Citat:
Ursprungligen postat av
hasseochtage
Du anser alltså att googlesökningar är pålitliga källor? Okej, visst. Jag googlade nyss "all men are paedophiles" och fick 13 700 000 resultat.
Herregud, ni kvinnor är helt jävla omöljliga att samtala med, VARFÖR är ni så jävla korkade? Varje jävla diskussion är det som att ni inte ens VILL ha fram information, ni vill ENBART bråka, det är det enda ni vill, vidriga jävla varelser.
Att kvinnor blir förälskade och kåta i män som är över dom, chefer etc är så jävla välkänt så jag börjar fundera om du är helt jävla socialt isolerad som ifrågasätter det? Det har för fan rapporterats om miljontals gånger, sånger har skrivits om fenomenet, böcker har skrivits och filmer har skapats om fenomenet.
Vetenskapsmän, evolutionspsykologer har talat om det i decennier, men nä, här sitter du och förnekar det, din jävla gris, det är för fan omöjligt att samtala med kvinnor, ni är ignoranta och förnekar det mest grundläggande av fakta.
Nu har ytterligare en idiotisk kvinna blivit lagd i min idiot-kategori, bra jobbat, nu kommer jag inte svara dig mer, nu har du fått som du vill, du har lyckats provocera, äckliga jävel. Fyfan vad jag önskar att ni vidriga kvinnor ska få veta hut en dag, och tro mig, som det ser ut nu kommer ni sinom tid får göra det.
Stick och brinn nu, NEXT