2018-09-22, 23:56
Medlem
I.am.ADHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan
Jag har inte lagt ut här från början om Tess försvinnande men eftersom jag ser att någon lagt ut detta så är jag här för att försvara Tess, så gör vänner nämligen.

Vad vi tror är inte säkert är det som hänt, här måste vi alla ha bevis, har någon tagit hennes liv? har vi en kropp? Svar NEJ igen!
Spekulera kan vi all göra men när Tess hittas så finns ju svaren där.

Först skriver du att folk i den här tråden ska sluta spekulera och nu skriver du att vi alla kan spekulera... Och nu har även du pratat med utredaren, för sååå mkt vill du hitta henne.. Är det relevant vad du har gjort eller inte gjort, denna tråden handlar om Tess, inte om dig.. Alltså är du på allvar. Folk här inne spekulerar enbart för att försöka ta reda på vad som har hänt din vän! Du som vill hitta henne så mkt att du t o m pratat med utredaren, borde väl vara tacksam att folk bryr sig om vad som kan ha hänt.. Du förstör den här tråden och hindrar folk som bryr sig, tänk på det!
Citera
2018-09-23, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I.am.ADHD
Först skriver du att folk i den här tråden ska sluta spekulera och nu skriver du att vi alla kan spekulera... Och nu har även du pratat med utredaren, för sååå mkt vill du hitta henne.. Är det relevant vad du har gjort eller inte gjort, denna tråden handlar om Tess, inte om dig.. Alltså är du på allvar. Folk här inne spekulerar enbart för att försöka ta reda på vad som har hänt din vän! Du som vill hitta henne så mkt att du t o m pratat med utredaren, borde väl vara tacksam att folk bryr sig om vad som kan ha hänt.. Du förstör den här tråden och hindrar folk som bryr sig, tänk på det!

hahaha projicering igen, ATT en del av er orkar, ja jag har pratat med människor som arbetar med att hitta Tess, läste du ARBETAR, här inne är det bara nyfikna människor som tror dem har lösningen på allt, allvar? Vem kan en lita på härinne?

Jag vet hur människor är och tyvärr, en del är inte alls snälla eller hur?

Näe, polisen arbetar med att kartlägga Tess liv, DET kan inte ni göra, punkt slut!

Jag försvara Tess för hon kan inte skriva och göra det själv just nu för hon är försvunnen, några frågor på det?
Citera
2018-09-23, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Fint!
Då tycker jag att du ska följa med ut och leta och samtidigt hålla stenhård koll på att inte nån elaking hos MPS går åt fel håll eller ställer fel frågor om Tess eller nåt annat som inte faller dig på läppen, så kanske vi andra kan få spekulera lite friare här i tråden utan att det urartar sig till att bli nån jävla chatt.

Du vet väl att du inte måste svara på vartenda inlägg, eller hur?
Speciellt eftersom du hela tiden kommer med pekpinnar och inte besvarar frågor från flasharna, troligen för att du kanske inte är så nära vän till T som du vill ge sken av.

Seså, leta fram stövlarna, bred några limpmackor och lite saft att ta med dig ut i skogen nu...så så schas!

Lägg ned med att projicera en massa, ja jag vet att MPSarna spekulerar en massa och jag har hört massor av skit om andra försvunna av många MPSar, det är helt fel anser jag och det vet dem att jag tycker också. Jag har t o m hört rasistiska uttalanden bland MPSarna och det förekommer en massa sexuella trakasserier hos en del MPSare.

Nej säger jag ju, jag kan inte var med och leta efter vår vän Tess, då bryter jag ihop.
Fatta det och lägg ned skitsnacket!
Citera
2018-09-23, 00:28
Medlem
I.am.ADHDs avatar
Citat:
hahaha projicering igen, ATT en del av er orkar, ja jag har pratat med människor som arbetar med att hitta Tess, läste du ARBETAR, här inne är det bara nyfikna människor som tror dem har lösningen på allt, allvar? Vem kan en lita på härinne?

Jag vet hur människor är och tyvärr, en del är inte alls snälla eller hur?

Näe, polisen arbetar med att kartlägga Tess liv, DET kan inte ni göra, punkt slut!

Jag försvara Tess för hon kan inte skriva och göra det själv just nu för hon är försvunnen, några frågor på det?

Ja jag har en fråga till! På vilket sätt/vad tycker du att jag projicerar?

Eeeeh ja, jag läste ARBETAR! Jag behöver tänka på att alla inte förstår sarkasm, my bad..
Citera
2018-09-23, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I.am.ADHD
Ja jag har en fråga till! På vilket sätt/vad tycker du att jag projicerar?

Eeeeh ja, jag läste ARBETAR! Jag behöver tänka på att alla inte förstår sarkasm, my bad..

Polisen är de som arbetar, ni är inga poliser eller hur? Nej det var ingen sarkasm, jag är förbannad på dig och fler härinne.

Denna tråd handlar om Tess, Tess är en vän till mig och fler och Tess har anhöriga också som du förstår.
Respekt och hänsyn mår alla bra av eller föredrar du den vidriga jargongen som alltid finns på flashback?
Det är väl därför du inte förstår mina inlägg, vad vill du veta?

Läs i genom hela tråden en gång till så förstår du att jag kan inte svara exakt på allt, för en del grejer som jag vet och andra vet har vi lämnat till polisen, så gör man om man är en god vän och vill hitta sin vän som är borta.

