2018-09-24, 16:32
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Jaha. Nere i sex, sju timmar - igen.
Är det ingen som kan ordna upp i detta?
Så pass för dig? Jag gjorde ett inlägg kl 11:14 och efter det har det varit nere tills alldeles nyss så fem timmar ungefär men det kanske sviktade lite även tidigare som jag inte märkte.
Citera
2018-09-24, 16:35
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Så pass för dig? Jag gjorde ett inlägg kl 11:14 och efter det har det varit nere tills alldeles nyss så fem timmar ungefär men det kanske sviktade lite även tidigare som jag inte märkte.

Uppskattade fel. Fem timmar ca.
Citera
2018-09-24, 16:39
Medlem
NirvanAs avatar
Riktigt illa detta.. Tycker det borde dyka upp en notifikation på (den döda?) hemsidan flashback.se när forumet krånglar, typ låt oss veta att det är nere, anledning: underhåll? okänt? intrång/hacking? beräknad tid till det är åtgärdat osv..
Citera
2018-09-24, 16:52
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Är det verkligen bara jag, som upplever problem med Flashback? Senast nu för någon halvtimme sedan kunde jag inte få upp hemsidan ens. Att skriva inlägg blir emellanåt också omöjligt.
Jag har problem med Flashback flera gånger i veckan. Upp till 3-4 dagar, ett par timmar åt gången, krånglar Flashback i veckan. Men eftersom det inte berör alla medlemmar så bryr sig inte administrationen om att fixa det och jag orkar inte lägga ner tid på att mana på en förändring.

Edit: dagens krångel på 5 timmar gällde ju alla medlemmar, så det är inte den typ av krångel jag syftar på i inlägget ovan.
Citera
2018-09-24, 17:03
Medlem
Clay Allisons avatar
Undrar vilka konspirationsteorier som kommer blomma ut iom senaste krånglet. Kan det ha med talmansomröstningen att göra? Eller de kinesiska turisterna?
Citera
2018-09-24, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Undrar vilka konspirationsteorier som kommer blomma ut iom senaste krånglet. Kan det ha med talmansomröstningen att göra? Eller de kinesiska turisterna?
Haha
Valfusket breder ut sig och kåmmynizthaxxers har gett sig på flashback...

Nä, jag tror snarare att folk skiter mer och mer i det här forumet, såväl admins och moderatorer som nu tekniker.
Citera
2018-09-24, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Jag har problem med Flashback flera gånger i veckan. Upp till 3-4 dagar, ett par timmar åt gången, krånglar Flashback i veckan. Men eftersom det inte berör alla medlemmar så bryr sig inte administrationen om att fixa det och jag orkar inte lägga ner tid på att mana på en förändring.

Edit: dagens krångel på 5 timmar gällde ju alla medlemmar, så det är inte den typ av krångel jag syftar på i inlägget ovan.

OK, det är bra att fler anmäler problem här. Och dagens 5-timmarsstopp var ju verkligen anmärkningsvärt!
Citera
2018-09-24, 17:21
Medlem
Rufoss avatar
Alltid samma visa när det händer något intressant inom politiken. Då går Flashback omkull och slutar fungera.
Citera
2018-09-24, 17:27
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Alltid samma visa när det händer något intressant inom politiken. Då går Flashback omkull och slutar fungera.

Talmansvalet så intressant? Vad var det jag sa.
Citera
2018-09-24, 17:28
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Skitsnack! Det händer väl för fan något intressant inom politiken vareviga dag så det är ju helt omöjligt att ha Flashback igång någonsin om det skulle ha med det att göra.
Citera
2018-09-24, 17:29
Medlem
Citat:
Skitsnack! Det händer väl för fan något intressant inom politiken vareviga dag så det är ju helt omöjligt att ha Flashback igång någonsin om det skulle ha med det att göra.

Jag tror inte heller på den förklaringen.
Citera
2018-09-24, 17:30
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Talmansvalet givetvis. Borgarna släppte fram en kommunist som andra vice talman. Klart att det drar trafik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in