2018-09-28, 15:20
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Hon gr i amerikansk skola. Killgissar jag iaf.
Det borde jag gissat, men andra sidan kompenserade ju Alex med att hnga ut sin dotters talfel idag till alla lyssnares frjd.

Men vad r skillnaden mellan att kill & tjejgissa, det sger ju ingenting om en skillnad mellan knen

Idag minner sig Sigge sig tillbaka till nr han var 3 r, det tror jag vad jag vill om att han kan minns,
Han paraciterar musik genom att lta texter av existentiell trk-natur frutstta vilken musik han i sin tur kur kunna uppskatta genom livet, den kommer i andra hand, och det r denna pretto-gen jag gnllt bde hr och i F&F trden om

Autentiskt vore...att minnas den musik man lyssnade p som 3 ring (klapp & klang kassetband) fr
att ihopvva sin livshistoria med sin brorsa
Citera
2018-09-28, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det borde jag gissat, men andra sidan kompenserade ju Alex med att hnga ut sin dotters talfel idag till alla lyssnares frjd.

Men vad r skillnaden mellan att kill & tjejgissa, det sger ju ingenting om en skillnad mellan knen

Idag minner sig Sigge sig tillbaka till nr han var 3 r, det tror jag vad jag vill om att han kan minns,
Han paraciterar musik genom att lta texter av existentiell trk-natur frutstta vilken musik han i sin tur kur kunna uppskatta genom livet, den kommer i andra hand, och det r denna pretto-gen jag gnllt bde hr och i F&F trden om

Autentiskt vore...att minnas den musik man lyssnade p som 3 ring (klapp & klang kassetband) fr
att ihopvva sin livshistoria med sin brorsa
Du menar nog vva ihop, som sagt

fr mig anvnder han musiken p ett genialt stt. Och s ihopvver han det vldigt bra.

Du ser att ihopvver inte r ett ord jag frskte anvnda det som du gjorde men det lter bara konstigt.
Citera
2018-09-28, 20:42
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Du menar nog vva ihop, som sagt

fr mig anvnder han musiken p ett genialt stt. Och s ihopvver han det vldigt bra.
Kom du hit fr att bertta vad jag egentligen menar? ...jag vet inte vilka fraser som du anser var s oerhrt strande & verfldiga att kvala in under vva ihop, i viket fall s frndrar ditt ny-ord inte min sikt om innebrden fortfarande r densamma, om enfalden i existentiella finstmda texter only, och hela familjen r gelikar & lyssnar p Paul Simon, och Wikingsson ocks

Ja jag hller med han anvnder skert texterna genialt...inte musiken, efterhandskonstruktion, jag tror heller inte vervuxna mnniskor som hans farmor utstuderat klipper snder fotografier...

Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Du ser att ihopvver inte r ett ord jag frskte anvnda det som du gjorde men det lter bara konstigt.
Obegriplig mening, du mste smyga in ett komma tecken, och vill brasklappa om att jag aldrig anvnt ordet ihopvver, det var du!
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-09-28 kl. 20:46.
Citera
2018-09-28, 21:28
Medlem
Enmansdemo:

Du r inte rtt person att kalla andras meningar fr obegripliga. De allra flesta av dina egna meningar r nmligen fullstndigt obegripliga.

Om du undrar varfr du sllan fr svar p ngra av dina inlgg r det p g a detta. Du behrskar ytterst sllan de uttryck du anvnder dig av.

On topic s har jag verkligen trttnat p Sigges "gubbar" och Alex medfljande fejkskratt. Sknt att man iaf kan spola frbi skiten.
Citera
2018-09-29, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Kom du hit fr att bertta vad jag egentligen menar? ...jag vet inte vilka fraser som du anser var s oerhrt strande & verfldiga att kvala in under vva ihop, i viket fall s frndrar ditt ny-ord inte min sikt om innebrden fortfarande r densamma, om enfalden i existentiella finstmda texter only, och hela familjen r gelikar & lyssnar p Paul Simon, och Wikingsson ocks

Ja jag hller med han anvnder skert texterna genialt...inte musiken, efterhandskonstruktion, jag tror heller inte vervuxna mnniskor som hans farmor utstuderat klipper snder fotografier...

