2018-09-22, 23:05
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Nej, jag har inte sett hennes tatuering. Källa på den?

Bloggen hennes:
https://www.google.se/amp/s/joypassiondesire.com/2018/09/02/lady-in-autumn-red/amp/?source=images
Citera
2018-09-22, 23:49
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Bloggen hennes:
https://www.google.se/amp/s/joypassiondesire.com/2018/09/02/lady-in-autumn-red/amp/?source=images
Tyvärr är den låst (vilket du säkert vet) och gäller inte längre som källa. Jag såg bloggen innan den låstes, men inga tatueringar. Bättre än så borde du kunna prestera
Citera
2018-09-22, 23:53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Tyvärr är den låst (vilket du säkert vet) och gäller inte längre som källa. Jag såg bloggen innan den låstes, men inga tatueringar. Bättre än så borde du kunna prestera
Du får lita på mig helt enkelt. Hon hade en liten, men skabbig som alltid, tatuering på den ena överarmen. Synd, då den skämde en i övrigt trevlig kropp. Vilket givetvis inte påverkar det aktuella rättsfallet överhuvudtaget.
Citera
2018-09-22, 23:55
Medlem
Scrapers avatar
Citat:

Funkar inte ovanstående länk för dig..?🧐Jag ser googles cachade version av bloggen... googla t ex "joypassiondesire wordpress" och kolla images
Citera
2018-09-22, 23:59
Medlem
Kwatos avatar
Jag har läst tråden lite till och från.

Kan någon i kortfattad men ändå tillräckligt utvecklad form förklara om det finns några omständigheter som gör att vi bör tvivla på att det inträffade var ett brott - våldtäkt, sexuella trakasserier eller vad det nu var?
Citera
2018-09-23, 00:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kwato

Kan någon i kortfattad men ändå tillräckligt utvecklad form förklara om det finns några omständigheter som gör att vi bör tvivla på att det inträffade var ett brott - våldtäkt, sexuella trakasserier eller vad det nu var?
Det enda som framförts är att BO skulle vara bipolär, borderline, eller liknande. Att hon skulle ha blivit påkommen med att knulla med sin älskare & då ha hittat på våldtäkten för att rädda sitt äktenskap. Inga bevis i någon riktning har framkommit. Dock sägs det finnas en omfattande SMS-historik, som kan kasta ljus över sakernas tillstånd. Samt att det skall finnas omfattande kameraövervakning av skolan.
Citera
2018-09-23, 00:10
Medlem
Kwatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det enda som framförts är att BO skulle vara bipolär, borderline, eller liknande. Att hon skulle ha blivit påkommen med att knulla med sin älskare & då ha hittat på våldtäkten för att rädda sitt äktenskap. Inga bevis i någon riktning har framkommit. Dock sägs det finnas en omfattande SMS-historik, som kan kasta ljus över sakernas tillstånd. Samt att det skall finnas omfattande kameraövervakning av skolan.
Tackar, jag uppskattar din sammanfattning! Att hon poserar sexigt på nätet är ju för övrigt inte heller något att gå på, kan jag tillägga.
Citera
2018-09-23, 00:23
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:

Vi känner inte till några omständigheter kring själva "brottet". Så de enkla svaren blir brottets extrema ovanlighet samt att MGM nekar till att något alls har hänt.
Citera
2018-09-23, 00:37
Medlem
Scrapers avatar
Citat:

Hon beskrev ju händelsen på bloggen. Det lät väldigt "50 Shades" (typ jag är en kanin och han en jägare). En annan intressant sak är att hon skrev att hon hade ett enormt stort beslut att fatta (sannolikt angående en nyupptäckt graviditet) några veckor innan händelsen i skolan. You do the math
Citera
2018-09-23, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scraper
Bloggen hennes:
Du kan inte lägga ut bilden eftersom det är "protected blog"?
Citera
2018-09-23, 01:04
Bannlyst
Ser man hennes ansikte på någon bild? Hon har ju grymt sexig kropp och en grymt ful man så man undrar ju.....
Citera
2018-09-23, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JT63
Ser man hennes ansikte på någon bild? Hon har ju grymt sexig kropp och en grymt ful man så man undrar ju.....
Hon tycks se helt okej ut och jag får intrycket av att hon har bra ansiktsdrag och ligger lite bättre till än mig rent symmetriskt och har dessutom en mycket snyggare kropp. Jag får definitivt snyggare män än honom och det lär hon då också få. Jag tror att hon blev gravid och förhållandet fortsatte med utvecklingen av att det uppstått djupare band, inte att hon inte kunde få bättre utan att det rör sig om kärlek. Alla är inte toppmodeller och alla väljer inte ut de mest attraktiva av möjligheterna som finns. Ibland väger helt andra saker tyngre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in