En man i 40-årsåldern är misstänkt för att ha hållit en kvinna fången i en villa i Jakobsberg.
Kvinnan lyckades slå larm och sent inatt kom polisen in i byggnaden och grep den misstänkte gärningsmannen.
Hinner inte kolla upp mer just nu, men frihetsberövandet kan ha skett i gula huset på Kvarnbacken i Jakan. Huset står tydligen tomt nu och ägs av kommunen. Nära krogarna i centrum där hon hängde ibland.
Hinner inte kolla upp mer just nu, men frihetsberövandet kan ha skett i gula huset på Kvarnbacken i Jakan. Huset står tydligen tomt nu och ägs av kommunen. Nära krogarna i centrum där hon hängde ibland.
Jag tror aldrig att jag hoppas något så mycket som att det är hon och att hon är vid liv!
Det var vid 14.52 på lördagen som polisen larmades till en skog vid Arlanda flygplats, i Sigtuna norr om Stockholm. En privatperson hade då hittat en död person i skogen.
– Personen som ringde polisen hade varit ute i skogen och hittat en avliden person, säger Towe Hägg.
Kroppen ska ha hittats i ett skogsparti mellan en långtidsparkering och en flygbana, enligt ett vittne.
Det bör väl då kanske vara där upp mot Good Morning Hotel där bana 3 och Lindskrog långtidsparkering ligger.
Edit: Eller i skogspartiet mellan "Beta" och bana 3.
Senast redigerad av heavenorlasvegas 2018-09-29 kl. 17:35.
En grannes katt blev instängd i ett skyddsrum i nästan tre veckor, den katten klarade sig, fråga mig inte hur, men den var mager naturligtvis när den kom ut.