2018-10-04, 22:34
  #913
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Fientlig är hon iaf som jag läser i tråden.
Något av det sjukaste jag varit med om i en brottstråd, antingen någon psykisk störning eller så är hon inblandad.
Citera
2018-10-04, 22:35
  #914
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Blev spunkankan avstäng?

Ja! I ett halvår!
Citera
2018-10-04, 23:09
  #915
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gasbonden
Majorskan som skriver gammal pojkvän denna person menar jag . Det jag har reagerat över med denna att ingen som helst reaktion från hans sida .vare sig på Facebook eller någon annan stan .vet det var stormigt och tjafsigt ingen som helst anklagelse endast en iaktagelse och reflektion.

Personen som kopplas till Säpo borde ju vara väl medveten om polisens "olagliga" skjutbana vid Arlanda

Sedan reagerar jag starkt att Efterlyst inte med en bokstav nämner Tess . Polisen vill INTE av någon anledning bekräfta att Tess är funnen.?

Har ni någon idé kring detta fakta?

Tror han har mycket med sig själv, så har det väl alltid varit. Har aldrig uppfattat honom som våldsam. Mer självdestruktiv rörande sig själv ibland. Känslig och lite hetsig, men aldrig aggressiv på det viset. Inte under de år jag "känt" honom iaf.

Ja, han SÄPO-teknikern (tydligen inte polis som jag trodde) borde ju veta om den..

Det jag tycker känns obehagligt är att det är en känd gammal avrättningsplats dessutom. Benstocken.
Citera
2018-10-04, 23:33
  #916
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
Om du menar han som är tung narkoman enligt uppgifter från de i Järfälla och som hon umgicks med i sommar så börjar namnet på J.

V är en väldigt gammal "pojkvän", eller vad man nu ska kalla honom, och han ser jag inte som hot alls.
Den T som hon var i lag med, han misshandlade ju henne med. Känner du till han?
Citera
2018-10-04, 23:37
  #917
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Den T som hon var i lag med, han misshandlade ju henne med. Känner du till han?

En hon var ihop med nu? Visste aldrig namnet på honom men såg status där man kunde uttyda misshandel i augusti igen.

Var hon aldrig ihop med J i sommar?
Citera
2018-10-04, 23:42
  #918
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
En hon var ihop med nu? Visste aldrig namnet på honom men såg status där man kunde uttyda misshandel i augusti igen.

Var hon aldrig ihop med J i sommar?
T var nog ca två år sen men, vet inte om hon hade kontakt med han i nuläget.
Citera
2018-10-04, 23:50
  #919
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gasbonden
Majorskan som skriver gammal pojkvän denna person menar jag . Det jag har reagerat över med denna att ingen som helst reaktion från hans sida .vare sig på Facebook eller någon annan stan .vet det var stormigt och tjafsigt ingen som helst anklagelse endast en iaktagelse och reflektion.

Personen som kopplas till Säpo borde ju vara väl medveten om polisens "olagliga" skjutbana vid Arlanda

Sedan reagerar jag starkt att Efterlyst inte med en bokstav nämner Tess . Polisen vill INTE av någon anledning bekräfta att Tess är funnen.?

Har ni någon idé kring detta fakta?



Att ex-pojkvän inte skrivit på Facebook etc kan ju bero på att han kanske sitter inne, är intagen på psyket, drogbehandling eller död av överdos. Eller blockad av Tess själv......bara några tankar och min spekulation.

Jaa, mycket märkligt att det inte bekräftas från officiellt håll åtminstone, att Tess har påträffats död.


Majorskan sa att någon, (annan person än Tess själv), skrivit på Tess Facebook i september 2017, efter misshandeln på Midsommaren, och är man säpotekniker kan man säkert göra sådant utan att ens behöva lösenord...... bara en tanke och spekulation.
Citera
2018-10-04, 23:53
  #920
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Att ex-pojkvän inte skrivit på Facebook etc kan ju bero på att han kanske sitter inne, är intagen på psyket, drogbehandling eller död av överdos. Eller blockad av Tess själv......bara några tankar och min spekulation.

Jaa, mycket märkligt att det inte bekräftas från officiellt håll åtminstone, att Tess har påträffats död.


Majorskan sa att någon, (annan person än Tess själv), skrivit på Tess Facebook i september 2017, efter misshandeln på Midsommaren, och är man säpotekniker kan man säkert göra sådant utan att ens behöva lösenord...... bara en tanke och spekulation.

Han var en pojkvän, vet dock inte namnet. Edit: Han som vi vet skrev på FB tidigare.

SÄPO-teknikern var bara en person på en fest som jag uppfattade det? Vet inte om de hade en relation.
__________________
Senast redigerad av Majorskan52 2018-10-05 kl. 00:02.
Citera
2018-10-04, 23:55
  #921
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
T var nog ca två år sen men, vet inte om hon hade kontakt med han i nuläget.

Ok ... vet om D inom civilförsvaret, grannen, L som är amerikan och boendes i området som också misshandlade henne men som hon var vän med igen, samt några till som jag inte minns namnet på. Osäker på T men det var ju rätt många namn som florerade i perioder.
Citera
2018-10-04, 23:56
  #922
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Att ex-pojkvän inte skrivit på Facebook etc kan ju bero på att han kanske sitter inne, är intagen på psyket, drogbehandling eller död av överdos. Eller blockad av Tess själv......bara några tankar och min spekulation.

Jaa, mycket märkligt att det inte bekräftas från officiellt håll åtminstone, att Tess har påträffats död.


Majorskan sa att någon, (annan person än Tess själv), skrivit på Tess Facebook i september 2017, efter misshandeln på Midsommaren, och är man säpotekniker kan man säkert göra sådant utan att ens behöva lösenord...... bara en tanke och spekulation.


Ja, i just detta fall så sitter han inte inne t ex men ångestdämpande och antidepressiva är nog inte en långsökt förklaring.
Citera
2018-10-05, 00:00
  #923
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
Han var en pojkvän, vet dock inte namnet.

SÄPO-teknikern var bara en person på en fest som jag uppfattade det? Vet inte om de hade en relation.


Jaa, jag menar inte alls att de skulle ha haft någon relation. Min tanke var mer åt ifall säpotypen var mycket hämdlysten för att han blev anmäld och att det t.o.m. gick till rättegång, så har ju säpo väääldigt mycket teknik och resurser för att gå in i privatpersoners konton både här och där......det är ju liksom deras jobb, och den makten går ju att missbruka för personliga ändamål.

Det var så jag menade.

Tycker lite synd om Spunkankan om nu hen är avstängd. Det måste kännas hemskt för hen.
Citera
2018-10-05, 00:04
  #924
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Jaa, jag menar inte alls att de skulle ha haft någon relation. Min tanke var mer åt ifall säpotypen var mycket hämdlysten för att han blev anmäld och att det t.o.m. gick till rättegång, så har ju säpo väääldigt mycket teknik och resurser för att gå in i privatpersoners konton både här och där......det är ju liksom deras jobb, och den makten går ju att missbruka för personliga ändamål.

Det var så jag menade.

Tycker lite synd om Spunkankan om nu hen är avstängd. Det måste kännas hemskt för hen.

Ja, helt klart.. och SÄPO-karln vet ju såklart om den platsen, och är han full i fan så lägger han henne på en plats som kan förknippas med något avrättning/rituellt då Tess var wicca, om han ville avleda tankarna från honom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in