2018-09-24, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dinfuckingmamma001
Mycket svårt att veta om detta är en våldtäkt eller inte. Det är inte alla anmälda våldtäkter som är våldtäkter. Precis som alla våldtäkter inte heller anmäls men i detta fall har en märklig våldtäkt anmälts. Vi får avvakta och se vad som egentligen har hänt. Kommunikation mellan killen och lärarinnan borde finnas i telefonerna och detta kommer sammantaget med hennes blogg indikera vad som hänt.

Det är en våldtäkt. Jag har insyn. Han med sannolika skäl misstänkt för våldtäkt. Det finns således klara bevis på att en våldtäkt skett. Vilket stärker vad mina källor säger.
Citera
2018-09-24, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Enig rakt igenom!

Med tillägget att hade det handlat om Östermalm så hade elevernas föräldrar sagt ifrån på skarpen....men det hade inte gått så långt då andra lärare och skolledningen snabbt hade korrigerat hennes klädsel.
Lärare måste vara ett föredöme på alla punkter, skolmiljön måste avsexualiseras så gott det går och särskilt unga flickor är ju superkänsliga för all kroppshets.

Man kan nog påstå att lärarinnans kollegor och skolledning till en del bär ansvaret för det här sexualbrottet, om det nu har skett?
Skolledningen borde ha korrigerat hennes klädsel oavsett MENA-elever eller ej.

Helt horribel konsekvensanalys. Klädsel har inget med detta att göra. Problemet är hur en våldsverkare få gå i skolan och inte sitter inne. Socialen är informerad och underrättad. Hur kan en sådan hör person får vara ute? Han skadar kvinnan pga att han är så psykiskt instabil och borde inte vara i skolan.

Förhoppningsvis påverkar detta även gymnasieamnestin och att denne person blir utvisad så småningom.
Citera
2018-09-24, 16:53
Medlem
Finns det någon FUP?
Citera
2018-09-24, 17:00
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Helt horribel konsekvensanalys. Klädsel har inget med detta att göra. Problemet är hur en våldsverkare få gå i skolan och inte sitter inne. Socialen är informerad och underrättad. Hur kan en sådan hör person får vara ute? Han skadar kvinnan pga att han är så psykiskt instabil och borde inte vara i skolan.

Förhoppningsvis påverkar detta även gymnasieamnestin och att denne person blir utvisad så småningom.
Det ena utesluter inte det andra.
Du kan säkert se i mina tidigare inlägg vad jag anser skall göras med invandrade sexualbrottslingar.

Samtidigt så måste en del kvinnor inse att det helt enkelt inte går att agera som kvinnorna i min generation hade friheten att göra när de var unga.
Jävligt trist, men nu så är det som det är och en överväldigande majoritet har röstat för massinvandringen av män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner så nu gäller det för kvinnor att anpassa sig till det nya Sverige.....
Citera
2018-09-24, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Är det bara jag som vibbar att det inte skett någon våldtäkt, egentligen?

Mera något slags förhållande som gått över styr, som någon skrev nyss i tråden. Behöver ju inte vara så, men det verkar ju liiite konstigt att det tog över helgen att anmäla och man ens var tvungen att fungdera på saken.
Jag har märkt av de senaste väderleksrapporterna att folk skriver om att det är märkligt att det tar lång tid för offren att göra en anmälan. Varför är det så konstigt? Jag tycker det inte är ett dugg märkligt!
Citera
2018-09-24, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Confusedsoul
Haha det blir bara värre och värre. Porrstjärna eller lärare?

https://joypassiondesire.com/2018/08/02/the-dress-i-have-chosen-%E2%9D%A4/

https://joypassiondesire.com/2018/08/30/a-few-hours-of-me-time-%E2%9D%A4/

https://joypassiondesire.files.wordpress.com/2018/08/snapchat-1455742863.jpg?w=535

https://joypassiondesire.files.wordpress.com/2018/08/snapchat-1870759882.jpg?w=535

https://joypassiondesire.files.wordpress.com/2018/06/20180629_150051.jpg?w=535

https://joypassiondesire.com/2018/06/11/finally-a-cloudy-day-with-a-chance-of-rain/

Lämpliga outfits på skolan.
Tydligen måste man skaffa ett konto för att komma åt inlägget/bilderna. Finns det någon som kan lägga ut de här, så man kika på de fritt?
Citera
2018-09-24, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Djicp
Jag har märkt av de senaste väderleksrapporterna att folk skriver om att det är märkligt att det tar lång tid för offren att göra en anmälan. Varför är det så konstigt? Jag tycker det inte är ett dugg märkligt!

Det tog inte lång tid. Bara någon dag. Det finns inte ens någon polis i Nässjö under helgen.
Hon gjorde anmälan på måndagen. Helt normalt.
Citera
2018-09-24, 17:28
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Tydligen måste man skaffa ett konto för att komma åt inlägget/bilderna. Finns det någon som kan lägga ut de här, så man kika på de fritt?

Några bilder kräver inloggning men några är helt öppna. Mums för riktiga killar. Härligt att en fröken är lite öppen med allt.
Citera
2018-09-24, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Det ena utesluter inte det andra.
Du kan säkert se i mina tidigare inlägg vad jag anser skall göras med invandrade sexualbrottslingar.

Samtidigt så måste en del kvinnor inse att det helt enkelt inte går att agera som kvinnorna i min generation hade friheten att göra när de var unga.
Jävligt trist, men nu så är det som det är och en överväldigande majoritet har röstat för massinvandringen av män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner så nu gäller det för kvinnor att anpassa sig till det nya Sverige.....

Det är ju våldtäkten vi pratar om. Fokus på en man med ett gediget brottsregister. Skuldfrågan ligger på MGM och BO. Fokus skall ligga på MGM och inte på BO. Helt horribelt att se personer att resonera här.

BO är en tvåbarnsmamma. Har ett bra arbete. Hon är smart. Bor i villa. Jon är professionell i sitt arbete. Kan skilja på arbete och privatliv. Är en perfekt lärare som vill hjälpa sina elever. Att det sedan finns män dom inte kan förstå detta är fruktansvärt. De skall inte finnas i Sverige om de är här och förstör för oss svenskar.
Citera
2018-09-24, 17:30
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Finns det någon FUP?

Först om / när åtal väcks kan FUP bli offentlig. Där är vi inte, på långt när.
Citera
2018-09-24, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Först om / när åtal väcks kan FUP bli offentlig. Där är vi inte, på långt när.

Han kommer att åtalas då han med största sannolikhet begått en våldtäkt. Polisen har starka bevis och åtal kommer inom kort.
Citera
2018-09-24, 17:59
Medlem
Jag förstår inte människor som säger att kvinnor måste anpassa sig. Det är bara fega individer som anpassar sig. Nä de ska inte anpassa sig, de ska lära sig att slåss och kriga för sin rätt att göra vad de vill. Om nu nån idiot som inte kan kontrollera sig kommer fram borde de lära sig att sparka dem i kuken, peta dem i ögonen, slå dem på halsen eller vrida nacken av dem. I värsta fall måste de lära sig att kontrollera sina rädslor så att de i alla fall kan försöka springa där ifrån eller skrika på hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in