Så, vad ska ni göra? Smutskasta Tess än mer? Hittar ni henne då?
Citera
2018-09-23, 01:00
Medlem
Citat:
Polisen är de som arbetar, ni är inga poliser eller hur? Nej det var ingen sarkasm, jag är förbannad på dig och fler härinne.

Denna tråd handlar om Tess, Tess är en vän till mig och fler och Tess har anhöriga också som du förstår.
Respekt och hänsyn mår alla bra av eller föredrar du den vidriga jargongen som alltid finns på flashback?

Läs i genom hela tråden en gång till så förstår du att jag kan inte svara exakt på allt, för en del grejer som jag vet och andra vet har vi lämnat till polisen, så gör man om man är en god vän och vill hitta sin vän som är borta.

Det är ingen som har smutskastat henne. Har hon dåliga sidor så är det inte att smutskasta, man måste ju veta vad det är för person. Sluta göra det till din tråd, det är inte dig det handlar om.FATTAR DU? FATTAR DU?
Citera
2018-09-23, 01:01
Medlem
I.am.ADHDs avatar
Citat:

Jag menade att du inte förstod att jag var sarkastisk..
Vad är det jag, och tydligen andra också, projicerar?

Jag tror att alla här har förstått att du är en vän till Tess och att du har lämnat allt du vet till polisen, så du behöver nog inte skriva det fler gånger. Jag undrar om du själv förstår allt du skriver!!? Du svarar dessutom på saker man inte ens har frågat, du verkar anta att folk här inne är tröga.. Du är absolut ingen människokännare!
Citera
2018-09-23, 01:22
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:

Men hallå, ge dig!
Du blir bara pinsam , förstår du inte det!
Sluta att läsa eller att skriva här överhuvudtaget .
När man läser igenom tråden så står du för en jävla massa påhopp!
Även på hur MSP kan vara nu det sista jag läste med både rasistiska o sexistiska uttalande.

Detta är Flashback o du kommer inte kunna göra något åt hur folk här diskutterarar o spekulerar för att försöka komma fram till vad som kan ha hänt.,

Jag förstår din tanke, men det är inte riktigt det rätta sätter du kommunicerar på här ..

Varsågod om du vill komma med nått tillbaks, ville bara försöka få dig förstå..
Citera
2018-09-23, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurgorjag
Det är ingen som har smutskastat henne. Har hon dåliga sidor så är det inte att smutskasta, man måste ju veta vad det är för person. Sluta göra det till din tråd, det är inte dig det handlar om.FATTAR DU? FATTAR DU?
Men snälla du,Jag ser massor av inlägg här som är just rena smutskastningar och förtal??
Det är hjärtskärande att se så många oempatiska personer samlade på samma plats. Att ni ens kan med??
Försök sätta dig in i situationen,Tänk om det handlat om din närstående...Hur hade du reagerat?
Tess saknas och ovissheten är olidlig för många och att sen läsa era smutsga inlägg här gör mig spyfärdig.
Till er som står upp för Tess vill jag ge en styrkekram.❤🙏
Nära vän till Tess
Citera
2018-09-23, 09:47
Medlem
MegaLomanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hera2018
Denna kvinna håller på likadant på efterlyst sida på fb med.

Sluta göra detta till en trättråd också! Lite ovett kan vi väl alla tåla. Denna stackars spunkanka har ju ändå lyckats undslippa sig väsentliga uppgifter då den ju verkar ha haft förstahandskunskap om objektet för tråden. Signal/brusförhållandet kanske inte alltid är det bästa, men signalen finns där ändå.

Nu återstår vad Tess kan ha haft för mystisk plan för den närmaste tiden före försvinnandet. Det är möjligt att nyckeln till gåtan ligger där. Det kan göra att polisen nu vet var den skall söka och vart den skall dirigera MPS.

Dagens skallgång kan möjligen bli avgörande. Till saken!
Citera
2018-09-23, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maarit71
Men snälla du,Jag ser massor av inlägg här som är just rena smutskastningar och förtal??
Det är hjärtskärande att se så många oempatiska personer samlade på samma plats. Att ni ens kan med??
Försök sätta dig in i situationen,Tänk om det handlat om din närstående...Hur hade du reagerat?
Tess saknas och ovissheten är olidlig för många och att sen läsa era smutsga inlägg här gör mig spyfärdig.
Till er som står upp för Tess vill jag ge en styrkekram.❤🙏
Nära vän till Tess

Tack ja jag ser också en massa oempatiska kommentarer och smutskastning och även så vill en del skuldbelägga Tess.
Hemskt är det och se.
Citera
2018-09-23, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaLomani
Sluta göra detta till en trättråd också! Lite ovett kan vi väl alla tåla. Denna stackars spunkanka har ju ändå lyckats undslippa sig väsentliga uppgifter då den ju verkar ha haft förstahandskunskap om objektet för tråden. Signal/brusförhållandet kanske inte alltid är det bästa, men signalen finns där ändå.

Nu återstår vad Tess kan ha haft för mystisk plan för den närmaste tiden före försvinnandet. Det är möjligt att nyckeln till gåtan ligger där. Det kan göra att polisen nu vet var den skall söka och vart den skall dirigera MPS.

Dagens skallgång kan möjligen bli avgörande. Till saken!

En människa som förstår, ja kan vi inte bara vänta och se vad som sker efter dagens skallgång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in