2018-09-21, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreatGirlsGently
Jag har sökt och inte hittat att det varit uppe tidigare så, även om det är lite OT, vad i hela friden gör en såpass snygg kvinna ihop med en man som hennes???

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1558237507615976&set=a.565649120208 158&type=3&theater

Men han kanske är väldigt jämnställd, det har det ju babblats om i åratal hur viktigt det är för svenska kvinnor...
Jag minns när det knappt fanns några araber i Sverige. Såg man då någon gång en arab med en svenska så var hon alltid blond, fet och betydligt fulare än vad han var. Nu är det tvärtom nästan som inget spelar någon roll längre för "han är ju iallafall muslim"...

Edit:

Jag tycker alltså att han klart ser ut att komma från Afghanistan.

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Någon som vet om mannen BO har barn med också är hazar eller bara asiat från typ Sydostasien...Det är faktiskt jävligt svårt att se skillnad på just dessa då utblandningen varierar så mycket från individ till individ.

kanske det underlättar om man ta reda på BO:s namn så ni kan dra era slutsats istället än att generalisera?

Lika bra att trolla som en neggir
Citera
2018-09-21, 19:53
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Om MGM döms för brott borde det vara självklart att dra tillbaka medborgarskapet och utvisa orchen (med sin familj). Tack i förskott.
Citera
2018-09-21, 20:09
Medlem
För jäkligt egentligen. Detta bevisar bara att Sverige ger medborgarskap till kriminella utländska personer. Det minsta kravet de borde ha är ett rent belastningsregister (då hade många sorterats bort) och lära svenska.

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Exakt. Då gäller två år.

Att man begår massor av brott verkar inte vara något problem för att få medborgarskap.
Citera
2018-09-21, 20:22
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Som vilka artiklar då? De kan ju missuppfattat uppgifterna om tidsspann för at vara längd för övergreppet.

Ja uppgifterna i medierna kan vara fel, det gäller f.ö. allt som skrivs oavsett ämne / innehåll. Men i nuläge finns mig veterligen inga säkrare källor att tillgå.
Citera
2018-09-21, 20:27
Medlem
Borde det inte stått lärare våldtogs av sin elev eller eleven våldtog sin lärare..eller tänker jag fel, ordet sin finns inte direkt med vad jag sett nånstans?
Citera
2018-09-21, 20:28
Medlem
https://www.expressen.se/gt/krim/foraldrarnas-stod-till-valdtaktshaktad-elev/

Lite nytt update om våldtäkt
Citera
2018-09-21, 20:31
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awsomechick
För jäkligt egentligen. Detta bevisar bara att Sverige ger medborgarskap till kriminella utländska personer. Det minsta kravet de borde ha är ett rent belastningsregister (då hade många sorterats bort) och lära svenska.

Det ska mycket till för att deras kriminella karriär ska ha någon inverkan på möjligheten till medborgarskap eller PUT. Skattebrott och att jobba övertid är det som kommer till minnes, allt annat är överkomligt. Våldtäkt är ringa och är först allvarligt när Martin Timell blir närgången och får bånge i jacuzzin.
Citera
2018-09-21, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missfosteroutsider

Föräldrarna säger att han är oskyldig, folk på Flashback kan sluta döma på förhand.
Citera
2018-09-21, 20:45
Medlem
Oliveiras avatar
En bisarr tråd som iofs också handlar om ett bisarrt fall. En massa feminister som menar att ingenting om kvinnan får ifrågasättas och att hon ska kunna gå naken på gatan om hon vill. En rad förhastade slutsatser också. Ingen vet om någon våldtäkt faktiskt har begåtts. Många varningsklockor ringer när man ser hennes blogg, och inte minst de bilder hon tog i skolan. Det avgörande här lär vara sms-konversationen mellan de båda.

Det skulle inte förvåna mig alls om det här inte ens räcker till åtal. Och känslan är att MBO snarare behöver hjälp, än en rättegång.

Sverige i dag är "spännande" Inte så svårt att dra paralleller till kulturprofilen och de sköra kvinnorna som omgav honom.
Citera
2018-09-21, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Föräldrarna säger att han är oskyldig, folk på Flashback kan sluta döma på förhand.
Jo det säger alltid den här typen av klaner.
"Min son är inte sådan, han har inte gjort något"
Jo tjena...
Citera
2018-09-21, 20:47
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missfosteroutsider

Citat:
– Det kan ha skett missförstånd mellan henne och honom, säger mamman och fortsätter:
– Om någon gör något dumt brukar det märkas i ens beteende. Min son är inte en sådan. Vi är en traditionell familj och han skulle aldrig göra något sådant.
Jaha, men flera domar och orosanmälningar har han fått mot sig, bland annar har han sysslat med narkotikabrott och våldsamt motstånd. Undrar vad föräldrarna klassar som "något dumt" som han aldrig skulle göra.

Missuppfattning? Tja, det låter ju troligt.
Citera
2018-09-21, 20:47
Medlem
Browndawgs avatar
Vad jag fattat är både bloggen o instagram privata nu och inte öppna att se. Finns det kvar någon bild på lärarinnan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in