2018-09-30, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Linnér ligger ner ofta men förnekar att han "filmar"

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/yvdwAx/beskylls-for-att-filma-inte-mitt-problem

Tydligen någon låsning i höften som ploppar upp i bland, får väl ställa en tältsäng vid hans mål så att han kan vila i bland.
Inte ovanligt att hockeymålvakter får höftproblem. Men att det skulle vara vanligt i fotboll visste jag inte.
2018-09-30, 15:54
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0174Affe
Så här slutar serien!
1, Malmö, trist men sant
2, Solna AIK
3, Östersund
4, Häcken, trist att dom är i AS
5, Djurgården
6, Sirius
7, Elfsborg
8, Örebro
9, Norrköping
10, Göteborg
11, Hammarby
12, Kalmar
13, Trelleborg
14, Sundsvall
15, BP eller vad dom nu ska heta
16, Flyttkurd åker snabbt ur och försvinner från seriesystemet.

Åsikter på detta?

Åsikt? Njae...
2018-09-30, 18:37
Medlem
Keldons avatar
Imponerande av Kalmar att ligga så högt upp i tabellen med dessa div 1 - forwards.
2018-09-30, 19:35
Medlem
Eldarn.s avatar
Vi knegar på, en match i taget.
2018-09-30, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Hahaha.. Det fattar du väl själv att man måste önska, hade det varit omvända roller hade jag haft full förståelse för samma tankar hos er.

Givetvis är det så, även om jag hade haft självmordstankar om man år efter år om varit tvungen att år efter år koncentrera oss på värsta rivalens resultat

Med det sagt, Salorm, är du den enda djurgårdaren jag kan tänka mig att gratulera vid derbyvinst, titelvinst eller någon annan form av framgång. 15 år på Flashback och du har inte haft det lätt!
Senast redigerad av vonSlyna 2018-09-30 kl. 20:25. Anledning: Ordmiss
2018-09-30, 22:18
Medlem
Snorkelbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Nu har ju Blåvitt inte direkt haft tur med domsluten, vad gäller Ellos-matchen, visst, galen straff men
missat rött kort på Ellos. Matchen mot Sirius ligger också på listan över dåliga domslut.

Gemensam nämnare? Al-Hakim

Äntligen börjar folk inse att al-Hakim och märkliga dombeslut 9/10 gånger går hand i hand!
2018-10-01, 00:12
Medlem
snillet_1s avatar
Tydligen hade MFF 82 inlägg/hörnor sammanlagt mot Sundsvall tidigare ikväll. #MoyesIn?
2018-10-01, 07:09
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Tydligen hade MFF 82 inlägg/hörnor sammanlagt mot Sundsvall tidigare ikväll. #MoyesIn?

Sundsvalls mittbackar måste ha huvudvärk i dag.
2018-10-01, 07:44
Medlem
junkbords avatar
Vad har hänt med AC?
Han var ju asgrym förr. Tycker inte han har kommit igång än.
Är han småskadad?
2018-10-01, 08:11
Medlem
kostymnisses avatar
Ingen Söder och ingen Sakor ikväll.
Degerlund med i truppen igen, om än att det är 19 man så någon ska lämna, gissningsvis han om man ska gå på tidigare uttagningar.

Nåväl, även om Bajen har röten form så har vi än rötnare så en förlust är jag totalt inställd på. Förhoppningsvis kan man iaf glädja sig åt att Amos fortsätter vara bra i målet.
Det mest troliga är ju att Sargon ersätter Söder då Tobbe inte grejar 90 än och tveklöst icke på plastaskit.
Ersätter Sakor gör rimligen Erling Jr.
SebO är tillbaka från avstäningen och tar väl en plats på kanten igen.

Att både Sirius och BP tog poäng i denna rundan gör inte så mycket som man kan tro, det skiljer ändå två matcher om vi får stryk ikväll.
2018-10-01, 08:48
Avslutad
Om man ska sammanfatta MFFs säsong med ett ord så är det inlägg. Dessa satans jävla inlägg som inte leder någonstans. Hur kan man fortsätta med samma jävla taktik som inte fungerar.

Igår så fanns det fina intentioner när man kombinerade sig genom mitten och man kom även till bäst lägen då men likväl gick man tillbaka till inlägg som inte leder någonstans. Fy fan vad det var frustrerande att se vår offensiv igår. En sak man åtminstone lyckades med var att stänga ner Sundsvall helt och hållet.

Nu blir vi tvungna till att slå Häcken borta och det lär inte bli det lättaste efter att ha lirat mot Besiktas...
2018-10-01, 12:46
Medlem
SvenErlandssons avatar
Till alla, främst bajen. Saxat från gnagarforum ett stycke text som till 100% bekräftar alla Era misstankar:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in