2018-10-06, 15:37
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf

Ett nej är inte alltid ett nej, långt ifrån, det kan vara ett del av ett spel för gallerian, och i ditt citat så skrivs det också att hon gjorde sig tillgänglig, och om det stämmer så var hon uppenbart med på det, för vem gör sig tillgänglig om man inte är med på det? Den enda situationen jag kan tänka mej att någon skulle göra det, är om det var en form av grov hot situation.

.
Vad fan det nu betyder? Hur gör man sig själv tillgänglig men samtidigt säger nej? Säger man nej är man inte tillgänglig. Oavsett om man ligger naken i sängen med bena särade. Om ronaldo inte kan bete sig vid ett sånt läge bör han hålla sig borta från kvinnor överhuvudtaget.
Citera
2018-10-06, 17:03
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Det var väl ändå hon som råkade ut för fel man?
Kanske det. De passade väl inte varandra. Vad jag menar är att väldigt många tjejer villigt skulle ställa upp frivilligt så då hittade han nog fel tjej
Citera
2018-10-06, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Visst oskyldig till motsatsen är bevisad men samtidigt verkar det vara fakta att han betalat för kvinnans tystnad. Som olof lundh skrev, det gör man inte om man är oskyldig? Vilket gigantiskt fall detta kan bli. Även om han inte döms så är hans anseende förstört. Frågan är om hans pr team som varit så skickliga ens kan rädda ronaldo från detta? Som sagt om han inte döms då bevis saknas så kan det ändå komma fram mer kring att han köpt kvinnans tystnad som ändå förstör hans anseende.

Han kan ju ge henne stålar för att hon ska hålla tyst om affären. De kanske hade sex och Ronaldo ville inte att det skulle komma ut. Troligtvis är det dessa pengar hon kommer att lägga fram som bevis tillsammans med ett vittnesmål. Oavsett skyldig/oskyldig så kommer inte karln att fällas.

Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Men visst vi får se vart det hela landar. Dömer inte ronaldo, men å andra sidan är det lika fel att tillskriva kvinnan som lögnare utan bevis som ni gör.

Hon ÄR en lögnare tills det finns någon form av substans i hennes utsagor. Och nu är jag neutral. Hennes uttalanden om vad Ronaldo sa under den där natten känns lite påhittade. Men jag håller med dig. Vi får avvakta och se vart detta landar.
Senast redigerad av lgn-warszawa 2018-10-06 kl. 23:41.
Citera
2018-10-07, 13:48
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Ja visst kan hon tala sanning det har du rätt i (men vad händer med tjejer som ljuger? Inte mycket), men det spelar mindre roll, det kvinnan gör emot mannen, oavsett om han är skyldig eller inte, då hon anklagar honom för det är 1000 gånger värre än hans handling även om han är skyldig.

Nej det kan aldrig vara värre att anmäla en genomförd våldtäkt än att genomföra en våldtäkt. Om Ronaldo är skyldig så är han skyldig, då är det inte synd om honom som du verkar tycka.
Citera
2018-10-07, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lgn-warszawa
Han kan ju ge henne stålar för att hon ska hålla tyst om affären. De kanske hade sex och Ronaldo ville inte att det skulle komma ut. Troligtvis är det dessa pengar hon kommer att lägga fram som bevis tillsammans med ett vittnesmål. Oavsett skyldig/oskyldig så kommer inte karln att fällas.

Hon ÄR en lögnare tills det finns någon form av substans i hennes utsagor. Och nu är jag neutral. Hennes uttalanden om vad Ronaldo sa under den där natten känns lite påhittade. Men jag håller med dig. Vi får avvakta och se vart detta landar.

Skrämmande kommentar.
Tror du inte att hon förstår innebörden av att anmäla en offentlig person, med enorma resurser?
Citera
2018-10-07, 15:13
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lgn-warszawa

Lustig logik. Du kallar henne en lögnare men man ska samtidigt avvakta och se? Nej tyvärr, denna affär tar ut det värsta av folk. Ronaldo fans och juve fans försvarar sin spelare in i döden och gör det genom att attackera och försöka skrämma kvinnan till tystnad. Tyvärr en del av supporter och machokulturen som finns.
Citera
2018-10-07, 17:18
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
In the document, X says that she was lying on her side. "I entered her from behind. It was rude. We didn't change position. 5/7 minutes. She said that she didn't want to, but she made herself available." And further: "But she kept saying 'No.' 'Don't do it.' 'I'm not like the others.' I apologized afterwards.""

Jag har läst det där och förklarade i inlägget du citerar varifrån det kommer.
Citera
2018-10-07, 17:31
Medlem
Nu har jag inte läst hela tråden + att jag avskyr fotboll & tycker Ronaldo verkar supergay & korkad. Med detta sagt: stor chans i hela h-e att han "våldtagit" någon!? Haha, ALLA som har en uns aning om kvinnors psyke VET att anmälan är 100% fejk. Så är det bara!

En man som det bokstavligen regnar fitta över behöver alltså gå på våldtäktsjakt? Give.me.a.fuckin'.break! Haha. Han har att göra med ett drinkluder av den högre skolan, inget annat...
Citera
2018-10-07, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Nu har jag inte läst hela tråden + att jag avskyr fotboll & tycker Ronaldo verkar supergay & korkad. Med detta sagt: stor chans i hela h-e att han "våldtagit" någon!? Haha, ALLA som har en uns aning om kvinnors psyke VET att anmälan är 100% fejk. Så är det bara!

En man som det bokstavligen regnar fitta över behöver alltså gå på våldtäktsjakt? Give.me.a.fuckin'.break! Haha. Han har att göra med ett drinkluder av den högre skolan, inget annat...

Nja män vill ofta ha det de inte kan få
Citera
2018-10-07, 22:33
Medlem
Citat:
Nja män vill ofta ha det de inte kan få
Du har verkligen ingen koll. Var inte damen i hans hotellrum? Dessa metoo-charader måste få ett slut...
Citera
2018-10-07, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Du har verkligen ingen koll. Var inte damen i hans hotellrum? Dessa metoo-charader måste få ett slut...

Är du säker på att damen ville knulla speciellt analt (vilket det verkar röra sig om) bara för att hon gick på efterfest?
Citera
2018-10-07, 22:38
Medlem
Citat:
Är du säker på att damen ville knulla speciellt analt (vilket det verkar röra sig om) bara för att hon gick på efterfest?
Jag är 100% säker på att hon gjort precis vad som helst. Nu lockar stålarna mer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in