2018-09-21, 16:20
  #1573
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Håller med

Kommer cmc i närheten av meph? Isåfall har den potential
Aldrig testat mephedrone tyvärr. Men 3-CMC är gött IV. 300mg så står man inte upp.
Citera
2018-09-23, 15:13
  #1574
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Aldrig testat mephedrone tyvärr. Men 3-CMC är gött IV. 300mg så står man inte upp.

Kunde inte heller stå vid 200-250mg meph.

Ska bli spännande, återkommer med recension
Citera
2018-09-24, 19:23
  #1575
Medlem
Ser fan barn sitta o röka den här på på folie typ 1 gång i veckan.. så jävla tragiskt o se
Citera
2018-09-24, 19:26
  #1576
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingenvatrorubre
Ser fan barn sitta o röka den här på på folie typ 1 gång i veckan.. så jävla tragiskt o se
Ja det är faktiskt ganska tragiskt då det ska tas IV! Hade också blivit lite ledsen
Citera
2018-09-24, 19:32
  #1577
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Ja det är faktiskt ganska tragiskt då det ska tas IV! Hade också blivit lite ledsen
Du borde med se dem om du bor i "nkpg" men det var inte det jag menade din trattkantarell.

Barn somgår i högstadiet ska fan knappt veta vad det är.
Citera
2018-09-24, 19:44
  #1578
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingenvatrorubre
Du borde med se dem om du bor i "nkpg" men det var inte det jag menade din trattkantarell.

Barn somgår i högstadiet ska fan knappt veta vad det är.
Jag gick i högstadiet när jag körde PV och amfetamin. Droger börjas med väldigt tidigt nu för tiden.

Jo då vi har många av dem i Norrköping, lite för många. Men inte särskilt många som sitter och röker 3-CMC.
Citera
2018-09-29, 01:15
  #1579
Medlem
Blue-Lou-Boyles avatar
Inget kommer i närheten av Meph dessvärre. Denna är dock rätt bra!
Citera
2018-09-29, 03:34
  #1580
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blue-Lou-Boyle
Inget kommer i närheten av Meph dessvärre. Denna är dock rätt bra!

Mefedron missade jag förvisso med något år, fast trots detta har jag tämligen god och bred erfarenhet av centralstimulantia inom både amfetaminer, katinoner och pyrovaleroner.

Jag experimenterade först med två gram 3-CMC för en och en halv månad sedan, där jag knappast kan påstå att jag blev särskilt imponerad. Dock envisades jag med att endast använda rektal administrering samt att låta näsan plågas av detta till förbannelse frätande ämne. Vid samtliga tillfällen när substansen pressades in i ändtarmen ville den ut igen, vilket jag har skrivit om tidigare i den här tråden, och varje gång jag lät kemikalien fara upp i näsan insåg jag hur illa den behandlade huden därinne.

Trots mina tämligen vaga erfarenheter av positiv karaktär (mängderna varierade mellan 70 till 350 gram per dos) från den här drogen, införskaffade jag ytterligare ett gram för ett kort tag sedan. Då försökte jag inledningsvis mig på ändtarmen igen, fast gav upp nästintill lika fort igen - min ändtarm klarar inte av detta ämne helt sonika. Näsan tvingade jag mig själv låta vila, och nålar eller rökverktyg använder jag inte, varför oralt intag fick bli sista utvägen fastän jag normalt sett sällan bombar pulverdroger.

Min negativa inställning till oralt intag av droger i pulverform till trots, blev jag synnerligen överraskad över hur pass verksam den var bara genom att svälja den. En dos mellan 300 till 400 milligram i en liten pappersboll, en skvätt vodka följt av en öl och sedan lite vanliga cigaretter på det så mådde jag helt fantastiskt. Till syvende och sist vill jag helt sonika komma fram till att denna substans klart är en bra drog, och särskilt med tanke på hur sent den äntrade den svenska nätdrogsmarknaden.

Troligen kommer jag att försöka införskaffa lite till framöver, fast jag avvaktar tillsvidare och ska fundera över saken något mer innan jag faktiskt bestämmer mig.

Trevlig natt!
Citera
2018-09-29, 23:21
  #1581
Medlem
vargstars avatar
Har testat denna IV nu och det känns långt ifrån min favorit mefedron, men funkar.
Citera
2018-09-30, 03:44
  #1582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Jag gick i högstadiet när jag körde PV och amfetamin. Droger börjas med väldigt tidigt nu för tiden.

Jo då vi har många av dem i Norrköping, lite för många. Men inte särskilt många som sitter och röker 3-CMC.

Man är ju inte dugg förvånad att du tar saker iv,
Med tanke på att du tog amfetamin i högstadiet
Citera
2018-09-30, 03:48
  #1583
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blue-Lou-Boyle
Inget kommer i närheten av Meph dessvärre. Denna är dock rätt bra!

Dom som inte har provat, ska typ va glada att dem aldrig har testat mephe
Det var för bra för sitt eget bästa :P

Men som du säger, det är inte ens i närheten, inte ens lite Men det funkar för att man inte har ngt annat val i guess.. Så "nära" man kan, men ändå så långt ifrån
Citera
2018-09-30, 23:59
  #1584
Medlem
Jag har ätit SSRI i snart 1,5 år men har börjat bli sugen på nån drog som går på Serotonin, har hört från många att de är kass och ev farligt. Men i liten dos IV kan de väl inte skada?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in