Citat:
Ursprungligen postat av
Gasbonden
Majorskan som skriver gammal pojkvän denna person menar jag . Det jag har reagerat över med denna att ingen som helst reaktion från hans sida .vare sig på Facebook eller någon annan stan .vet det var stormigt och tjafsigt ingen som helst anklagelse endast en iaktagelse och reflektion.
Personen som kopplas till Säpo borde ju vara väl medveten om polisens "olagliga" skjutbana vid Arlanda
Sedan reagerar jag starkt att Efterlyst inte med en bokstav nämner Tess . Polisen vill INTE av någon anledning bekräfta att Tess är funnen.?
Har ni någon idé kring detta fakta?
Att ex-pojkvän inte skrivit på Facebook etc kan ju bero på att han kanske sitter inne, är intagen på psyket, drogbehandling eller död av överdos. Eller blockad av Tess själv......bara några tankar och min spekulation.
Jaa, mycket märkligt att det inte bekräftas från officiellt håll åtminstone, att Tess har påträffats död.
Majorskan sa att någon, (annan person än Tess själv), skrivit på Tess Facebook i september 2017, efter misshandeln på Midsommaren, och är man säpotekniker kan man säkert göra sådant utan att ens behöva lösenord...... bara en tanke och spekulation.