2018-09-20, 22:20
Medlem
-DaRude-s avatar
Jag trodde MGM var från Syrien men noterar att den mindre vackra beskrivningen "Hazaren" förekommer upprepande gånger i tråden.

Är han HAZAR trots allt?

Det ta mig fan att det är en hazar igen.
Citera
2018-09-20, 22:22
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jag trodde MGM var från Syrien men noterar att den mindre vackra beskrivningen "Hazaren" förekommer upprepande gånger i tråden.

Är han HAZAR trots allt?

Det ta mig fan att det är en hazar igen.

Han behövde en tolk som kunde arabiska.
Citera
2018-09-20, 22:25
Medlem
Jag tror vi kan enas om att en somalisk mundering är det närmaste vi kan komma en mundering som dödar könsdriften hos unga herrar?

För ni som vet, ni vet...att även om man bär blus och byxor, så kan killarna skrika snuskiga saker osv. Det är dock långt ifrån en våldtäkt. Killar testar och utmanar och man dödar deras idéer med en svalkande likgiltighet. Ingen jävla klädkod. De som våldtar är ju sjuka och vill känna makt och förnedring.
Citera
2018-09-20, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Detta är katastrofalt. Det är omöjligt att förpassa kriminellt slödder ur landet när de beviljats medborgarskap. Den här typen hade ett digert kriminellt register och kan inte svenska. Hur fan kan han beviljas svenskt medborgarskap?

Själva poängen med att ge allsköns slödder från Mellanöstern, Afrika och Centralasien medborgarskap snabbare och mer lättvindigt än vad svensk lag föreskriver är just att det ska bli svårare att få ut slöddret ur landet i framtiden.

De som styr Sverige vet vad de håller på med. De vill att det som händer ska hända och de skadar medvetet det svenska folket. Glöm aldrig det.
Citera
2018-09-20, 22:26
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymaalko
Den här Nor Aldeen betecknas som statslös i häktingsframställan.. vad betyder det mer noggrant.

Inget medborgarskap. Han är född i Syrien som tydligen inte ger ut medborgarskap hur som helst.
Citera
2018-09-20, 22:27
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Han behövde en tolk som kunde arabiska.

Tack, ingen hazar den här gången.
Citera
2018-09-20, 22:29
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Tror du missförstår hur folk tänker. Min flickvän har grymt snygg kropp, stora bröst och gillar att visa klyfta när vi är på stan. Det är helt ok, det kan hon göra för ingen kommer försöka skada henne när jag är med. Men när hon ska ut själv så vill jag inte att hon klär sig så. Det handlar inte om att jag misstror henne på något sätt, eller att jag är emot att kvinnor klär sig utmanande. Tvärtom. Älskar att glutta på vackra kvinnor.

Men jag är rädd om min tjej. Jag vet att det rör sig människor med totalt felknullad kultur och kvinnosyn där ute. Män som inte kommer ta ett nej som ett nej. Män som inte har något att förlora och som är totalt orädda för vårt klena rättsväsende.

Önskar det inte vore så.
Använder du några särskilda tvångsmedel för att begränsa din flickväns rätt att visa klyfta?
Om hon gillar att visa sin klyfta, ska hon väl få göra det. Inte bli tillbakahållen av en shariasnubbe som med förment välvilja bara skyddar sina egna intressen. Samma skrot och korn. Burka nästa!
Citera
2018-09-20, 22:33
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Tack, ingen hazar den här gången.

Hazar eller inte. Klä dig provocerande och bli våldtagen. Killen på Kalles Kaviartuben tänker ju likadant... Eller inte.
Citera
2018-09-20, 22:33
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Ja, det var verkligen en trasig kvinna med stort bagage. Inte konstigt då heller att hon idkar zoofili med något fruktansvärt fult skäggbarn som kvoterats in med skattesubventioner till något låtsasjobb som montör, som en svensk skulle haft egentligen. De rasblandade barnen var en skrämmande syn. En vacker vit trasig WT-kvinna väljer att ta emot spermier från någon alien och föder konstiga avkommor. Påminner om serien "V" från 80-talet, där en vit tjej blev kär i en av de fula rymdödlorna och fick gemensam avkomma med reptilen.

