2018-10-09, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linxieloo
Det går inte att tänka sig att hon mitt i natten fått en impuls att besöka henne? Jag vet inte hur impulsiv hon var.

Inte impulsiv på det viset, till en familj med småbarn mitt i natten.
Citera
2018-10-09, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NW175
De är inte riktiga systrar eller ens halvsystrar, Tess har haft många själasystrar genom tiderna.

Ja, och alla dessa stod henne närmare än den biologiska systern, vilken är Tess motsats och totalt avstängd.
Citera
2018-10-09, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumhetsmuseet
Utgick nästan från detta eftersom ingen tog upp det. Är L nån sorts healer typ? Stod de nära varann?

Tror ni kan släppa L helt.
Citera
2018-10-09, 09:50
Medlem
NW175s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
Ja, och alla dessa stod henne närmare än den biologiska systern, vilken är Tess motsats och totalt avstängd.

Du gillar att hacka på P. Har hon gjort dig något?
Citera
2018-10-09, 09:51
Medlem
NW175s avatar
Citat:

Agree.
Citera
2018-10-09, 09:52
Medlem
Citat:
Du gillar att hacka på P. Har hon gjort dig något?

Hacka på? Det är ju fakta, vilket vi lägger ut när vi vet här.
Citera
2018-10-09, 10:01
Medlem
NW175s avatar
Citat:
Hacka på? Det är ju fakta, vilket vi lägger ut när vi vet här.

Det är en personlig åsikt som du återupprepar.

P är för övrigt inte känslomässigt avstängd, då hade hon knappast gråtit över att Tess var försvunnen när jag träffade henne för några veckor sedan. Att det skär sig mellan två människor eller att någon sätter en gräns är inte samma sak som att inte bryr sig.
Citera
2018-10-09, 10:03
Medlem
Citat:
Det är en personlig åsikt som du återupprepar.

P är för övrigt inte känslomässigt avstängd, då hade hon knappast gråtit över att Tess var försvunnen när jag träffade henne för några veckor sedan. Att det skär sig mellan två människor eller att någon sätter en gräns är inte samma sak som att inte bryr sig.

Där håller inte jag med, och jag kan garantera att jag talar för rätt många.
Citera
2018-10-09, 10:13
Medlem
Dumhetsmuseets avatar
Citat:
Hon har inte varit intressant för folk i tråden tidigare eftersom ingen nämnt att T angett både P och L som syster på Facebook, men T kanske gjort så även med andra?
Citera
2018-10-09, 10:15
Medlem
Den här tråden måste vara helt unik. Först den där ankan som försöker hindra folk från att diskutera och nu den här konflikten om P...

Håll höjd för tusan!
Citera
2018-10-09, 10:16
Medlem
NW175s avatar
Citat:
Där håller inte jag med, och jag kan garantera att jag talar för rätt många.

Såklart. T framställer ju saker utifrån sin vinkel, och har dessutom väldigt svårt att förstå att andra kan tänka och agera på ett annorlunda sätt än hon. Expert på att tjata hål i huvudet tills man köper hennes förklaringar och bekräftar att hon blivit illa behandlad av whoever. Tess ville gärna vara i centrum även i andras liv, det är ju därför hon blev så nära så många och samtidigt lyckades hon förbruka vänner mer än de flesta, eftersom hon krävde stor uppmärksamhet. Jag är säkert också känslodöd i dina ögon, eftersom jag valde att inte ha kontakt. Nå, det för oss knappast framåt i att försöka förstå varför Tess är död.
Citera
2018-10-09, 10:24
Medlem
NW175s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av england666
Den här tråden måste vara helt unik. Först den där ankan som försöker hindra folk från att diskutera och nu den här konflikten om P...

Håll höjd för tusan!

Det är precis så här det var att umgås med Tess. Du förstår varför jag drog mig undan för många år sedan?

Tess var på många sätt en härlig människa och berörde de flesta hon kom i kontakt med. Samtidigt finns det en annan sida av myntet. En del har nog bara sett den ena sidan. Samma gäller systern, även hon liksom alla andra människor såklart har både fina och mindre smickrande sidor. Nå, det blir sista inlägget om deras personligheter från mig. Systrarna älskade varandra, trots sina svårigheter att hålla sams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in