Citat:
Ursprungligen postat av
Powergirl
Eftersom ditt idiotiska inlägg finns kvar i tråden så tar jag friheten att besvara dessa i tur och ordning.
Stycke 1: Ditt inbillande valfusk är enbart löjligt och tramsigt tills du presterar någon som helst täckning för det men ta det då i någon annan tråd en denna som handlar om Sd i opinionsundersökningar.
Stycke 2: Dina faktorer är fullständigt ointressanta tills du presterat någon som helst substans i vad du påstår. Går därför inte att bemöta med mera en det är lögn och förbannad dikt
Stycke 3: Fullständigt ointressant för tråden och har inte heller med densamma att göra. Som kuriosa bör dock tillägas att det är din upplevelse och den har jag inget med verkligheten att göra samt saknar substans .
Stycke 4: Dröm du om Sveriges egen lögnare typ J.Åkesson i trumpkostym. Förpassa honom gärna till Finspång men fortfarade är du långt ifrån trådens syfte.
Det kommer fortfarande rapporter om valfusk och det har också uppmärksammats att när man har gjort rättelser har dessa inte dokumenterats korrekt.
Nu vet vi ju också att SD-valsedlar stals på tre ambassader och eller konsulat.
Jag var själv inne i en vallokal där valsedlar fattades och sade till om det. Det verkar som om det inte var organiserat men det fanns "aktivister" som kan ha plockat undan, nej det är ingen paranoia.
SD:s MK tror dock inte att valfusket har påverkat i någon grad eller hur han nu uttryckte sig.
Jimmie är för snäll för att kunna TRUMPA fram och det skulle kanske inte vinna några röster.
Jo Sossarna är fruktansvärt trötta, det ser du väl själv, det ser verkligen inte bra ut för Sverige men jag säger inte att UK inger förtroende.
Men jag medger att vi får ligga lågt när det gäller att bedöma OU. Senast var det väl Demoskop och jag tror att om Sifo kommer trycket dom ned till 16,9% man har väl rätt att ha en "tro". Man lär sig hela tiden att värdera vilket institut som ligger närmast och kanske Yougov eller Sentio kommer med mer realistiska siffror än 24%---25% som ju blev tokigt.
I min bekantskapskrets röstade 50% på SD och då är det lätt att överskatta vad som händer i övriga delar av landet.