Jag är tjej. Hade Tinder ett tag bara för att folk tjatade om det och jag ville se hur det ”funkar”. Jag går inte på utseende utan om jag såg killar som bara såg snygga ut men inte hade någon intressant info swipade jag vänster. Om de hade någon rolig presentation eller verkade intressanta swipade jag höger hur de än såg ut.
Sen har jag grov social ångest i perioder, hamnade i en sådan precis när jag matchat med folk och sedan vågade jag inte skriva till dem eller ens öppna appen. När jag gick in igen hade jag många meddelanden från killar som hade tagit illa upp av att jag inte hade skrivit till dem. Det var inget personligt emot dem men de såg det väl som någon slags diss.
Slutade med att jag låg några gånger med ett par killar som ändå visade respekt, sen raderade jag appen.
Det var inget för mig för att jag tyckte att killarna dömde mig rätt hårt bara för att de tog det personligt när jag inte svarade pga mina personliga problem. Svårt att förstå folk på en app på det sättet, kanske. Det är väl inget för alla