Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Tips från Björklund: Prova "almanacka" nästa gång!
Om slaskpressen viftar med pengar finns nog ingen sekretess på hotell gissar jag.
Smutsjimmy vill ju att de hotellanställda ska få ännu lägre löner, så vi får se mer av detta i framtiden om du lyssnar och tror på min analys.
Jag misstänker att Smutsdemokraternas valboskap greppar din teori om att en bra advokat kan ändra folkets dom. Det tror jag är internt önsketänkande.
Blir det omval hinner den juridiska processen inte ens börja. Juristspåret är ett villospår som Smutsjimmy inte har tid och råd att vänta på.
Ut med Reslow direkt skulle ge ledarsignaler, allt annat skulle leda till väljarflykt.
Du anar kanske en viss cynism i mitt inlägg??
Jag tror inte alls att SD har på agendan att sänka löner, det är väl ursprungligen en ideologi från gamla högern som kan ha följt med över till dom Nya Moderaterna, men nuförtiden gäller inte gamla hjulspår, det är väl endast V som vill jämna ut lönerna. SD är ett parti som flyter mellan pattarna ibland är det höger ibland vänster, dessa begrepp gäller inte fullt ut.
Jag är riktig Nationalist, Patriot men absolut inte Nasse. Jag vill ha Sverige men får kanske flytta ifrån.
Reslow kom ifrån Nya Moderaterna och under viss uppståndelse gick han till SD. Nyligen gick också en känd Koddare (KD) över till SD.
Mycket tyder väl på att Reslow gjort sig skyldig till maktmissbruk, men eftersom han säger om Almedalen att familjen bara var där under en dag....vågar han ljuga rätt ut?....ovanligt i så fall. Nja jag tror inte att en advokat kastas in, bäst för SD är kanske att kasta ut honom men då sitter han ju för FAN som vilde, det blir ju inte bättre, då gör han ju inte något bra.
Alla vildar borde kastas ut från RD, det spelar ingen roll vilka partier det gäller, ett sådant (djävla) system klart att man blir förbannad. Få se nu hur Reslow tar sig ur detta.