2018-10-01, 00:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Janitori
Jag har ätit SSRI i snart 1,5 år men har börjat bli sugen på nån drog som går på Serotonin, har hört från många att de är kass och ev farligt. Men i liten dos IV kan de väl inte skada?

Jo finns inte direkt någon dos som kan garantera säkerhet med sånt, men är du villig att ta risken skulle jag väl gå på tjack eller något där man har forskning över hur serotonin fungerar etc - rc vet man inte så mycket utom att det känns att det är dominant eller närvarande.. Skippa SSRI i sådana fall, det är väl lika outforskat skit ändå xD rc typ.
Citera
2018-10-01, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Janitori
Jag har ätit SSRI i snart 1,5 år men har börjat bli sugen på nån drog som går på Serotonin, har hört från många att de är kass och ev farligt. Men i liten dos IV kan de väl inte skada?

Har flera bekanta som käkar sånt och kör på friskt med 3-Cmc och andra substanser som går på serotoninet. Ingen har lämnat planeten enu.
Citera
2018-10-01, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villevalio
Har flera bekanta som käkar sånt och kör på friskt med 3-Cmc och andra substanser som går på serotoninet. Ingen har lämnat planeten enu.
Jo jag tror jag också skiter i nackdelarna för sist jag testa 3-mmc älskade jag de men då drog jag bara näsa, en blandning av tjack och mdma typ :P
Citera
2018-10-03, 10:34
Medlem
svampssons avatar
hur ser eran 3-cmc ut idag? jag har hört rykten om att en gul-aktig "3-cmc" florerar på gatorna
Citera
2018-10-03, 20:44
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
hur ser eran 3-cmc ut idag? jag har hört rykten om att en gul-aktig "3-cmc" florerar på gatorna

Senaste satsen jag använde mig av (för en eller två veckor sedan) levererad av den inrikesförsäljare som är en öppen hemsida, var det minikristaller i en hög av pulver av nästan 100% helt vit färg, såvitt jag minns.

Det bör ju vara någon annan substans om den är gul, eller också har den tillverkats på ett annorlunda vis. Hur som helst har den gula varianten inte testats, varför jag inte kan ge några svar om detta ämnes effekter i och med att jag uteslutande har haft vit kulör på alla de produkter jag har varit i kontakt med.
Citera
2018-10-04, 10:02
Medlem
Citat:
All 3-cmc jag köpt har varit från svagt gulfärgad till ljusbrun. Allt har varit bra men har en känsla av att ju mörkare desto mer luktar det. Kanske slaggprodukt? Filtrerar alltid, då blir det klart för jag kör bara iv.
Citera
2018-10-17, 18:43
Medlem
Presentpappers avatar
Har de senaste par månaderna gjort ett och annat köp av 3-CMC från HC och har de första gångerna blivit nöjd och det har varit fin kvalité. Nu den senaste var dock inte alls i klass som de andra, men fungerar. Grönar shoppen trots allt då allt fungerar toppen med beställningar osv, dessutom lär det nog snart komma in nytt 3-CMC med bättre tryck i igen. De verkar sköta allt på ett bra sätt i överlag.
Citera
2018-10-19, 04:49
Bannlyst
Citat:

Gul grumliga, vit grumliga, brun röda, ljuslila. Vart smått chockad när jag fick hem ljuslila stenar.
Citera
2018-10-19, 05:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jontorpserik
All 3-cmc jag köpt har varit från svagt gulfärgad till ljusbrun. Allt har varit bra men har en känsla av att ju mörkare desto mer luktar det. Kanske slaggprodukt? Filtrerar alltid, då blir det klart för jag kör bara iv.

Vad jag har hört så har substansen bränts vid under kokningen vilket resulterar i gul och röd färg. Dock tror jag inte på den teorin.
Citera
2018-11-06, 17:42
Moderator
Psilosophers avatar
Gillade denna massor, med reservation.

Pittoresk; eleganta kristaller som pulveriseras med ett lätt tryck och svider trevligt i näsan.

Snabbt påslag, oherhört euforisk kick med tydligt serotonerg karaktär. Planar ut i ett empatiskt, socialt och kommunikativt tillstånd.

Sitter i lagom länge, och påfyllning funkar bra om man vill fortsätta längre. Inga problem att sova när det gått ur.

På minussidan: Känns giftigt, tre dygn efter intag skvalpar metaboliter fortfarande omkring och orsakar tics och ryckningar. Näsan är trasig. Inget att ta till vardags, således.

Men bra party!
Citera
2018-11-06, 20:36
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Håller med

Kommer cmc i närheten av meph? Isåfall har den potential

Nära nog. Väldigt lik 3-mmc iaf. 3-cmc var en jackpot i katinonväg och den är däruppe med meffe, metylon o.s.v. min var gulorange till färgen.
Citera
2018-11-06, 22:05
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Nära nog. Väldigt lik 3-mmc iaf. 3-cmc var en jackpot i katinonväg och den är däruppe med meffe, metylon o.s.v. min var gulorange till färgen.

Håller med dig om att 3-cmc liknar 3-mmc väldigt mycket. Tycker 3-cmc är en av de bättre katinonerna pga skönt och lätthanterligt rus. Har minst lika stora liknelser till tjack som mdma, det förstnämnda saknar ofta katinoner kan jag tycka.

Så 3-cmc är en kanonsubstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in