Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
På en Söndag?
Är väldigt förvånad att de isåfall inte gjort det tidigare, sedan är det ett enormt material att gå igenom, tusentals bilder och bokvis med skrift.
Men jag ska hålla koll på så att inte några loggar läggs till eller försvinner, men det kommer inte att synas huruvida någon ändrar och redigerar.
Så vem skulle kunna eller ha listat ut hennes lösen? Och vem skulle gå in där och varför, i vilket syfte?
Rent tekniskt
kan polisen ha gjort det på måndag morgon, eftersom tids- och datumangivelserna på geocache-sajten verkar vara anpassade till amerikanskt format och tidszon (dvs ca 6-8 timmars fördröjning/eftersläpning). Har nämligen uppfattat som att det genomgående är en viss fördröjning i tidsangivelserna.
Men oavsett, så är det oerhört intressant
om polisen antingen bemödat sig att logga in en söndag - eller mer kristlig tid en måndag morgon - att man har gjort det
just nu, dvs. precis när HD har hamnat i blickfånget här i tråden, med anledning av uppgifter som eventuellt ifrågasätter både hennes alibi och övrig trovärdighet (såsom ev. falskloggningar, frekvent sjukfrånvaro utan läkarintyg etc).
Vore jag henne idag så skulle jag nog vara litet orolig för att farbror blå kan dyka upp närsomhelst