2018-09-29, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Poängen är att hennes leverne tycks lämna mycket övrig att önska.

Då blir det också konsekvenser förr eller senare.

Jag förstår inte varför du spelar indignerad. Så funkar det bara.

Jag spelar inte indignerad... Jag tyckte bara att det var att gå (lite) för långt att blanda in det faktum att hennes barn är blandrasbarn.
Hon hade kunnat vara ultrakonservariv/frireligiös helyllesvensk och ändå ha just blandrasbarn (mulattbarn). Det är helt skilt från frågan om hennes (eventuellt olämpliga) klädsel. Det jag reagerade starkt på var att just förekomsten av blandrasbarn - oavsett klädsel hos MBO, ursprung hos pappan, etc. skulle kunna ha betydelse för fallet.

Hittepåexempel: MBO träffar en djupt frireligiös adoptivpojke och skaffar barn med vederbörande. Av olika anledningar (hans familj/religion etc. kanske) är de (ännu) inte gifta, men bor ihop och har barn ihop. Alltså "mulattbarn".

Det jag reagerade på var just att någon använde barnens blandras som argument i sakfrågan. Inte MBOs karaktär, klädval etc., utan just bara förekomsten av "mulattbarn". Det tycker jag faktiskt är att gå för långt!
Citera
2018-09-29, 05:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Hon har man och två barn så bara ren smutskastning. Bor i villa.

Det är en ren våldtäkt utfört av ett svin med förvriden kvinnosyn. Kommer från ghettot Yarmouk i Damaskus. Alla som vet lite om det flyktinglägret vet vad det är gör typer som kommit till Nässjö.
Jag undrar bara hur du/ni vet om att en våldtäkt har faktiskt skett ?
Såvitt jag vet så är han inte dömd ännu och vi vet inte mer än att det finns en anmälan mot honom och han sitter på "sannolika skäl" misstänkt för våldtäkt.
Dock jag ska tillägga att man ALLTID häktar någon på sannolika skäl även om det inte "är" sannolika skäl för att den nedre misstankesgraden går det ej att häkta någon på. Sen är det alltid sannolika skäl när det gäller våldtäkt även om bevisningen är noll.

Jag skulle gärna vilja se, en parallell utredning för falskt tillvitelse i samband med när någon blir anmäld för våldtäkt för att utreda det i båda riktningarna. För det är VÄLDIGT sällan en åklagare är objektiv i sådana ärenden även när bevisligen är noll. Sen är det ju såklart en blatte så att åklagaren har ett mycket större intresse i att få en fällande dom, så objektiv är det sista hen är i sådana ärenden.
Citera
2018-09-29, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anoxanox
Jag undrar bara hur du/ni vet om att en våldtäkt har faktiskt skett ?
Såvitt jag vet så är han inte dömd ännu och vi vet inte mer än att det finns en anmälan mot honom och han sitter på "sannolika skäl" misstänkt för våldtäkt.
Dock jag ska tillägga att man ALLTID häktar någon på sannolika skäl även om det inte "är" sannolika skäl för att den nedre misstankesgraden går det ej att häkta någon på. Sen är det alltid sannolika skäl när det gäller våldtäkt även om bevisningen är noll.

Jag skulle gärna vilja se, en parallell utredning för falskt tillvitelse i samband med när någon blir anmäld för våldtäkt för att utreda det i båda riktningarna. För det är VÄLDIGT sällan en åklagare är objektiv i sådana ärenden även när bevisligen är noll. Sen är det ju såklart en blatte så att åklagaren har ett mycket större intresse i att få en fällande dom, så objektiv är det sista hen är i sådana ärenden.
Struntprat. De flesta våldtäkter anmäls aldrig och sedan läggs majoriteten ner. Utöver det så är invandrare mer sexistiska och kränkande mot kvinnor. Det här är Sverige och vi straffar inte kvinnor till tystnad för att de talar om sådant som inte faller män i smaken. Det finns enorma underlag på mäns våld mot kvinnor och barn. Passar inte samhället här kanske man ska åka hem igen och köra kvinnoförtrycket där istället.

Sluta våldta så slipper ni män anmälas.
Citera
2018-09-29, 08:23
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Hon har en man ja, men hon är inte gift.

Hon har säkert flera män, slampan.
Citera
2018-09-29, 20:17
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
De är inte på något sätt borta än.

https://www.google.se/search?q=joypassiondesire+wordpress+summer+outfit& source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjwz7794tvdAhU LiIsKHUcEBW0Q_AUICigB&biw=1280&bih=571

Hon tycker om att fota sin rumpa.
Citera
2018-09-29, 20:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Är man utsatt för brott så är man ett verkligt brottsoffer oavsett vad någon annan tycker.
Ja? Dock blir ingen brottsoffer mer genuint för att du tycker det. Det begriper du väl?

Citat:
Du är uppenbarligen helt bränd i huvudet , sluta citera mig.
Förolämpningar kommer du inte långt med. Om du har något konkret att komma med, gör det.

Citat:
Din dynga om kvinnor som våldtas kan du skriva till någon som är intresserad av att lyssna till din sorts retorik.
Här är det omöjligt att veta vad som åsyftas.

Citat:
Själv är jag helt ointresserad.
Det är inte det du är.

Citat:
Människor likt dig ger sexualförbrytare vind i seglen när det gäller smutskastningen mot deras offer, absolut och du gullet... här projiceras ingenting från min sida.
Jag måste fråga. Går du på droger? Det är en genuin undran.

En reflektion är dock att personer av din sort, som mer än gärna ser alla män som våldsverkare och alla kvinnor - också de som försvarar, tyr sig till och hyllar våldsverkare - som offer, är avskyvärda. Ni är lika främmande som våldsverkarna, lika moraliskt korrupta och vidriga. Inte heller det är en förolämpning. Bara en iakttagelse.
Citera
2018-09-30, 09:45
Medlem
kaktjuvens avatar
Sitter "pojken" fortfarande häktad?
Citera
2018-09-30, 11:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Sitter "pojken" fortfarande häktad?

Självklart, åtal skall väckas inom kort.
Citera
2018-09-30, 11:56
Medlem
Citat:
Hon har man och två barn så bara ren smutskastning. Bor i villa.

Det är en ren våldtäkt utfört av ett svin med förvriden kvinnosyn. Kommer från ghettot Yarmouk i Damaskus. Alla som vet lite om det flyktinglägret vet vad det är gör typer som kommit till Nässjö.
Det var pappan till den våldtäktsmisstänkte som sa till expressen att sin son hade förhållande med 7 olika kvinnor varav en var denna kvinna (våldtäktoffret) plus en annan lärare samt 5 andra elever.
Citera
2018-09-30, 13:46
Medlem
peppess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Hon har säkert flera män, slampan.

Moget sagt!
Vad grundar du din filosofi på i det?
Lite dumt att tro att alla kvinnor är som din mamma va? Skriv gärna något konsekvent som tillför debatten något eller ge fan i att kommentera något du inte har en jävla aning om.
Citera
2018-09-30, 23:04
Medlem
kaktjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OkandMe
Det var pappan till den våldtäktsmisstänkte som sa till expressen att sin son hade förhållande med 7 olika kvinnor varav en var denna kvinna (våldtäktoffret) plus en annan lärare samt 5 andra elever.

Sa pappan att sonen har ännu en relation med en annan lärare? Skulle vara intressant att höra vad rektorn har att säga om det isåfall.
Citera
2018-09-30, 23:05
Medlem
kaktjuvens avatar
Citat:
Självklart, åtal skall väckas inom kort.

Tack!
Då väntar vi in FUP snart då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in