Citat:
Fair trade låter som ett dagis, och kolla på mig jag får inte sälja så mycket jag vill till ett ställe.
Kanske om man hade haft detta i tankarna när företagen flyttade ut sin verksamhet.
Så hade man inte gett dessa fördelar man gav till Kina.
Men så länge inte POTUS föregår med gott exempel, så är detta nått vi kan ignorera.
För hycklare har vi nog av.
Men nu handlar det om ståltullar och inte fari trade, och det är ståltullarna som orsakar tullar flyger fram och tillbaka och ökas.
Och varför ståltullar infördes var väl för man inbilla sig man hade kompetensen för göra högkvalitativt stål i USA.
Och det har man nog igen insett, då man vill ha undantag.
Och Kina är smarta och riktar in sig på delar som är Trumps bas, vilket tvingade fram socialbidrag ti9ll böterna.
Och poff så försvann miljarder ned i ett svart hål som vi aldrig kommer se igen, jag bara antar man lånar mer som vanligt, då det är lösningen på allt tydligen.
Och om nu trumnpen är en så fantastisk strateg, så borde detta vara nått han skulle veta på förhand.
Kanske om man hade haft detta i tankarna när företagen flyttade ut sin verksamhet.
Så hade man inte gett dessa fördelar man gav till Kina.
Men så länge inte POTUS föregår med gott exempel, så är detta nått vi kan ignorera.
För hycklare har vi nog av.
Men nu handlar det om ståltullar och inte fari trade, och det är ståltullarna som orsakar tullar flyger fram och tillbaka och ökas.
Och varför ståltullar infördes var väl för man inbilla sig man hade kompetensen för göra högkvalitativt stål i USA.
Och det har man nog igen insett, då man vill ha undantag.
Och Kina är smarta och riktar in sig på delar som är Trumps bas, vilket tvingade fram socialbidrag ti9ll böterna.
Och poff så försvann miljarder ned i ett svart hål som vi aldrig kommer se igen, jag bara antar man lånar mer som vanligt, då det är lösningen på allt tydligen.
Och om nu trumnpen är en så fantastisk strateg, så borde detta vara nått han skulle veta på förhand.
Dagis är där dina argument kommer ifrån. USA lyssnade tyvärr på dumliberaler tidigare och Kina tackade och skrattade så klart. Det har egentligen aldrig funnits någon frihandel utan det har bara varit ett mantra som liberala globalister använt för att avancera sin agenda. Tulltariffer av olika slag har alla länder haft i varierande utsträckning. ”Fair trade” betyder något till skillnad mot ”free trade”. Du och dina gelikar kan aldrig förneka att vissa länder inte bedrivit rent spel utan riggat sina valutor och givit statliga konkurrensfördelar till sina industrier. Varför skulle amerikaner tvingas stå på alla fyra för länder som Kina och Indien?