Citat:
Ursprungligen postat av
Begntt
Har det hänt något?
Nä, tror inte man ska "leta" efter dom/den utan den dimper lixom bara ner helt plötsligt om man träffar den och sedan märks det väl om något inte är helt "vanligt" mellan dom. Utan det är något mer också, något mer än extra.
The confidence that you both share is like a fire that never wants to be extinguished
Det kanske är lite som det där svamlandet om
ett mutualistiskt förhållande i obligat symbios
Ja det var lite för mycket synk i den länken men det var en väldigt fin
bild i alla fall.
Vadå föremålet ändras?
Nej jag tror att min energi försvann av att jag blockerade mig inför andra och att många trott att de skulle kunna använda härskartekniker mot mig som straff för att de inte gillat något jag sagt eller gjort i respons på något men istället slutade jag älskar dem, en efter en. Sjukt, man tror inte att man kan göra det med sin närmaste familj men jag kunde. Antagligen går det att laga, jag är inte säker på att jag bryr mig om att göra det.
Kanske är det en själsfrände som är meningen för att fixa till balansen, jag vet inte.
Jo det var en fin bild.
Det är det mest tråkiga gällande kärlek eller bäst, jag tycker att : Det är alltid en som älskar mer, är ett ännu värre uttryck. Mycket negativa människor som myntade de uttrycken. Som svar menas det att människan alltid älskar(alt blir kär) men i olika människor under livets gång. Att det enda som varar är känslan av kärlek medan människor byts ut.