2018-09-19, 22:58
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Här har ni en skärmdump på misstänkt BO:s linkedin-sida.

https://minfil.com/94H9Hbhdb9/Profil_linkedin_png

Ja det var ju seriöst. Tror hon att en arbetsgivare ska känna sig lockad av hennes presentation? En bordell då möjligtvis eller strippklubb.
Citera
2018-09-19, 22:59
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Eventuella mörkertal har inte med saken att göra.
Det intressanta är om skolledningen fullgjorde sina skyldigheter?
Våldtäkt är ett allmänt åtalsbrott, anmälan behöver inte göras av offret.

Varför skulle det vara viktigare att "gå ut till andra berörda" innan en polisanmälan gjordes?

Vilka skulle "andra berörda" vara med tanke på att informationen är så viktig att en polisanmälan måste vänta?
Lugn och fin. BO ville först inte göra anmälan.
Anmälan är gjord, så vad gapar du om?
Citera
2018-09-19, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/elev-misstanks-ha-valdtagit-larare-pa-skola

Våldtagen på fredagen, åter i tjänst på tisdagen. Inte illa.
Ja, inte undra på.

Enl. Aftonbladet framgår det att killen haft frekvent smskontakt med fröken.
Kan hon ha haft en älskare? Eller bara rädd för att bli påkommen och därför anmält honom för våldtäkt. 🤔
Citera
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lian.Vendl
Seriöst knepig kvinna. Tveksam till våldtäkt. Är det falskanmälan hoppas jag hon ryker på det!
Tvekar inte på att nägot har hänt, men att en riktigt våldtäkt har hänt tvivlar jag på. Dock räknas det mesta som våldtäkt idag, så rent jurdiskt är det säkert en våldtäkt som har skett. Som jag sa innan, psyk till tjejen och utvisning alt dödstraff på Babben.
Citera
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
I Sverige knappt några. I min mening borde rektorn få sparken, skolan läggas ner och svartskallen utvisas.
Knappt är väl för många.
Och mörkertalet då, stolpskott?
Citera
2018-09-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ping123
GM heter enligt tidigare postat Noor Aldee. Abdallah . =n

Enligt hans facebook kommer han från Syrien, är 19 år gammal ganska nyanländ i Sverige bott här max 4 år.
Inskriven i en adress i Nässjö med 3 andra män den äldste där 32 år gammal.
Fanns även med på Lexbase och enligt aftonbladet är han dömd tidigare för olovlig körning, narkotika brott och våldsamt motstånd.

Brottsoffret svensk blondin 30 års åldern och har två barn lägger upp ecostiska bilder på sig på nätet som en tonårig singel tjej, fast hon är lärare.

Stod på Aftonbladet att dem haft sms kontakt så min teori är att hon ville ha en bad boy vid sidan av sitt familjeliv. Hon blir påkommen så hon anmäler honom för våldtäkt.

Min teori; om du tar dig till närmaste svenska bar och sprider din teori, så går du, i bästa fall, hem tandlös.
Senast redigerad av zigggy 2018-09-19 kl. 23:09.
Citera
2018-09-19, 23:05
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rym
Är det på något sätt bekräftat att denna bloggerska är identisk med BO?

Nej. Kvinnan snittar över tre inlägg om dagen i sin blogg t.o.m. den 16 september. Ett inlägg den 17/9, sen är det knäpptyst.

Ur inlägget den 17/9:

Citat:
When someone you cared about starts to threaten you and even abuse you mentally, physically and sexually, most people would say to you that you should report him and go to the police. Will you do it? To be in a situation like that can be very scary. You can be chocked, you can be confused, you can blame yourself and start to buy into all the things the abuser says. The thought of letting someone know the truth might seem overwhelming and scary. You just want to forget it, leave it in your past and move on, away from this person.

Det kan ju såklart finnas fler lärare i Nässjö som blivit våldtagna men jag är tveksam.
Senast redigerad av Jarvsofaks 2018-09-19 kl. 23:07.
Citera
Avslutad
Måste säga att hon har en sån amazing kropp. Vet inte varför hon valde att föra vidare sina gener med en så snuskigt ful individ.
Senast redigerad av Guy86 2018-09-19 kl. 23:47.
Citera
Medlem
Scrapers avatar
Citat:

Herregud, hon har alltså lärarexamen om man ska tro Linkedin. Jag är beredd att tro på det, för hennes skrivna engelska är närmast felfri.

Håller med om att hon verkar väldigt borderline. I stället för att karva handlederna kanske hon utsätter sig för potentiellt destruktiva situationer i yrkes/privatliv. I bloggen är det tydligt att liknande hänt förr. Önskar henne ro i sinnet.
Citera
2018-09-19, 23:08
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Jag tror hon sexa med honom men han ville ha mer, vips så får hon panik när verkligheten komme ikapp.

Enda utväg är att anmäla eleven.
Ja, ja - Du tänker lite så här, i dom banorna... Kan nog stämma...
https://www.nordfront.se/chef-boende-ensamkommande-flyktingbarn-misstanks-mord-pa-sin-egen-pappa.smr

Hur som grabben har inget mer att skaffa i Europa!

Såvida inte ryssen, eller vitryssen vill husera araben på egna planhalvan av Europa...
Senast redigerad av Kallis 2018-09-19 kl. 23:20.
Citera
2018-09-19, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
För snart två veckor sedan hade svennen ett val, svennen hade chansen att ge etablissemanget och PK-packet en käftsmäll, men svennen valde att vara ängslig istället och la sin röst på 7K. Statslösa blattar som våldtar lärare är något ni tydligt hade kunnat markerat mot vid detta tillfälle som ges endast en gång var fjärde år, men icke.
Poetisk rättvisa.
Ingen kan säga att du har direkt fel.
Citat:
Ursprungligen postat av bergstrollet
kolla bloggen och vilka taggar hon har använt. det är mycket sånt där.
Ok.
Citat:
Ursprungligen postat av teneriffa
Håller med. Den här tråden har verkligen ballat ur på många sätt. Fruktansvärt det hon varit med om.
Fruktansvärt? Hur menar du?
Senast redigerad av FinskSeriestrypare 2018-09-19 kl. 23:21.
Citera
2018-09-19, 23:11
Medlem
Citat:

Så enligt denna jobbar hon alltså INTE (sedan flera är tillbaka) på Brinellskolan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in