2018-10-03, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Ja, hon visste det vet jag. Ja, jag tänker så, om hon bara hade lyssnat vad andra sa till henne i välmening.
❤️
Citera
2018-10-03, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
Jag vet ❤️❤️ Men du kunde inte göra mer.

Hon skrev tidigare att hon älskade mig och att jag gjort mer för henne än vad som kan förväntas av en människa, men att hennes val måste hon få göra själv. Så hon visste. Och hon hade rätt i det. Jag önskar bara att hon valt annorlunda. 😭😭😭😭💔💔💔💔

Vi är vuxna och gör våra val, alla val är inte bra

<3
Citera
2018-10-03, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan

<3
Ja vi är vuxna människor och vi gör fel val absolut. Hon gjorde fel val tyvärr och det slutade illa och detta förstod jag långt innan att något kommer hända. Det är så sorgligt.
Citera
2018-10-03, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan

<3

Varför kunde inte inte älska sig själv på samma vis som hon älskade alla andra 😭😭😭
Citera
2018-10-03, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Ja vi är vuxna människor och vi gör fel val absolut. Hon gjorde fel val tyvärr och det slutade illa och detta förstod jag långt innan att något kommer hända. Det är så sorgligt.

Så hjärtskärande...! 💔💔💔 Bland det sista jag skrev till henne innan jag distanserade mig var

”Det handlar om att JAG inte vill se nästa vecka att du är DÖD och att du behöver förstå att du behöver mer hjälp!”
Citera
2018-10-03, 19:36
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gasbonden
Först av allt går alla mina tankar till Tess släkt och vänner.

Jag skrev som jag gjorde enbart på grund av polisens agerande De kopplade inte ens ihop det med Tess försvinnande. Hur hon var klädd osv Kön kan de enkelt se efter så pass kort tid.

Hon hade många drag där man kunde få en bild av att de med största sannolikhet VET vem personen är.

Sedan ska polisen var 110 % säker innan de går ut offentligt MEN för mig gjorde omständigheterna .polisens locket på och tystnad att DE VISSTE redan då identifiering kan gå på ett dygn om man har bra förutsättningar.

Det som INTE är klarlagt är om Tess dog för egen hand eller någon annans.

Polisen kommer INTE att gå ut offentligt INNAN de säkert vet dödsorsaken De arbetar för högtryck nu OM de vet att det är ett mord är de osäkra behöver de som sagt göra det som behövs för att få vetskap .

Hur hon avlidit vet jag inte ett dugg om
Givetvis har jag en tro och en uppfattning men vill inte utsätta migför människor som Spunkankan.

Vila i fred Tess♥️

Tack så mycket Gasbonden att du hintade, och på ett snyggt sätt.

I Sigtunatråden stod det att tekniker var på plats och så, och det var ju snabbt, vad det verkar i dagens läge och brottsplatsundersökningar.

Sedan så är väl inte en skogsdunge vid Arlanda ett ställe man direkt väljer för att avsluta sitt liv på.

Tack i alla fall
Citera
2018-10-03, 19:38
Medlem
Spunkankan

Först av ALLT jag skriver exakt vad jag vill .när jag vill och om jag vill.

Du projicerar ditt mående mot andra hela tiden
Du skriver eller maler på utan den minsta eftertanke.

Tex killen du kallar "Säpoidioten" VET du att han misshandlat Tess? Är han DÖMD för detta brott om INTE så förtalar du honom grovt .

Om du ser till dina egna beteenden så tar vi hand om VÅRA.
Du är endast ett självutnämnd språkrör för TESS fundera varför du själv hamnar HELA tiden i tjafs och bråk .

Jag skrev att svar kommer denna vecka och det gjorde det .

Hur och varför jag VISSTE det har du inte med att göra . Jag skriver inte för att tillgodose dina behov.

Du skrev att du ALDRIG skulle skriva här med ..hur länge höll du det ?

Sköt dig själv Spunkankan och Sk*t i andra.
Citera
2018-10-03, 19:41
Medlem
Så lite så .det viktigaste av ALLT var att de fann henne 😍
Citera
2018-10-03, 19:49
Medlem
Citat:
Varför kunde inte inte älska sig själv på samma vis som hon älskade alla andra 😭😭😭

Ja, och vad var orsaken till att hon inte gjorde det? Hoppas iaf att hon har fått frid i sinnet nu🙏
Citera
2018-10-03, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gasbonden
Så lite så .det viktigaste av ALLT var att de fann henne 😍
🙏
Citera
2018-10-03, 19:54
Medlem
Citat:
Så hjärtskärande...! 💔💔💔 Bland det sista jag skrev till henne innan jag distanserade mig var

”Det handlar om att JAG inte vill se nästa vecka att du är DÖD och att du behöver förstå att du behöver mer hjälp!”

Förstår dig.❤️
Citera
2018-10-03, 19:54
Medlem
vemvisstes avatar
Nu skall det nog börjas tävla i vem som sörjer mest.

Den här tråden är helt otrolig, den är fan i mig unik i dumma och korkade inlägg av så kallade vänner till Tess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in