Citat:
1. Hur gammal är du?
2. Vad tycker tjejen??? PE är inget jätteproblem om du tillfredsställer henne först på det sätt som hon vill.
3. Dels brukar PE gå över med åldern. Eller fick du när du började med sub ( förlåt bup)?
4. SSRI är väl inte Bäst på att minska sexlust av alla antidepressiva mediciner. Fråga den som skriver ut eller googla biverkningar och frekvens i FASS.
Hjälper testosteron mot PE? Lågt värde ger omvända problem.F fa metadon ger minskad sexlust. Om skallighet är en rädsla så förvärras
den av just Testosteron.
På min (numera ex) mottagning. Skulle jag inte tro att de skriver ut testosteron eller remiss till urologen... Fråga när jag började om ev förstoppning som är känd biverkan f fa med meta. Men nä endast En " gammal" gubbe fått detta.
Om skallighet är en rädsla. Ta inte testosteron ( i så fall för trötthet) hår på huvudet försvinner just av testosteron
2. Vad tycker tjejen??? PE är inget jätteproblem om du tillfredsställer henne först på det sätt som hon vill.
3. Dels brukar PE gå över med åldern. Eller fick du när du började med sub ( förlåt bup)?
4. SSRI är väl inte Bäst på att minska sexlust av alla antidepressiva mediciner. Fråga den som skriver ut eller googla biverkningar och frekvens i FASS.
Hjälper testosteron mot PE? Lågt värde ger omvända problem.F fa metadon ger minskad sexlust. Om skallighet är en rädsla så förvärras
den av just Testosteron.
På min (numera ex) mottagning. Skulle jag inte tro att de skriver ut testosteron eller remiss till urologen... Fråga när jag började om ev förstoppning som är känd biverkan f fa med meta. Men nä endast En " gammal" gubbe fått detta.
Om skallighet är en rädsla. Ta inte testosteron ( i så fall för trötthet) hår på huvudet försvinner just av testosteron
1. Jag är 31 år gammal
2. Vi har bara träffats i ett par veckor men jag har lyckats dölja det genom kamagra, bedövningsspray och se till att onanera innan vi ska ses hemma hos någon av oss.
Problemet är mer i mitt huvud än för henne skulle jag gissa, jag känner mig otillräcklig som man och blir osäker på mig själv vilket i sin tur kan påverka andra delar av mitt liv.
3. Jag fick det av subben. Självklart har det hänt förut att jag kommit snabbt men inte som på subben.
4. Det vet jag inte, jag googlade PE+buprenorfin och det kom upp en del engelskspråkiga forum och artiklar där just SSRI nämndes.
Jag vet inte om jag är i en svacka men jag tror jag känner att jag blivit allmänt låg från när jag började med SSRI. Går på väldigt låga doser, betydligt lägre dos än om man fått SSRI utskrivet för vad det är tänkt till.
Min mottagning skriver heller inte ut remiss utan det är min vårdcentral som får göra det eller får jag skaffa en egenremiss.
Att ta testo på egen hand, då menar jag t.ex enanthate eller propionate påverkar säkerligen håravfallet. Jag har tagit testo en del i mina yngre dagar men har allt hår kvar på huvudet. Testodosen man får från läkaren är ju betydligt mildare än om man skulle trycka själv hemma i träningssyfte.
Skulle inte påstå att testo hjälper mot PE men testo kan hjälpa mot mycket annat när man går på metadon regelbundet.
Du skriver ex mottagning. Går du inte i programmet längre? Har du slutat för du har trappat ut dig eller slutade du av andra orsaker?
Om jag förstår det rätt var det metadon du gick på? Metadon ska inte ge samma problem med PE som subben ger.
All lycka till dig också!