polare, 9/10 utseende, tatuerad, riktig "fuck boy" skriver:
Han: Händer
Hon: Inget, tv, trååkigt ...
Han: Bor du i XXX alltså?
Hon: Ja .. Du med?
Han: Varannan vecka, beror på jobb.
Hon: Vad jobbar du med då?
Han: xyzåä
Hon: Okej, kul!
Han: Alltså, du är snygg men du vill nog inte träffa mig
Hon: Ok, varför?
Han: Jag är oseriös, player, ej ute efter förhållande för tillfället.
Hon: Nej gud, inte jag heller tack, vill inte ha sånt nu på ett tag (!!!!, läste ni bion vad hon skrev?)
Han: Är du vild?
Hon: Vad menar du med vild?
Han: Glöm det
Hon: Vadå glöm, jag gillar att bli smiskad, fastbunden, dominerad av killen!
Han: Måste tänka
Hon: På vadå?
Han: 070-xxxxxxx ring
Hon ringer honom.
Inom 15 minuter har hon bjudit över han, dom knullar halva natten.
Detta är vad som pågår i Sverige idag. Kvinnorna "filtrerar" betas genom att säg dom enbart söker seriöst, när en snygg fuckboy kommer förbi då säger dom sanningen, blir knullade, sen börjar det om. Ingen parbildning, bara massa lösa relationer, sönderknullade kvinnor och ensamma män, ingen kärlek.
Detta är anledningen till varför man alltid haft starka restriktioner på kvinnlig sexualitet, så ja, det fanns visst ett syfte med det ändå, annat än "män är såå onda!!".