Citat:
Ursprungligen postat av
Hamsterboll
Oj, om han varken drogar eller dricker... hur fan är det möjligt att mörda ett barn då?
Det låter på dig som att barnet var rätt jobbigt? Med ptsd efter tidigare våld.
Har den misstänkte mannen blivit anklagad för något brott innan? Misshandel? Tänker att många kvinnor tyvärr dras till liknande män, och om barnets pappa misshandlade henne kanske nya killen också slår? Finns det någon mamma med i bilden?
Kan du berätta lite om deras liv? Jobb och utbildning? Vad tror du har hänt?
Alla barn kan va jobbiga oavsett ptsd eller ej, barnet är inte jobbig på det viset du tänker, utan mer att han kan börja gråta och säga att han har ont i tån, sen 2 minuter senare har han ont i huvudet pga att biologiska pappan brukade våld och dom bilderna sitter kvar i huvudet på barnet!
Mannen har inte blivit anklagad för misshandel eller dylikt innan!!
Mamman är sjukskriven pga biologiska pappan, då han var på både barnet och henne! Och rättegången för det blev avslutat för ca 3 veckor sen! Mamman vet jag inte vad för utbildning faktiskt.
Mannen är just nu arbetslös.
Jag vet inte vad som har hänt faktiskt som sagt, allt detta är sjukt för mig då jag känner mannen rätt jävla bra... Men jag spekulerar inte i det heller för folk vänder och vrider på allting och får fel uppfattningar osv, så jag väntar tills mer fakta kommer ut för detta äter upp mig innifrån..
Just nu går mina tankar till Mamman och familj. R.I.P lilleman <3