2018-10-02, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Sa pappan att sonen har ännu en relation med en annan lärare? Skulle vara intressant att höra vad rektorn har att säga om det isåfall.
Ja precis han hade förhållande med 2 lärare på skolan och 5 elever enligt hans pappa. En riktig casanova?! Väldigt tyst om detta, hur går det med utredningen? Är Muhumad fortfarande anhållen?
Citera
2018-10-02, 21:35
Medlem
Wtf 7 st på en och samma gång
Citat:
Ursprungligen postat av OkandMe
Ja precis han hade förhållande med 2 lärare på skolan och 5 elever enligt hans pappa. En riktig casanova?! Väldigt tyst om detta, hur går det med utredningen? Är Muhumad fortfarande anhållen?
Citera
2018-10-03, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OkandMe
oj då det låter som pojkspolingen blivit sexuellt utnyttjad, men detta kanske inte stämmer.
Att ha sexförhållanden med sju stycken, låter som en heltidssysselsättning, dessutom med två pedagoger. Och pojkspolingen är endast 20 år.
"Casonovan" passar inte in i hela den här våldtäktshistorien.
Citera
2018-10-03, 09:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Wtf 7 st på en och samma gång
Och det är bara dom hans mamma känner till. Man berättar väl inte om alla ligg för morsan.
Citera
2018-10-03, 11:00
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Om pojken haft ihop det med så många samtidigt kan anmälan mycket väl baseras på svartsjuka.
Citera
2018-10-03, 16:08
Medlem
Dan88s avatar
Jag tror hon ljuger. Hon återvände direkt till hennes jobb efter våldtäkten. Efter jag sett hennes twitter flöde (bilder + citat) är det klart att nått inte står rätt till i hennes huvud.
Citera
2018-10-03, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Om pojken haft ihop det med så många samtidigt kan anmälan mycket väl baseras på svartsjuka.

Eller så har pojken verkligen gjort det som påstås.
Citera
2018-10-04, 18:55
Medlem
spoilers avatar
"Stora delar av omhäktningsförhandlingen hölls bakom lyckta dörrar, vilket innebär att merparten av förhandlingen inte var offentlig. När dörrarna åter öppnades och förhandlingen avslutades meddelade tingsrätten att mannen ska vara kvar i häktet och att åtal ska vara väckt senast den 18 oktober."

https://www.smalandsdagblad.se/article/efter-misstankta-skolvaldtakten-eleven-fortsatt-haktad/
Citera
2018-10-04, 22:47
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Stora delar av omhäktningsförhandlingen hölls bakom lyckta dörrar, vilket innebär att merparten av förhandlingen inte var offentlig. När dörrarna åter öppnades och förhandlingen avslutades meddelade tingsrätten att mannen ska vara kvar i häktet och att åtal ska vara väckt senast den 18 oktober."

https://www.smalandsdagblad.se/article/efter-misstankta-skolvaldtakten-eleven-fortsatt-haktad/
Vad segt, inte tillräckligt för åtal på fötterna än, tänker jag. Men samtidigt bör utredningen ha gått framåt på något sätt, med tanke på att omhäktningen gick igenom.
Citera
2018-10-05, 00:06
Medlem
FarbrorBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Vad segt, inte tillräckligt för åtal på fötterna än, tänker jag. Men samtidigt bör utredningen ha gått framåt på något sätt, med tanke på att omhäktningen gick igenom.

Vad segt, skyddande av överårigt skäggbarn tänkte jag.
Senast redigerad av FarbrorBerit 2018-10-05 kl. 00:08.
Citera
2018-10-05, 00:10
Medlem
kaktjuvens avatar
Låter mer som att TR ser bevisläget mot mannen som något som talar emot honom då han hålls ännu häktad. Hade han inte varit ett hot mot utredningen eller att han kan tänkas fly landet då hade han släppts i avvaktan på rättegången.
Citera
2018-10-08, 11:34
Medlem
Vad får er tro det är rimligt i just denna våldtäkten? Jag tror ej på denna historien trots att jag är en tjej. Vi tjejer är alltid utsatta för sådant skit och det är min värsta mardröm. Själv blev jag sexuellt utnyttjad som barn där ingen i min omgivning känner till det. Skam som rinner av mig än idag trots att jag var bara 6-8 år.

Tyvärr låter det som hon ville komma ur relationen ev han ville lämna henne och hon satte dit honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in