Citat:
Ursprungligen postat av
Charles-Bukowski
jag är bara intresserad hur personen som först delade med sig av denna information gick till väga för att hitta henne då det varken finns bilder eller namn på personalen på skolans hemsida
Han googlade "afghanknullande slampa lärarinna nässjö" och vips där var hon med blogg å allt.
Citat:
Ursprungligen postat av
zzcool
får ärligt talat ångest av att läsa att vissa försvarar honom för att hon är "konstig" "attention whore" "klär sig fel" vill inte leva i ett sånt land mår illa av att det finns någon som försvarar detta, en tjej kan gå runt naken om hon ville eller ha camshower det ger ingen rätt att våldta henne, mår så fruktansvärt dåligt av att se detta, att detta är landet jag lever i nu där våldtäktmän försvaras för att dem inte är svenskar eller för att tjejen inte "klädde sig rätt" jag menar allvar när jag säger att det ger mig ångest har en klump i magen nu.
Klä av dig naken och gå runt lite ute så får du snart annat att tänka på. Camshowa gärna samtidigt.
Det är väl ingen som försvarar en eventuell våldtäkt men nu är det så att 80% av Svenska folket VILL ha våldtäktskultur här och då får man helt enkelt acceptera det. Gillar det inte, anammar det inte men lik förbannat är det så i Sverige nu och då får jag finna mig i det. Varför ska jag gå ut och leka väderkvarn på grund av det? Inte mina kvinnor.