Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Jag skulle tro att Polisen för länge sedan fått alla konversationer direkt från Groundspeak, finns ingen anledning för dem att logga in. De övriga bevakningarna generar inte "besök", jag har frågat EGT om hen har någon idé men har inte fått svar.
Kanske kutym att logga in på avlidna användares konton och ändra uppgifter, om det är emot riktlinjerna så är vi kanske bara "rabiata" som påpekar detta...
EGT?
Har ingen aning om hennes konto eller andras. Jag kan logga in på dotterns konto, men hon har inte tillgång till vårt.
Tror att groundspeak är väldigt restriktiva till lämna ut konversationer eller lösenord.
Jag lägger en slant på att barnen har lite koll på mammans generella lösenord till dator och mobil.
Startar man datorn eller mobilen och öppnar hemsidan/appen så loggas man in automatiskt, om inte LW loggade ut och hade tagit bort ”minns lösenord” (vilket generellt är ovanligt).
Så datorn eller mobilen är kanske släppt av polisen?! Alltså tror jag inte att det är nått att gå i spinn över just nu när vi inte har mer fakta.