2018-09-28, 15:20
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Hon går i amerikansk skola. Killgissar jag iaf.
Det borde jag gissat, men å andra sidan kompenserade ju Alex med att hänga ut sin dotters talfel idag till alla lyssnares fröjd.

Men vad är skillnaden mellan att kill & tjejgissa, det säger ju ingenting om en skillnad mellan könen

Idag minner sig Sigge sig tillbaka till när han var 3 år, det tror jag vad jag vill om att han kan minns,
Han paraciterar musik genom att låta texter av existentiell tråk-natur förutsätta vilken musik han i sin tur kur kunna uppskatta genom livet, den kommer i andra hand, och det är denna pretto-gen jag gnällt både här och i F&F tråden om

Autentiskt vore...att minnas den musik man lyssnade på som 3 åring (klapp & klang kassetband) för
att ihopväva sin livshistoria med sin brorsa
Citera
2018-09-28, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det borde jag gissat, men å andra sidan kompenserade ju Alex med att hänga ut sin dotters talfel idag till alla lyssnares fröjd.

Men vad är skillnaden mellan att kill & tjejgissa, det säger ju ingenting om en skillnad mellan könen

Idag minner sig Sigge sig tillbaka till när han var 3 år, det tror jag vad jag vill om att han kan minns,
Han paraciterar musik genom att låta texter av existentiell tråk-natur förutsätta vilken musik han i sin tur kur kunna uppskatta genom livet, den kommer i andra hand, och det är denna pretto-gen jag gnällt både här och i F&F tråden om

Autentiskt vore...att minnas den musik man lyssnade på som 3 åring (klapp & klang kassetband) för
att ihopväva sin livshistoria med sin brorsa
Du menar nog väva ihop, som sagt

för mig använder han musiken på ett genialt sätt. Och så ihopväver han det väldigt bra.

Du ser att ihopväver inte är ett ord jag försökte använda det som du gjorde men det låter bara konstigt.
Citera
2018-09-28, 20:42
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Du menar nog väva ihop, som sagt

för mig använder han musiken på ett genialt sätt. Och så ihopväver han det väldigt bra.
Kom du hit för att berätta vad jag egentligen menar? ...jag vet inte vilka fraser som du anser var så oerhört störande & överflödiga att kvala in under väva ihop, i viket fall så förändrar ditt ny-ord inte min åsikt om innebörden fortfarande är densamma, om enfalden i existentiella finstämda texter only, och hela familjen är gelikar & lyssnar på Paul Simon, och Wikingsson också

Ja jag håller med han använder säkert texterna genialt...inte musiken, efterhandskonstruktion, jag tror heller inte övervuxna människor som hans farmor utstuderat klipper sönder fotografier...

Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Du ser att ihopväver inte är ett ord jag försökte använda det som du gjorde men det låter bara konstigt.
Obegriplig mening, du måste smyga in ett komma tecken, och vill brasklappa om att jag aldrig använt ordet ihopväver, det var du!
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-09-28 kl. 20:46.
Citera
2018-09-28, 21:28
Medlem
Enmansdemo:

Du är inte rätt person att kalla andras meningar för obegripliga. De allra flesta av dina egna meningar är nämligen fullständigt obegripliga.

Om du undrar varför du sällan får svar på några av dina inlägg är det p g a detta. Du behärskar ytterst sällan de uttryck du använder dig av.

On topic så har jag verkligen tröttnat på Sigges "gubbar" och Alex medföljande fejkskratt. Skönt att man iaf kan spola förbi skiten.
Citera
2018-09-29, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Kom du hit för att berätta vad jag egentligen menar? ...jag vet inte vilka fraser som du anser var så oerhört störande & överflödiga att kvala in under väva ihop, i viket fall så förändrar ditt ny-ord inte min åsikt om innebörden fortfarande är densamma, om enfalden i existentiella finstämda texter only, och hela familjen är gelikar & lyssnar på Paul Simon, och Wikingsson också

Ja jag håller med han använder säkert texterna genialt...inte musiken, efterhandskonstruktion, jag tror heller inte övervuxna människor som hans farmor utstuderat klipper sönder fotografier...