Obegriplig mening, du mste smyga in ett komma tecken, och vill brasklappa om att jag aldrig anvnt ordet ihopvver, det var du!
jag bjde ditt phittade ord i Presens-form. Du anvnde verbet ihopvva. Frsk inte smita undan, det ordet r felaktigt.
Citera
2018-09-29, 14:46
Medlem
DogsDAmours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Enmansdemo:

Du r inte rtt person att kalla andras meningar fr obegripliga. De allra flesta av dina egna meningar r nmligen fullstndigt obegripliga.

Om du undrar varfr du sllan fr svar p ngra av dina inlgg r det p g a detta. Du behrskar ytterst sllan de uttryck du anvnder dig av.

On topic s har jag verkligen trttnat p Sigges "gubbar" och Alex medfljande fejkskratt. Sknt att man iaf kan spola frbi skiten.

Hehe. Flashbacks tv mest obegripliga mnniskor (Enmansdemo och Detevigaaviga) argumenterar om vad de egentligen menar. Som att se tv bilkrascher p samma gng. Ska jag vara rlig trodde jag tidigare att det var samma frvirrade person med tv olika konton, men att medicineringen var instlld annorlunda.

OnT: Tyckte nog Sigges frsta gubbe - "den sjlvupptagne intervjuaren" hade sina ponger och underhllningsvrde.
Citera
2018-09-29, 21:39
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Enmansdemo:

Du r inte rtt person att kalla andras meningar fr obegripliga. De allra flesta av dina egna meningar r nmligen fullstndigt obegripliga. .
Just det...och eftersom andra r som oftast fullt begripliga fr mig i kontrast, ska det f mrkas nr ngon annan inte lyckas vara detta fr mig.

Vilket kanske sger ngot i sin tur om varfr jag drigenom inte kan uppskatta Alex berttarkonst & Sigges efterhandskonstruerande musiklggning utan finner dom verfldande, dags att bli mer obegripliga Alex & Sigge
Citera
2018-10-09, 12:33
Medlem
Nn annan som uppmrksammat deras dragning och sjuka besatthet av yngre kvinnor som zara larsson och bianca ingrosso det r bara vidrigt att hra nr dom pratar om dessa tjejer. 2 riktiga pedofil gubbar det dr som snder ut sin jude smrja.
Citera
2018-10-09, 12:39
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lekuk
Nn annan som uppmrksammat deras dragning och sjuka besatthet av yngre kvinnor som zara larsson och bianca ingrosso det r bara vidrigt att hra nr dom pratar om dessa tjejer. 2 riktiga pedofil gubbar det dr som snder ut sin jude smrja.

Det mste vara ohyggligt att tvingas lyssna p det?
Citera
2018-10-09, 16:35
Medlem
Citat:

h... Zara Larsson pratade de endast s mycket om eftersom hon hade/har en Pod p Perfect Day som antagligen gick/gr ganska knackigt.

Har inte hrt segment angende Bianca men antagligen av samma jvla anledning som Aftonbladet har en artikel i veckan om Biancas trfyllda liv... Fr att lyssnarna/lsarna lskar att hra/lsa om Bianca Ingrosso. Deras pod r inget konstverk, det r en kapitalistisk reklampelare.

Sjlvklart r det ingen sexuellt. Bara korkat att tro det, helt rligt.
Citera
2018-10-09, 19:39
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:

En googling visar att Bianca Ingrosso fyller 24 r. Du r uppenbarligen dum i huvudet.
Citera
2018-10-09, 19:57
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
En googling visar att Bianca Ingrosso fyller 24 r. Du r uppenbarligen dum i huvudet.
Jo, fast Alex kommenterade zaras utseende och utmanande bilder innan hon var 18
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in