2018-09-21, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Det är inga problem att utvisa någon med uppehållstillstånd, inte ens om det är permanent uppehållstillstånd. Problemet är att denne man hunnit bli svensk medborgare och kan därför inte utvisas.

Vilket innebär att han kan fortsätta på sin kriminella bana i landet, vare sig det gäller narkotikaaffärer eller våldtäkter.
Citera
2018-09-21, 21:38
Medlem
Undrar om de sa samma om de andra brotten gam begick.

Citat:
Ursprungligen postat av claan719
Jo det säger alltid den här typen av klaner.
"Min son är inte sådan, han har inte gjort något"
Jo tjena...
Citera
2018-09-21, 21:39
Medlem
Han är svensk medborgare

Citat:
Ursprungligen postat av Missfosteroutsider
vore nöje att utvisa honom efter straff om det blir av. Men både hans familj o GM har väl uppehållstillstånd eller jag är ute och cyklar?
Citera
2018-09-21, 21:40
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Vilken otroligt sorglig bild! Hur hon vänder ryggen åt sin lilla dotter och putar med rumpan för att göra en sexig selfie ... och bildtexten ovanpå det.

Ja oj vad sorglig bild, det är ju katastrof, värre än Tjernobyl.

Jag tycker inlägget var lite roligt tillsammans med bildtexten hon skrev. Att säga att det är ”otroligt sorgligt” var ju att ta i.

Lyssna noga nu din fjant.

Att denna tjej, som orkat resa sig på nio i livet efter sexuella utnyttjanden i barndomen och med alkoholiserade föräldrar som nu är döda, ovanpå detta, nu råkar ut för en av Annie Lööfs och Fridolins vidriga sexaraber - DET är djävligt sorgligt!

Hade vi inte haft massinvandring hade vi sluppit så oändligt många problem, det är bedrövligt.

Kämpa Sverige!
Senast redigerad av RingRing2014 2018-09-21 kl. 21:58.
Citera
2018-09-21, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Ja oj vad sorglig bild, det är ju katastrof, värre än Harrisburg.

Jag tycker inlägget var lite roligt tillsammans med bildtexten. ”Otroligt sorgligt” var ju att ta i.

Lyssna noga nu din tönt.

Att denna tjej, som orkat resa sig på nio i livet efter sexuella utnyttjanden i barndomen och med alkoholiserade föräldrar nu, ovanpå detta, råkar ut för en av Annie Lööfs vidriga sexaraber ovanpå allt. DET är djävligt sorgligt!

Hade vi inte haft massinvandring hade vi sluppit så oändligt många problem, det är bedrövligt.

Kämpa Sverige!

Tyvärr är jag böjd att hålla med dig på denna punkt. Man tror att det är människor som nått ungefär samma nivå som vi i evolutionen. Med visst facit kan vi se att så inte är fallet.
Kemisk kastrering borde vara obligatoriskt om de ska få skydd här. Vill man inte det finns ju en möjlighet att inrätta "reservat" tills man visat att man kan föra sig bland andra människor.
Citera
2018-09-21, 21:57
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Mina föräldrar tror det är en svensk. Det står inte annat.

Dina föräldrar har många svenskar med sig i den uppfattningen.

En majoritet svenskar är övertygade om att det är rågblonde tonårs-odågan Emil, som är den misstänkte gärningsmannen.
Citera
2018-09-21, 22:09
Medlem
Scrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstermalmWeeknd
Dina föräldrar har många svenskar med sig i den uppfattningen.

En majoritet svenskar är övertygade om att det är rågblonde tonårs-odågan Emil, som är den misstänkte gärningsmannen.

Trodde t ex Expressen hade skärpt till sig, och börjat med lite ärligare rapportering? Fattar inte vad de har att tjäna på att utmåla MGM som svensk. Vill de sälja lösnummer o dyl borde de bli först av medströmsmedia att ge detaljerade och ärliga beskrivningar/signalementen. Jag vet att ni läser, så ta det tipset till redaktören. En gång i tiden var Expressen kända för att ha lite "sting".
Citera
2018-09-21, 22:15
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Härligt hur sexpressen smäller upp. Mina föräldrar tror det är en svensk. Det står inte annat. Men ja svensk medborgare, men någonstans med de domarna på så kort tid måste väl msm släppa på. Snyft.

Media vill väl i vanlig ordning tona ner brottet när nu den misstänkte inte är etniskt svensk. Då brukar det bli ett "hemma hos reportage", som utmynnar i något snarlikt en svärmorsdröm.
Citera
2018-09-21, 22:25
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flockerpocker
Det är sorgligt tydligt varför man som offer drar sig för att anmäla och med lite målmedvetenhet kan man säkert få ner antalet anmälningar, så att nästan ingen anmäler.
Kanske är det just det man vill uppnå när man så intensivt bombar ett våldtäktsoffer med allehanda glåpord och trashar dennes person och familj. Den våldtäkten kan säkert upplevas som värre än det ursprungliga brottet.
Kanske vill man att så få som möjligt ska anmäla, så att det blir fritt fram att ta för sig som man vill.
Kanske upplever vissa här att sharialagar är drömmen, där den våldtagna kvinnan är gärningsmannen och ska straffas för det. Rätt ordentligt dessutom.

Dina halmgubbar och fria fantasier torde lämpa sig bättre i något forum för likasinnade.
Citera
2018-09-21, 22:50
Medlem
Charles-Bukowskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fumlenist
https://joypassiondesire.com/2018/09/17/you-are-never-a-victim-let-the-experience-inspire-you-to-now-become-even-more-confident-and-more-at- peace/#comments

Bloggaren arbetar som Speciallärare inom språk-, läs- och skrivutveckling i Nässjö. Hon har anmält sig till att vara med på Brimnellgymnasiets öppet hus. Är blogginlägget självupplevt eller riktat till en vän...? 😪

Av ren nyfikenhet, hur sjutton hittade du den här bloggen?
Citera
2018-09-21, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Bukowski
Av ren nyfikenhet, hur sjutton hittade du den här bloggen?

Om man vet namnet på BO så står bloggens namn på hennes facebook.
Citera
2018-09-21, 23:28
Medlem
Charles-Bukowskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Om man vet namnet på BO så står bloggens namn på hennes facebook.

Ok, men hur hittade han hennes namn för det stod ju inte med i häktningsframställan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in