Obegriplig mening, du måste smyga in ett komma tecken, och vill brasklappa om att jag aldrig använt ordet ihopväver, det var du!
jag böjde ditt påhittade ord i Presens-form. Du använde verbet ihopväva. Försök inte smita undan, det ordet är felaktigt.
Citera
2018-09-29, 14:46
Medlem
DogsDAmours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Enmansdemo:

Du är inte rätt person att kalla andras meningar för obegripliga. De allra flesta av dina egna meningar är nämligen fullständigt obegripliga.

Om du undrar varför du sällan får svar på några av dina inlägg är det p g a detta. Du behärskar ytterst sällan de uttryck du använder dig av.

On topic så har jag verkligen tröttnat på Sigges "gubbar" och Alex medföljande fejkskratt. Skönt att man iaf kan spola förbi skiten.

Hehe. Flashbacks två mest obegripliga människor (Enmansdemo och Detevigaaviga) argumenterar om vad de egentligen menar. Som att se två bilkrascher på samma gång. Ska jag vara ärlig trodde jag tidigare att det var samma förvirrade person med två olika konton, men att medicineringen var inställd annorlunda.

OnT: Tyckte nog Sigges första gubbe - "den självupptagne intervjuaren" hade sina poänger och underhållningsvärde.
Citera
2018-09-29, 21:39
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Enmansdemo:

Du är inte rätt person att kalla andras meningar för obegripliga. De allra flesta av dina egna meningar är nämligen fullständigt obegripliga. .
Just det...och eftersom andra är som oftast fullt begripliga för mig i kontrast, ska det få märkas när någon annan inte lyckas vara detta för mig.

Vilket kanske säger något i sin tur om varför jag därigenom inte kan uppskatta Alex berättarkonst & Sigges efterhandskonstruerande musikläggning utan finner dom överflödande, dags att bli mer obegripliga Alex & Sigge
Citera
2018-10-09, 12:33
Medlem
Nån annan som uppmärksammat deras dragning och sjuka besatthet av yngre kvinnor som zara larsson och bianca ingrosso det är bara vidrigt att höra när dom pratar om dessa tjejer. 2 riktiga pedofil gubbar det där som sänder ut sin jude smörja.
Citera
2018-10-09, 12:39
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lekuk
Nån annan som uppmärksammat deras dragning och sjuka besatthet av yngre kvinnor som zara larsson och bianca ingrosso det är bara vidrigt att höra när dom pratar om dessa tjejer. 2 riktiga pedofil gubbar det där som sänder ut sin jude smörja.

Det måste vara ohyggligt att tvingas lyssna på det?
Citera
2018-10-09, 16:35
Medlem
Citat:

Öh... Zara Larsson pratade de endast så mycket om eftersom hon hade/har en Pod på Perfect Day som antagligen gick/går ganska knackigt.

Har inte hört segment angående Bianca men antagligen av samma jävla anledning som Aftonbladet har en artikel i veckan om Biancas tårfyllda liv... För att lyssnarna/läsarna älskar att höra/läsa om Bianca Ingrosso. Deras pod är inget konstverk, det är en kapitalistisk reklampelare.

Självklart är det ingen sexuellt. Bara korkat att tro det, helt ärligt.
Citera
2018-10-09, 19:39
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:

En googling visar att Bianca Ingrosso fyller 24 år. Du är uppenbarligen dum i huvudet.
Citera
2018-10-09, 19:57
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
En googling visar att Bianca Ingrosso fyller 24 år. Du är uppenbarligen dum i huvudet.
Jo, fast Alex kommenterade zaras utseende och utmanande bilder innan hon var 18
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in