2018-10-11, 13:21
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Har jag missat helt. Vem var detta?
Fabian Delph.
Citera
2018-10-11, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Haft skador i Darmstadt. Men när han var frisk så var han startspelare. Hur mycket spelar Durmaz?

Yes, mycket starka meriter från Darmstadt som slutade sist i Bundesliga med Milosevic som startspelare.

Dessutom, har du missat vilket år det är nu? Milosevics två-tre år gamla "meriter" spelar ingen roll.

Du får gärna förklara hur Jimmy Durmaz, en av landslagets mest kritiserade, speltid påverkar Milosevics vara eller icke i landslaget.

För övrigt fick Durmaz speltid i 20 av 38 matcher i Ligue 1 i fjol, samt i åtta av nio denna säsongen.
Citera
2018-10-11, 15:41
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Haft skador i Darmstadt. Men när han var frisk så var han startspelare. Hur mycket spelar Durmaz?

Hur kan du ha missat att jag är en av dem som kritiserar Durmaz mest här i trådarna. Förresten jag är inget fan av Hamad ifall du tänkte dra till med honom.
Citera
2018-10-11, 16:05
Medlem
Rednas avatar
Börjar Ryssland-Sverige 21.45 svensk tid?
Är inte det 23.45 i Sankt Petersburg?
Har dom så sena vanor i Ryssland?
Citera
2018-10-11, 18:43
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redna
Börjar Ryssland-Sverige 21.45 svensk tid?
Är inte det 23.45 i Sankt Petersburg?
Har dom så sena vanor i Ryssland?
22:45, en timme före oss om jag inte missminner mig.

Tur att jag har hemstudier i morgon så det är ok att vara uppe sent.
Citera
2018-10-11, 19:39
Medlem
Pentagenaristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson

Fullkomligt vrickad starttid. Även 20:45 är för sent för närande människor. Jag skiter i det och går och lägger mig.
Citera
2018-10-11, 22:57
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson

Matchen går i Kaliningrad och de har samma tid som vi enl. Google.
Citera
2018-10-12, 00:22
Medlem
En tam aningen ofin 0-0 match borta mot Ryssland utan Ekdal och grymt defensivt mittfält.

Jag tar det.

Forsberg såg finare ut än på länge, Claesson fortsatt bra, försvaret och Olsen fortsatt trygga.

Thelin såg sämre ut denna matchen dock och detta MÅSTE vara Bergs sista start nu.

Jag vill fan inte höra att det inte finns bättre alternativ heller, för det har det gjort redan sedan innan VM imo och 2 av dem var med på bänken idag och lär spela nästa match, i Ishak och Andersson.

Berg blir inte yngre, verkligen inte målfarligare (och det är inte brist på chanser för honom heller) och vi har bättre alternativ. Skrota honom nu. Tror faktiskt Janne tog med Ishak och Andersson denna samling för att börja fasa in dom och fasa ut Berg. Det är lite mellan meningarna på honom när han snackar.

Utöver det är jag nöjd med vingarna och defensiven än. Det är väl Berg positionen samt avsaknad av djup efter Ekdal vad gäller hans roll.
Citera
2018-10-12, 01:31
Medlem
0-0 hade varit ett bättre resultat om vi slagit Turkiet senast som vi borde, eller åtminstone inte klappat igenom totalt och klarat krysset även där. Men gjort är gjort, det blev en liten dipp efter VM som kanske ändå var att vänta. Nu gjorde man en hygglig bortamatch, såna bortamatcher som står sig väldigt bra i ett kval så småningom. Bör mot Slovakien prioritera att vinna.
Citera
2018-10-12, 04:00
Medlem
Ovcharkas avatar
En lista av anfallare att spela istället för Berg, tack?

Och motivering varför - mer än att han - till skillnad från Berg - ö.h.t. kan sikta inom ramarna av målet varav en eller två bollar hamnar i maskorna.

Vad har vi att tillgå? Berg håller inte. Det är sanslöst hur en anfallare kan vara så uddlös. Tobias Hysén hade gjort det minst lika bra.

Och han är närapå 40...
Citera
2018-10-12, 05:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
En lista av anfallare att spela istället för Berg, tack?

Och motivering varför - mer än att han - till skillnad från Berg - ö.h.t. kan sikta inom ramarna av målet varav en eller två bollar hamnar i maskorna.

Vad har vi att tillgå? Berg håller inte. Det är sanslöst hur en anfallare kan vara så uddlös. Tobias Hysén hade gjort det minst lika bra.

Och han är närapå 40...
Alexander Isak och Carlos Strandberg 👍 det perfekta anfallsparet som passar Sveriges spelsätt.Alternativ till Strandberg är Ishak
Citera
2018-10-12, 06:23
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Alexander Isak och Carlos Strandberg 👍 det perfekta anfallsparet som passar Sveriges spelsätt.Alternativ till Strandberg är Ishak

Isak som knappt gör bra ifrån sig i tyska amatörligan? Behåller nog Berg före honom...

Strandberg - hur stabil är han? Följer inte direkt MFF. Känns allmänt ovårdad.

Ishak har jag noll koll på och kan inte uttala mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in