Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-20, 13:41
  #2977
Medlem
Vad säger ni folket ska jag offra mig för en synnerligen grov misshandel ? De fallet gjorde ont i mitt hjärta. Har träffat både mördarn och festat med modern flera gånger.

Eller drar de kanske upp såret igen? Jag vet inte men jag hade inte haft emot att skada han allvarligt.
Citera
2024-04-03, 15:20
  #2978
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludde24
Nu håller biologiska pappan att bygga upp en helylle profil i Säffle. Anordnar fisketävling osv för barn. Vad ingen i Säffle vet är att han suttit inne för misshandel av mamman till mördade pojken och att det finns anledningar till att han inte fick träffa sin son. I Säffle lämnar han snyfthistorier och smutskastar Soc. Tyvärr får han sympatier eftersom ingen vet han bakgrund.

Jag vet vem denne man är.. undrar om hans flickvän A*geli* a vet eller om hon tror på J s skitsnack.. tigger saker på Facebook och vill gärna hjälpa privatpersoner med olika sysslor. SVIN!
Lägger om stil och vill va fin i ögonen på folk. Hoppas A inte skaffar barn med detta svin
Citera
2024-04-03, 23:28
  #2979
Medlem
Hur är det möjligt att denna person inte är ett bojsänke i havet vid detta laget?

Brinner fan av inombords.

Hur svårt är att studera nåns liv / steg, och låta honom smaka basebollträ utan vittnen.
Gärna så han hamnar på sjukhus som en grönsak.
2-3 slag i bakhuvudet gör sitt.

Kom igen nu, sluta knyta näven i fickan, skulle jag ha honom framför mig och tänka på pojken skulle jag vara med i nyheterna.
__________________
Senast redigerad av KLR 2024-04-03 kl. 23:35.
Citera
2024-04-03, 23:42
  #2980
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingkta
Vad säger ni folket ska jag offra mig för en synnerligen grov misshandel ? De fallet gjorde ont i mitt hjärta. Har träffat både mördarn och festat med modern flera gånger.

Eller drar de kanske upp såret igen? Jag vet inte men jag hade inte haft emot att skada han allvarligt.

Citat:
Ursprungligen postat av KLR
Hur är det möjligt att denna person inte är ett bojsänke i havet vid detta laget?

Brinner fan av inombords.

Hur svårt är att studera nåns liv / steg, och låta honom smaka basebollträ utan vittnen.
Gärna så han hamnar på sjukhus som en grönsak.
2-3 slag i bakhuvudet gör sitt.

Kom igen nu, sluta knyta näven i fickan, skulle jag ha honom framför mig och tänka på pojken skulle jag vara med i nyheterna.


Är väl helt galet, att sjunka till idiotens nivå.
Karman kommer nog och tar han, tids nog
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback