Citat:
Ursprungligen postat av
Otto Flick
Jo, jag är medveten att det finns fler kanaler än Flashback att ventilera åsikter på. Att man snackar om tålamod kan jag i viss mån köpa, att Poya hyllas förstår jag däremot inte alls och det vore kul att höra hur hyllarna motiverar dessa
Helt enig, det där spelschemat är inte att leka med. BP borta kan bli intressant.
Hyllningarna täcks bla ordet tålamod gång på gång tex. Jag har skrivit detta ett fleratl gånger att jag anser att laget man har och ha haft borde ha tagit flera poäng.
Och man har tappat poäng i slutet av matcherna, en eller två kan man tala om otur osv. Men nu är det för mycket av sådant.
Frågorna är många. Men undrar om man har lika mycket frågor om saker och ting på kamratgården?
Citat:
Ursprungligen postat av
DackKnallen
Känner människor med väldigt god insyn i Blåvitt. Ska man tolka deras insights från klubben verkar Gren vara mycket opålitlig och bufflig och ha en intrigerande attityd där han sticker knivar i ryggen och samtidigt fjäskar uppåt. Borderline psykopat sa en. Stämmer det? Tycks vara en som är rädda för honom inom klubben. En gåta att han i så fall fått hållas.
Jag tror faktiskt på det du skriver. Samma där, Gren verkar typ ha 50% som hyllar och 50% som sågar.