2018-08-09, 19:23
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Alltså människa, jag tror inte att det är så många som kör rektakt så ofta med denna att de kan hjälpa dig.
Men allmänt, det är klart att det är pga denna som du får mer problem, det fräter ju och irriterar. Ta en paus eller börja köra IV, kör du en pump i röven så kan du också sticka en nål i armen.

Säg inte det — glöm inte bort vilket forum du har postat på!

Jo, jag är väl medveten om att substansens är frätande, men jag upplever bara att den är betydligt värre än många andra substanser. Jag har endast testat den vid två tillfällen nu och har för närvarande inga planer på att köpa den igen, åtminstone inte den kommande tiden.

Förr använde jag allehanda substanser i sanslöst mycket större omfattning än i dagsläget, och en stor andel av dåtidens substanser administrerades rektalt utan att orsaka några vidare bekymmer. Under våren och sommaren i år har jag provat på ett antal olika substanser och administrerat många av dem rektalt med noll problem. 3-CMC däremot har förorsakat komplikationer varenda gång, varför frågan från första början ställdes. Orsaken grundar sig i nyfikenhet beträffande om det är min kropp som speciellt ogillar substansen eller om också andra har upplevt likartade problem.

Intravenöst kommer jag inte att börja med, utan nasalt och rektalt (och vid enstaka tillfällen oralt eller rökning) räcker gott och väl för min del.

Tack hur som helst för ditt svar, och ha en trevlig kväll!
Citera
2018-08-14, 17:01
Medlem
Är denna laglig?
mvh
Citera
2018-08-14, 17:51
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orebrocity
Är denna laglig?
mvh
Ja, tror den är klassad som hälsofarlig.
Citera
2018-08-24, 17:27
Medlem
Kan man köra 6apb + 3-cmc samtidigt?
Citera
2018-08-27, 00:56
Medlem
vargstars avatar
Är denna lik mephedrone (4-MMC) i ruset?

Funkar lika bra IV?
Citera
2018-08-29, 02:55
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalzoneb2
Kan man köra 6apb + 3-cmc samtidigt?

Båda två utsöndrar en väldans massa serotonin vilket betyder att det inte direkt är nyttigt. Risken för serotonergt syndrom lär väl också vara möjlig även om det ska mycket till.
Citera
2018-08-29, 15:39
Medlem
Amarantis avatar
Då så har man fått lite av denna härliga substans. Känns som 2015 om igen, den är minst lika bra gentemot det som fanns tillgängligt på den tiden. På den tiden bombade jag substansen och ville prova nasalt den här gången, kortare rus än oralt men kräver mindre doser.

Första linan sved rejält. Brukar aldrig ha problem med nasala administrationer men tårarna rann kan jag säga. Nästkommande linor sved mindre, och i princip ingen dripp i halsen vilket uppskattas enormt då jag hatar när det drippar i halsen. Slår på redan efter ett par minuter och wow vilken kick! Har semester nu så passar på medan jag kan. Uppskattningsvis 120 mg i snoken tog jag, energin flödade, armhålorna svettades, lyckan sprudlade, avslappnad och mjuk kropp och en överlag härlig uppskattning till livet. När jag var ute och tog en promenad i peaket så visade pulsmätaren på min Garmin klocka 140 som mest.

Inget negativt i comedownen, det vill säga ingen ångest eller återdoseringsbehov. Men brukar aldrig ha problem med det dock med undantag för amfetamin som efter en hel dags race ger mig lite oroskänslor.

När jag körde 3-cmc 2015 så bombade jag som sagt substansen, upp mot 500 - 600 mg, och då jävlar slog det på kan jag säga. Ögonvobbel och extrem eufori. Vill nästan dubbla min nasala dos inför nästa gång men är rädd att näsan ska frätas sönder haha.
Senast redigerad av Amaranti 2018-08-29 kl. 16:11.
Citera
2018-08-29, 20:35
Medlem
Presentpappers avatar
Min erfarenhet av 3-CMC var tyvärr att den utan tvekan gjort sitt för min del. Visst, första dosen gav fin eufori men sedan vet jag inte hur mycket jag uppskattade ruset egentligen. Eftersom jag inte längre finner serotonerga rus särskilt intressanta längre tyckte jag mest att euforin i det stora hela utmynnade i ren dåsighet. Det höll på sitt sätt tillbaka rusets stimulantkaraktär.

Men annars gav den effekt, så jag ska väl inte kasta skit på ruset. Det är väl inte min grej längre, vilket känns ganska bra å andra sidan. Ett avslutat kapitel. 🙂
Citera
2018-08-29, 22:52
Medlem
Amarantis avatar
Då har jag dom senaste 10 timmarna förbrukat en hel gubbe av denna härliga substans. Första linorna slog på hårt, men dom senaste, säg 400 mg har inte gett någon nämnbar effekt, förståeligt.

Euforin för min del håller i sig ungefär 30 minuter, därefter är jag stimulerad minst lika länge efteråt. Men jag tenderar att nyktra till fortare än gemene man.

Men det blev en grym dag. Härliga promenader i naturen, sittandes på parkbänk med nyinköpt iskall mineralvatten med solen skinandes i ansiktet, chattat och pratat i telefon med vänner och ätit middag ute. Rätt så gött. Har absolut noll AT/återdoseringsbehov nu. Om jag kommer kunna somna inatt återstår att se.
Citera
2018-09-21, 08:07
Medlem
gultregns avatar
Jag funderar på att lösa 3-cmc i lite vatten och lägga detta i en nässpraysflaska. Har någon testat detta tidigare? Erfarenheter?
Tacksam för tips!
Citera
2018-09-21, 15:22
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gultregn
Jag funderar på att lösa 3-cmc i lite vatten och lägga detta i en nässpraysflaska. Har någon testat detta tidigare? Erfarenheter?
Tacksam för tips!
Du ska lösa det ja! men det ska inte in i någon jävla nässpray flaska. Utan upp i en pump och på med kanyl och fort som fan in med det i venen.
Citera
2018-09-21, 16:00
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Du ska lösa det ja! men det ska inte in i någon jävla nässpray flaska. Utan upp i en pump och på med kanyl och fort som fan in med det i venen.

Håller med

Kommer cmc i närheten av meph? Isåfall har den potential
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in