2018-09-26, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrobutcher
Självmord känns onekligen som den rimligaste förklaringen. Utan tvekan.
Sedan kan folk få tjata om att "hon skulle aaaaaaldrig lämna sina älskade katter!"
För i helvete...?! Ni fattar inte hur en suicidal människa tänker och fungerar när denne väl bestämt sig för att avsluta sitt liv.

Fast då hade man nog hittat kroppen.
Citera
2018-09-26, 21:39
Medlem
Jag har skrivit förut i tråden att Tess måste hittas för där är ju alla svaren.
Ingen kropp har hittats än.

Kanske får vi aldrig svar heller och det vore det värsta som kan hända anser jag
Citera
2018-09-26, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Att ingen reagerade på 14 dagar tycker jag är konstigt. Hade jag varit borta från min lägenhet i två dagar hade någon reagerat. Det är ju ochså jävligt udda , hon måste ju ha varit ensam på något sätt.

Om du kan läsa T´s facebook sida så skulle du förstå varför vi väntat med att undrar vart hon är, kan det vara någon då som "passat på" att gör henne illa tänker jag nu?
Citera
2018-09-26, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan
Jag har skrivit förut i tråden att Tess måste hittas för där är ju alla svaren.
Ingen kropp har hittats än.

Kanske får vi aldrig svar heller och det vore det värsta som kan hända anser jag

Nej, och ingen kropp - inget mord. 😭
Och är det en kunnig jävel så har h*n ju sett till att hon inte hittas. 😭

Men jag tror inte att det kan göras 100% spårlöst så jag hoppas av allt jag kan att de hittar just det spåret som leder till henne och den som gjort något!
Citera
2018-09-26, 21:43
Medlem
Citat:
Om du kan läsa T´s facebook sida så skulle du förstå varför vi väntat med att undrar vart hon är, kan det vara någon då som "passat på" att gör henne illa tänker jag nu?

Jag funderar fortfarande på den fan som hade tillgång till hennes konto förut och som skrev i hennes messenger..

Ska försöka se exakt när så kanske någon vet vem.
Citera
2018-09-26, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Fast då hade man nog hittat kroppen.

Njaaa inte så troligt det beror ju på vart en människa tar sitt liv.
Här finns lite statistik och gå på också, ja att kvinnor gör på ett vis och män på ett annat osv.
Därför är Tess alla heliga/kära platser viktiga för eftersök av person.
Citera
2018-09-26, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majorskan52
Jag funderar fortfarande på den fan som hade tillgång till hennes konto förut och som skrev i hennes messenger..

Ska försöka se exakt när så kanske någon vet vem.

10 september 2017.

Vet någon här vem hon hängde med då?
Citera
2018-09-26, 21:47
Medlem
Citat:
Nej, och ingen kropp - inget mord. 😭
Och är det en kunnig jävel så har h*n ju sett till att hon inte hittas. 😭

Men jag tror inte att det kan göras 100% spårlöst så jag hoppas av allt jag kan att de hittar just det spåret som leder till henne och den som gjort något!

Ska vi tänka på vad GW säger så brukar han säga att en del är jäkligt klantiga av sig. Så spår finns det alltid.
Förlåt att jag skriver så ... men ja du vet ... jag tänker så det knakar
Citera
2018-09-26, 21:48
Medlem
Citat:
10 september 2017.

Vet någon här vem hon hängde med då?

Ja kolla det
Citera
2018-09-26, 21:49
Medlem
Citat:
Här finns lite statistik och gå på också, ja att kvinnor gör på ett vis och män på ett annat osv.

Det är väl vissa ställen där man kan bli svårfunnen men om hon tog livet av sig så tror jag det skedde spontant och inte i nyktert tillstånd eftersom då hon struntade helt i avskedsbrev och sina katter. Då blir såna ställen svårare att nå.
Citera
2018-09-26, 21:50
Medlem
Citat:

Vet du om de sökt på ”hemorten”? OM hon hade gjort det själv, kunde hon har gjort det där? Har de kollat i närheten av mammans grav eller där de bodde med mamman?
Citera
2018-09-26, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Det är väl vissa ställen där man kan bli svårfunnen men om hon tog livet av sig så tror jag det skedde spontant och inte i nyktert tillstånd eftersom då hon struntade helt i avskedsbrev och sina katter. Då blir såna ställen svårare att nå.

mmm så är det, just därför så har jag tjatat om att vi egentligen inte kan spekulera förens en kropp finns
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in