2018-11-02, 15:51
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Sånt här kommer bara att fortsätta tills dess någon namnger o visar bild på förövaren o att någon skär pitten av blatten! Låt säga att 10 stycken Mohammedaner skulle fysiskt få snoppen avskuren så skulle vi få mindre våldtäkter.

Tror du att du är den första som kommit på den här iden? Det fungerar lika dålig idag som det gjorde för tvåtusen år sedan. Blattarna planerar inte att våldta någon utan det är något som bara händer spontant. De har ingen framförhållning eller konsekvensanalys. Hemma i blattistan löser blattarna problemet genom förebyggande könssegregering. Här i Sverige så ska vi lösa det genom apartheidsegregering och återvandring.

Det enda som fungerar är att blattarna lever i sitt eget land och svenskarna lever i sitt eget land.
Citera
2018-11-02, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Size420
Hon har inte alla hästar hemma och är absolut ingen som är lämplig för att jobba på skola. Man ska få ha på sig vad man vill, säger inget om det... Men kom igen, ha lite eget vett.

Hahaha kunde inte sagt det bättre själv Tryckkokaren lägg ner med vinklingen....

Hur vet du det? Vad baseras det på? Är det fastlagt eller är det din professionella åsikt? Är det för att hon som kvinna bär kjol?
Förtydliga gärna!
Citera
2018-11-02, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuickFuse
Ja. Du band ihop sms-kontakten med hennes utmanande klädsel. Därför kände jag att frågan var befogad.

Jag citerar igen:
"För de haft sms-kontakt och för att hon klätt sig på ett mycket utmanande sätt."

Jag håller med dig QuickFuse. Meningsbyggnaden innebär en syftning på detta sätt.

Till Studsboll: Jag förstår inte hur det kan vara utmanande klädsel. Klär sig som väldigt många gör under sommarhalvåret. Har du varit i en storstad någon gång? Finns det någon förteckning över godkänd klädsel?
Citera
2018-11-02, 18:50
Medlem
Yes ökänd skola polisen gjorde ett skolår närmare 40 utryckningar pga div händelser

Politikerna pratar bara positivt om skolan
Citat:
Ursprungligen postat av DigglerNick
Hmm, Brinellgymnasiet i Nässjö?
Senast redigerad av x2016 2018-11-02 kl. 18:52.
Citera
2018-11-02, 19:12
Medlem
Hade hon teasat och kåtat upp honom en längre tid?
Citera
2018-11-02, 22:41
Medlem
fibonaccisequinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Yes ökänd skola polisen gjorde ett skolår närmare 40 utryckningar pga div händelser

Politikerna pratar bara positivt om skolan

Brinellskolan har blivit ett pisshål till skola. Mina kusiner går fortfarande där och när vi jämför så är det verkligen inte samma skola jag gick i för tjugo år sedan.
Citera
2018-11-02, 22:47
Medlem
Till och från en krigszon
Citat:
Ursprungligen postat av fibonaccisequins
Brinellskolan har blivit ett pisshål till skola. Mina kusiner går fortfarande där och när vi jämför så är det verkligen inte samma skola jag gick i för tjugo år sedan.
Citera
2018-11-02, 23:15
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Tror du att du är den första som kommit på den här iden? Det fungerar lika dålig idag som det gjorde för tvåtusen år sedan. Blattarna planerar inte att våldta någon utan det är något som bara händer spontant. De har ingen framförhållning eller konsekvensanalys. Hemma i blattistan löser blattarna problemet genom förebyggande könssegregering. Här i Sverige så ska vi lösa det genom apartheidsegregering och återvandring.

Det enda som fungerar är att blattarna lever i sitt eget land och svenskarna lever i sitt eget land.

Nej är inte först men faktum är att Ingen ännu skurit pitten av någon våldtäktsman i Sverige vad jag vet. Om det gjorts hade nog talen gått ner. Eftersom vi sitter med skiten här o ingen ljusning syns krävs handlande att någon faktiskt gör det om o om igen för att sätta skräck i kräken
Citera
2018-11-03, 04:12
Medlem
Hans familj berättade att man inte gör så i deras familj, undrar hur de tänker nu? En bra advokat kanske kan hjälpa dem. Om man gråter i rätten så kanske man kan påverka domen.
Vore ju tråkigt om det skulle visa sig att man gör så i deras familj som de sa att man inte gjorde, det kan tom innebära skam.
Hur i hela friden kan man göra ett så korkat uttalande "vi gör inte så i vår familj" att dra alla över en kam brukar kallas fördomsfullt, har de fördomar om sig själva? Hur många gånger har de använt det argumentet för att klara sig undan?
Citera
2018-11-03, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flockerpocker
Hur vet du det? Vad baseras det på? Är det fastlagt eller är det din professionella åsikt? Är det för att hon som kvinna bär kjol?
Förtydliga gärna!

Alltså juridiskt sett så får man (nästan) bära vad som helst. Däremot kan man inte på ett personligt och kulturellt plan begära att man kan göra vad som helst utan att andra männiksor har synpunkter på det. Låt mig ge ett exempel som man:

För några år sedan tyckte jag det var varmt på kontoret och bytte då om till mitt (rena) träningslinne. Jag fick gott om synpunkter på denna klädsel som inte var postivia men eftersom detta hände bara en gång så tappade ingen respekten för mig. Hade jag däremot haft linne varannan dag hade nog uppfattningen om mig kraftigt ändrats. Ska jag inte få bära vad jag vill?
Citera
2018-11-03, 10:40
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mix127
Hans familj berättade att man inte gör så i deras familj, undrar hur de tänker nu? En bra advokat kanske kan hjälpa dem. Om man gråter i rätten så kanske man kan påverka domen.
Vore ju tråkigt om det skulle visa sig att man gör så i deras familj som de sa att man inte gjorde, det kan tom innebära skam.
Hur i hela friden kan man göra ett så korkat uttalande "vi gör inte så i vår familj" att dra alla över en kam brukar kallas fördomsfullt, har de fördomar om sig själva? Hur många gånger har de använt det argumentet för att klara sig undan?

Många gånger, deras kultur är av lögner, fint sedan att finnas med i Lexbase för all evighet som våldtäktsman.
Citera
2018-11-03, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mix127

Fadern har ju oxå sagt att det är världens snällaste pojk och att han har hur många flickor som helst
Så han behöver inte göra sådana här saker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in