2018-10-03, 18:30
Medlem
Stor kram till er alla som liksom mig alltid kommer att hålla henne i hjärtat. Hon är åtminstone hos sin mamma nu, som hon saknade så oändligt. 💔❤️
Citera
2018-10-03, 18:34
Medlem
Nu var det inte Tess själv som misshandlade henne, det riskbeteendet har bara den mannen som misshandlade henne.

En del människor som blir provocerade av att en kvinna har starka åsikter t e x är den som måste ta och förstå sitt beteende och mönster.

Våld är aldrig okej, inte elaka ord heller. Att slå någon anna helt oprovocerat är ett sjukt beteende och mönster, det har inget med Tes och göra. SÄPOmannen måste få vård!

Alla ska kunna vistas tillsammans utan att bli slagen, våldtagen eller mördad, men vi vet alla att det finns för många människor som går lösa som behöver vård.
Människor, oftast män, men kort stubin ska ha vård.

Förbannade skit .. Arg är jag....Ledsen är jag ...

Lägg inte mer skuld och skam på Tess, please.
Citera
2018-10-03, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
Exakt så 💔 men vi gjorde allt vi kunde.
Ja, jag försöker tänka så . Tanken går ändå att jag borde gjort mer för henne, jag visste bara inte hur jag skulle göra och förstår att alla hennes vänner försökt❤️❤️
Citera
2018-10-03, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan
Nu var det inte Tess själv som misshandlade henne, det riskbeteendet har bara den mannen som misshandlade henne.

En del människor som blir provocerade av att en kvinna har starka åsikter t e x är den som måste ta och förstå sitt beteende och mönster.

Våld är aldrig okej, inte elaka ord heller. Att slå någon anna helt oprovocerat är ett sjukt beteende och mönster, det har inget med Tes och göra. SÄPOmannen måste få vård!

Alla ska kunna vistas tillsammans utan att bli slagen, våldtagen eller mördad, men vi vet alla att det finns för många människor som går lösa som behöver vård.

Riskbeteendet innebar att hon gång efter annan valde misshandlande män. Inte att hon hade starka åsikter.

Denna gång vet vi ännu inte vem som orsakat hennes död.

Att belysa ett mönster är inte att smutskasta. Om inte mönster som dessa belyses går de aldrig att brytas.
Citera
2018-10-03, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan

Jag förstår din frustration men, snälla ingen vet ju ens om det är denna mannen. Tänk om han blir oskyldigt dömd här för hennes bortgång, det är inte heller ok. Jag vet att han har slagit henne men, ingen av oss här vet vad som hände där och då och inget vet i nuläget vad som hänt.
Citera
2018-10-03, 18:43
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Tess är iaf funnen avliden.
Om det är liket som tråden handlar om så får du gärna länka en källa.
Citera
Medlem
Nej jag vet Hera2018 att en inte ska beskylla andra förens man vet.

Men snälla ni alla, beskyll inte Tess på allt när det gäller hennes umgänge i Stockholm.

Alla vi vänner dricker inte eller är elaka

Låt allt vara nu
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Ja, jag försöker tänka så . Tanken går ändå att jag borde gjort mer för henne, jag visste bara inte hur jag skulle göra och förstår att alla hennes vänner försökt❤️❤️

Jag vet ❤️❤️ Men du kunde inte göra mer.

Hon skrev tidigare att hon älskade mig och att jag gjort mer för henne än vad som kan förväntas av en människa, men att hennes val måste hon få göra själv. Så hon visste. Och hon hade rätt i det. Jag önskar bara att hon valt annorlunda. 😭😭😭😭💔💔💔💔
Citera
2018-10-03, 18:44
Medlem
Citat:
Riskbeteendet innebar att hon gång efter annan valde misshandlande män. Inte att hon hade starka åsikter.

Denna gång vet vi ännu inte vem som orsakat hennes död.

Att belysa ett mönster är inte att smutskasta. Om inte mönster som dessa belyses går de aldrig att brytas.
Helt enig med dig.
Citera
2018-10-03, 18:45
Medlem
Älskade vän ❤
Vila i frid kära Tessilago ❤
Citera
2018-10-03, 18:45
Medlem
Här kommer lite från det denna tråd handlar om:

https://www.expressen.se/nyheter/person-hittad-dod-i-arlanda-misstankt-mord/
Citera
2018-10-03, 18:48
Medlem
Citat:
Jag vet ❤️❤️ Men du kunde inte göra mer.

Hon skrev tidigare att hon älskade mig och att jag gjort mer för henne än vad som kan förväntas av en människa, men att hennes val måste hon få göra själv. Så hon visste. Och hon hade rätt i det. Jag önskar bara att hon valt annorlunda. 😭😭😭😭💔💔💔💔
Ja, hon visste det vet jag. Ja, jag tänker så, om hon bara hade lyssnat vad andra sa till henne i välmening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in