Citat:
Ursprungligen postat av
Gasbonden
Först av allt går alla mina tankar till Tess släkt och vänner.
Jag skrev som jag gjorde enbart på grund av polisens agerande De kopplade inte ens ihop det med Tess försvinnande. Hur hon var klädd osv Kön kan de enkelt se efter så pass kort tid.
Hon hade många drag där man kunde få en bild av att de med största sannolikhet VET vem personen är.
Sedan ska polisen var 110 % säker innan de går ut offentligt MEN för mig gjorde omständigheterna .polisens locket på och tystnad att DE VISSTE redan då identifiering kan gå på ett dygn om man har bra förutsättningar.
Det som INTE är klarlagt är om Tess dog för egen hand eller någon annans.
Polisen kommer INTE att gå ut offentligt INNAN de säkert vet dödsorsaken De arbetar för högtryck nu OM de vet att det är ett mord är de osäkra behöver de som sagt göra det som behövs för att få vetskap .
Hur hon avlidit vet jag inte ett dugg om
Givetvis har jag en tro och en uppfattning men vill inte utsätta migför människor som Spunkankan.
Vila i fred Tess♥️
Tack så mycket Gasbonden att du hintade, och på ett snyggt sätt.
I Sigtunatråden stod det att tekniker var på plats och så, och det var ju snabbt, vad det verkar i dagens läge och brottsplatsundersökningar.
Sedan så är väl inte en skogsdunge vid Arlanda ett ställe man direkt väljer för att avsluta sitt liv på.
Tack i alla fall