Inlägg som dessa var anledningen till varför jag blev kär i Flashback från första början

Som andra redan har påpekat så är staten den absolut största boven i dramat. Att killen som knappt har befunnit sig i landet redan har skaffat sig ett helt CV i dömda brott blir belönad med ett snabbt medborgarskap vilket han firar med en potentiell våldtäkt är bortom all rationellt förnuft. Hade detta varit Australien så hade han kastats ut i havet med huvudet före.
Citera
2018-09-20, 22:34
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Nej, men det blir ju inte lika häpnadsväckande längre, med tanke på att hon trotsallt arbetade med sexuellt frustrerade män från jordens mest misogyna hörn.

Skulle det vara ok att råna Kim Kardashian om hon ensam åkte in i Ghettot med 3 kg guld runt halsen en lördagnatt?
Nej, självklart inte, men däremot mer förståeligt att hon blev rånad. Men inte ok för det.

Sluta spela dum

Fast nu handlar det här om brottet bara, att ni så gärna vill kritisera BO är bara ett mentalt haveri, nånting i hennes utseende gör er arga och förtvivlade på henne (kanske ni är avundsjuka på GM? förstår inte vad som upprör annars)

Riskbedömning är i slutändan upp till var och sätta sin nivå, det är inte din eller min roll att peka fingrar och säga vad man ska undvika, jag bara säger att inget där hindrar henne från sin roll som lärare.

Vi ska inte ha svenska lärare som gå omkring i burka bara för att eleverna kommer från en grotta i afghanistan och riskerar flyger på allt som definerar kroppen. Kim Kardashian kan bli rånad även på den mest bevakade gatan i dagsljus.. finns inga garantier i riskbedömningen och viktigast av allt, man SKA INTE behöva ändra sitt liv för att labila GM tillåts vara där ute som är kapabla att begå såna här brott.
Är ett bevis på att samhället har gett vika och låter våldtäktsmännen segra.
Fortsätt den utvecklingen så kommer du se var det landar i.. färre anmälningar, mer övergrepp, högre risk-bedömning, slut med T-shirt, träningsbyxor, slut med klänningar.
Det tar oss till sharia-lagar där kvinnans rörlighet är likställt med en pryl.
Citera
2018-09-20, 22:34
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Själva poängen med att ge allsköns slödder från Mellanöstern, Afrika och Centralasien medborgarskap snabbare och mer lättvindigt än vad svensk lag föreskriver är just att det ska bli svårare att få ut slöddret ur landet i framtiden.

Svårare? Det blir omöjligt utan att införa raslagar, vilket är omöjligt. Även förslaget om att förbjuda dubbla medborgarskap tjänar samma syfte.
Citera
2018-09-20, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Men herregud du fattar verkligen inte?

Det ska hon få göra, och vi säger inte att hon inte ska göra det.

Men du sitter och helt futilt skriker på fel träd när du och alla andra målar upp oss som skurkarna när vi poängterar det mest uppenbara i hela den här historien.
Hon kan helt enkelt inte gå runt och klä sig som hon vill för vi lever inte i det förbannade folkhemmet längre. Hon befinner sig i ett rum fullt med män fresh off the boat från våldtäktskulturer, vilket hon troligtvis inte själv förstod sig på, det är ju trotts allt endast "högerextrem propaganda".

Tjejer ska få klä sig som dom vill, men då krävs det ASSIMILATION.

Hon förstod mycket väl vad hon höll på med och har garanterat haft sex med en hel drös orcher redan. Det finns inga såna här som är oskyldiga och bara är naiva. Det existerar inte.

Och nej, tjejer bör absolut inte få klä sig "som de vill". Det finns fortfarande ett brott som heter "förargelseväckande beteende" och folk som bryter mot det bör placeras i fängelse eller på dårhus. Pride-bögarnas snuskparad verkar visserligen stå över lagen, men lagen finns och gäller fortfarande. Det är bara att börja tillämpa den ordentligt.

Vi ska absolut inte ha någon "assimilering" heller. Tror du det blir bra om vi assimileras, alltså blandas, med araber, afghaner, negrer och zigenare?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in